• ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ چه مزایایی دارد؟

     

    این خودروی ژاپنی حاصل یک همکاری مشترک بین شرکت های خودروسازی سوبارو و تویوتا است. تویوتا جی تی۸۶ دارای یک موتور تخت یا باکسر است و یک خودروی کوپه محسوب می شود. این خودرو مجهز به یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۲۰۰ اسب بخار توان تولید نماید. پیشرانه تویوتا جی تی ۸۶ دارای حداکثر گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر می باشد و می تواند در مدت زمان ۷.۶ ثانیه، سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند. در ادامه مقاله ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶  همراه ما باشید.

    این خودروی ژاپنی از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک بهره می برد و با ضریب دنده ای که دارد می تواند سرعت خود را به حداکثر ۲۳۰ کیلومتر در ساعت برساند. این خودرو دارای باک سوختی به ظرفیت ۵۰ لیتر است و در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۷.۱ لیتر بنزین می سوزاند. این خودروی جوان پسند و اسپرت قابلیت های فراوانی دارد اما با یک سری تغییرات می توان کارایی اش را افزایش داد و از رانندگی با آن لذت بیشتری برد. ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ یکی از اقداماتی است که برای ارتقا و بهبود عملکرد این ماشین با کمترین هزینه انجام می شود.

    چرا ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ لازم است؟ 

    اگر به مشخصات این خودرو دقت کنید متوجه می شوید که قابلیت های تویوتا جی تی ۸۶ بسیار بیشتر از اینها است. افرادی که مالک این خودرو هستند یا قصد خرید آن را دارند، می توانند از طریق یک سری تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری کارایی آن را بالا ببرند. به عنوان مثال با این طراحی جذاب و گیربکس ۶ سرعته انتظار می رفت موتور آن توربو شارژ باشد که اینگونه نشده است. اما می توان روی آن توربو شارژ نصب کرد و هیجان بیشتری با این خودرو تجربه نمود. همچنین ریمپ ایسیو این خودرو موجب می گردد تا حداکثر توان و گشتاور موتور بهبود پیدا کند و شتاب اولیه آن افزایش یابد. ریمپ‌ ایسیو برای خودروهایی مانند تویوتا جی تی ۸۶ مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

     

    فرایند ریمپ‌ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ چگونه است؟

    برای ریمپ ایسیو نیازی به نصب قطعه جدید یا تعویض قطعات خودرو نیست. ریمپ ایسیو یک فرایند کاملا نرم افزاری است که از طریق تغییراتی که در تنظیمات ایسیو انجام می شود، عملکرد بخش های مختلف خودرو را بهبود می بخشد. ایسیو مغز متفکر خودروهای امروزی است که وظیفه کنترل و صدور فرمان به بخش های مختلف خودرو را بر عهده دارد. بنابراین با بازنویسی کدهای آن شرایط برای ارتقا قابلیت های تویوتا جی تی ۸۶ فراهم می گردد. نرم افزارهای ویژه ای برای انجام این عملیات طراحی شده اند که متخصصان حوزه تیونینگ با استفاده از آن ها برنامه های جدید ایسیو را تنظیم نموده و به وسیله پروگرامرهای پیشرفته بر روی ایسیو نصب می نمایند.

    افزایش توان موتور 

    همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، موتور تویوتا جی تی ۸۶ این قابلیت را دارد که بر روی آن توربو شارژ نصب شود و حداکثر توانش افزایش یابد اما این کار هزینه بالایی دارد و گاهی اوقات به صرفه نیست. یک راه دیگر برای افزایش حداکثر توان موتور، ریمپ این خودرو است. ریمپ ایسیو بدون این که در قطعات خودرو تغییری ایجاد شود، موجب افزایش قدرت خودرو می گردد. اگر جزو افرادی هستید که به شرکت در مسابقات اتومبیلرانی علاقه دارید، ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ یک اقدام هوشمندانه و کم هزینه برای پیروزی در پیست مسابقه است.

    ایجاد بک فایر 

    جی تی ۸۶ یک خودروی اسپرت است که برای افراد ماجراجو ساخته شده است. بسیاری از افراد دوست دارند هنگام حرکت یا در حالت سکون از اگزوز خودرویشان آتش خارج شود که به این اتفاق بک فایر می گویند. ایجاد بک فایر برای تویوتا جی تی ۸۶ از چند روش امکان پذیر می باشد اما دو روش، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. روش اول نصب کیت بک فایر بر روی خودرو و دیگری از طریق ریمپ ایسیو است. نصب کیت بک فایر هزینه بر می باشد و به نوعی یک عملکرد مصنوعی دارد اما با ریمپ ایسیو، می توان نسبت سوخت و هوا را در سیلندر تغییر داد و مقداری سوخت خام به درون اگزوز هدایت نمود و باعث ایجاد بک فایر شد.

    مزایای دیگر

    ریمپ toyota جی تی ۸۶ علاوه بر ایجاد بک فایر و افزایش حداکثر توان موتور می تواند مزایای دیگری نیز برای دارندگان آن داشته باشد. این مزایا عبارتست از:

    کاهش مصرف سوخت 

    رفع تاخیر تعویض دنده 

    افزایش شتاب اولیه 

    رفع تاخیر پدال گاز 

    افزایش حداکثر گشتاور موتور 

    رفع صدای ناک سیلندر 

    رفع کپ اولیه 

    چرا باید ریمپ ایسیو تویوتا را به شرکت کارپلاس بسپاریم؟ 

    شرکت کارپلاس با در اختیار داشتن نرم افزارهای بروز دنیا و تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، یکی از باسابقه ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه ریمپ ecu، تقویت و تیونینگ انواع خودرو فعالیت دارد. این شرکت با بهره گیری از برنامه نویسان متخصص و حرفه ای تاکنون پنج شعبه رسمی در تهران راه اندازی نموده و دارای ۹۸ نماینده معتبر در سراسر کشور است.

    کلیه نمایندگان شرکت کارپلاس زیر نظر دفتر مرکزی فعالیت می کنند و آماده ارائه خدمات remap toyota و دیگر خودروهای داخلی و خارجی هستند. کلیه خدمات کارپلاس دارای گارانتی دو ساله است و هزینه خدمات پس از تست تیم فنی و رضایت مشتری دریافت می گردد.

     

     

    http://carplusco.com/%d8%b1%db%8c%d9%85%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%88-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7-%d8%ac%db%8c-%d8%aa%db%8c-%db%b8%db%b6-%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7/

     

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :