• بررسی سیستم های گیمینگ و گرافیکی در سال ۲۰۱۹

    امروز هم میخوایم در این مقاله بررسی کنیم چه سیستمی خوراک یک بازی است و اصلاً باید چه سیستمی برای بازی‌های سطح بالا پیشنهاد می‌شود. حتماً می دانید که اگر یک سیستم کامپیوتری قوی داشتته باشید از لحاظ گرافیکی  عملکرد بهتری نسبت به کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس باکس وان و ps4 دارند. در ادامه بهترین سیستم های گیمینگ در سال ۲۰۱۹ را بررسی می کنیم.

    سیستم شماره یک

    در این سیستم شما می‌توانید از مادربرد ASUS H110M-C/PS  و پردازندهٔ سه هسته‌ای Intel Core i3-8100 استفاده نمایید. رم آن را می‌توانید از دو رم ۴ گیگابایت DDR4 یعنی GEIL Pristine Series 4GB 2400Mh ، مجموعاً ۸ گیگابایت استفاده نمایید. کارت گرافیک پیشنهادی این سیستم استفاده از کارت گرافیک ASUS DUAL-GTX1050-2G-V2 می‌باشد.

    هارد دیسک آن را می‌توان از WD Blue Hard Drive 2TB، همچنین کیس آن می‌توان از Green Z+ Grand و پاور +GREEN GP500B-HP استفاده نمود. استفاده از حافظهٔ DDR4 یکی از نقاط قوت این سیستم است که در کنار کارت گرافیک GTX 1050 Ti شرایط بدی برای یک گیمر ایجاد نمی‌کند. البته می‌توان غیر از بازی در کارهایی چون تدوین عکس و فیلم از آن بهره برد. اجرای بازی در این سیستم در حد متوسط است.

    سیستم های گیمینگ


    سیستم شماره ۲

    در این سیستم از پردازندهٔ اینتل Core i5 7400 و مادربرد ام اس آی Z270 TOMAHAWK به شما پیشنهاد می‌شود. استفاده از پردازنده پنج هسته ای شرایط را نسبت به سیستم قبلی برای گیمر ها مهیاتر می‌کند. استفاده از رم Apacer PC4-17000 8GB DDR4 2400MHz CL17 و کارت گرافیک GIGABYTE Radeon RX 560 OC 4GB پیشنهاد می‌شود چرا که استفاده از ۴ گیگابایت کارت گرافیک Radeon شرایط نسبتاً خوبی را برای گیمر ها مهیا می‌کند، به ویژه این که ps4 از کارت گرافیک‌های Radeon بهره می‌برد، که از قدرت و وضوح بالایی برخوردار است.

    سیستم های گیمینگ

    هارد دیسک آن را می‌توان از هارد دیسک وسترن دیجیتال Blue دو ترابایت در کنار یک هارد ssd 120 گیگابایت برای سرعت بخشیدن بهره برد. پاور کولرمستر MasterWatt Lite 550W و کیس Master Tech ALPHA برای این سیستم مناسب است. این سیستم را می‌توان در کل یک سیستم نیمه‌حرفه‌ای یاد کرد که عملکرد نسبتاً خوبی را برای گیمر ها فراهم می‌کند. ولی خب این کیس هنوز برای گیمر ها فوق العاده نیست. همچنین این سیستم قابلیت ارتقاع رو دارد و می‌توان هنوز آن را قوی‌تر هم کرد.


    سیستم شماره ۳

    در این سیستم پیشنهادی از پردازندهٔ ای‌ام دی Ryzen 5 1500X و مادربرد ایسوس ROG STRIX B350-F GAMING بهره می‌برد. حافظه رم آن در این سیستم از ای دیتا XPG Z1 DDR4 2400MHz CL16 8GB Dual Channel  و کارت گرافیک ایسوس DUAL-GTX1060-3G GDDR5 استفاده شده است که می‌توان بازی‌های روز دنیا را در حالت فول اچ دی در رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰  اجرا کرد. هارد دیسک را می‌توان از هارد دیسک وسترن دیجیتال Black 1 TB در کنار یک هارد ssd 250 گیگابایت، پاور کولرمستر MasterWatt Lite 550W و کیس Master Tech ALPHA نیز استفاده کرد. این سیستم در کل یک سیستم خیلی خوبی با پردازنده‌های AMD در نظر گرفته شده است که می‌توان بازی‌ها را در حالت High اجرا کرد.

    سیستم های گیمینگ

    همچنین بخوانید، معرفی بهترین کامپیوتر های گیمینگ سال ۲۰۱۸


    سیستم شماره ۴(یکی از بهترین سیستم های گیمینگ)

    در این سیستم پیشنهادی از پردازندهٔ اینتل Core i7 7700K و مادر برد ایسوس گیگابایت Z270-HD3P بهره می‌برد. این سیستم مناسب برای رندر کردن و پردازش‌های گرافیکی و اجرای بازی در حالت high را به شما می‌دهد. حافظه رم آن در این سیستم از جی اسکیل Ripjaws V 16GB 2400Mhz CL15 و کارت گرافیک ایسوس ایسوس ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING استفاده شده است. این کارت گرافیک عالیه و قابلیت اجرای هر بازی را دارد. هارد دیسک را می‌توان از هارد دیسک وسترن دیجیتال WD20PURX Purple 2TB در کنار یک هارد ssd 250 گیگابایت، Cooler Master Vanguard V850 و ترمالتیک Versa C24 نیز استفاده کرد.

    سیستم های گیمینگ


    سیستم شماره ۵(یکی از بهترین سیستم های گیمینگ)

    این سیستم که پیشنهاد می‌شود یک سیستم ایده آل و آرزوی هر گیمری است که آن را داشته باشد. پردازنده این سیستم Intel Core i9-7960X 2.8GHz LGA 2066 Skylake-X یکی از پردازنده‌های بسیار قدرتمند و جدیدی است که معرفی یک ویژگی جدید است که علاوه بر افزایش کارایی ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است، توربو بوست مکس است که در صورتی که  تراشه نیازمند افزایش فرکانس بود بهترین هسته به صورت پویا انتخاب و اورکلاک می‌شود.

    سیستم های گیمینگ

    مادربردی که برای این سیستم تعبیه شده است ASUS ROG STRIX X299-E GAMING است. استفاده از G.SKILL TridentZ RGB DDR4 64GB (8GBx8) 2400MHz CL15 یعنی ۶۴ گیگابایت رم DDR4 که می تواند خیره کننده باشد. کارت گرافیکی که برای این کار تعبیه شده است، ASUS TURBO-RTX2080-8G است، این گرافیک در حالت اورکلاک و تجربه بازی فوق العاده می‌باشد.

    سیستم های گیمینگ

    هارد دیسک را می‌توان از هارد دیسک Western Digital WD100PURZ Purple 10TB در کنار یک هارد SAMSUNG 860 Evo 2TB V-NAND، پاور Enermax MaxTytan 1250W 80Plus Titanium و کیس Deep Cool Gamer Storm BARONKASE LIQUID Black نیز استفاده کرد. قیمت بالای این کیس شاید کسی دنبال اینگونه سیستم ها نرود ولی می توان به عنوان یکی از بهترین سیستم های گیمینگ نیز اشاره کرد.


    منبع: جفت هیچ


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :