• دانلود همه آهنگ های هوروش بند

    هوروش بند نام یک گروه موسیقی سبک پاپ ، که در سال 1395 تاسیس شد و متشکل از دو نفر مهدی دارابی ، مسعود جهانی می باشد.

    مسعود جهانی تنظیم کننده و مهدی دارابی خواننده این گروه هستند.

    هوروش بند چگونه شکل گرفت ؟

    مسعود جهانی: همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدم. حمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفت.

    اولین آهنگ این گروه که منتشر شد با نام (( یاد تو می افتم )) ، با پیگیری های فراوان حمید فریزند انجام شد و مسئول پخش این موزیک شرکت ققنوس می باشد.

    ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورم.

     

    بیوگرافی مهدی دارابی

    مهدی دارابی متولد مرداد ماه سال 1372 در تهران می باشد که اصالتا اهل کوهدشت لرستان است. مهدی دارابی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را با هوروش باند آغاز کرد. وی ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز و خواننده‌ی هوروش باند است. او در این گروه به همراه حمید فریزد، آرش عدل پرور، مسعود جهانی و مسیح همکار است و تابه‌حال بیش از ۱۰ قطعه و آهنگ تولید کرده‌اند که آهنگ‌های به آخر منو به باد، به کی پز میدی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه را می‌توان جزء موفق‌ترین کارهای این گروه نام برد.

    مهدی دارابی و مسعود جهانی یک کاری هم برای تلویزبون برنامه فرمول یک که مجری آن علی ضیا می باشد ساخته اند که این موزیک از ترانه و ملودی آرش عدل پرور بهره برده است .

     

    بیوگرافی مسعود جهانی

    مسعود جهانی متولد مرداد ماه 1366 است . کار هنری مسعود جهانی تنظیم کننده و خواننده می باشد. دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد.

    از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرده.

    در سال 85 وقتی 19 ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد.

    بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقت زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد و ازدواج کرد.

    مدتی در سن 20 سالگی دوره صدا برداری موسیقی را نزد یک شخصی هنری در اصفهان گذراند، مدتی را هم با یک تنظیم کننده کار کرد اما این همکاری کوتاه مدت بود و مجبور شد شبانه روی خودش کار کند و کار را یاد بگیرد.

    مسعود جهانی: سربازی نرفتم من فرزند شهید هستم درسم را که رها کردم، سال 86 به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم. حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

    من عاشق موسیقی سنتی‌ ام و به فکر کار با خواننده‌ های موسیقی سنتی و تلفیقی هم هستم همچنین صدای علی زند وکیلی را خیلی دوست دارم و به نظرم خواننده خوبی است.

    http://whatsong.ir/tags/%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :