• آموزش زبان انگلیسی

    با ایجاد رابطه بین لغات انگلیسی از طریق ویدئوهای آموزشی، استفاده از لغات و نحوه تلفظ صحیح اوون‌ها در لهجه‌های مختلف رو بهتون یاد میدیم. شاید براتون جالب باشه که بدونین زبان انگلیسی از ۱,۰۱۹,۷۲۹  لغت تشکیل شده ولی حدود ۳۰۰۰ کلمه انگلیسی، تقریباً ۹۵ درصد از متون رایج انگلیسی (از جمله اخبار، وبلاگ‌ها، و غیره) را پوشش میده، چون زبان انگلیسی از ساختاری یکسان برای تلفظ (Pronunciation) استفاده نمیکنه در ویدیوها میتونید چندین بار تلفظ یک عبارت رو چک کنید تا کاملا یادش بگیرید. دروس رایگان لغات را در آموزش زبان انگلیسی میخوانیم .

    آموزش گرامر زبان انگلیسی (Grammar)

    گرامر انگلیسی رو به طور کلی میشه به زمان‌ها (Tenses)، وجه جملات، حروف تعریف، اضافه، ربط  و… تقسیم کرد، زمان‌های به کار برده شده در انگلیسی و روش گرامری اون‌ها با فارسی تا حدودی متفاوت هستن. تمام دروس اپلیکیشن و بخش رایگان آموزش زمان، گرامر رو به صورت کاربردی آموزش میدن، در حقیقت با یادگیری زبان کاربردی نیازی به حفظ کردن فرمول‌های گرامر نیست.

    یادگیری مکالمه زبان انگلیسی (English conversation methods) 

    همه ما پارسی‌زبانان این مشکل رو داریم که با دونستن کلی کلمه به زبان انگلیسی و یادگیری قواعد سخت گرامری، نمیتونیم روان انگلیسی صحبت کنیم، یکی از هدف‌های اصلی اپلیکیشن اکسین‌چنل و بخش آموزش رایگان زبان انگلیسی در این صفحه کمک به شما برای روان کردن مکالمات روزمرتون هست. این دروس چون به صورت ویدیویی آماده شدن و در کنارشون مقالات فوق العاده‌ای هم براتون آورده شده، مشکل مکالمه شما رو برای همیشه حل میکنن. یادگیری ضرب‌المثل‌های انگلیسی هم به جذابیت مکالمات شما دو چندان اضافه میکنه.

     

    همانطور که میبینید برای اشاره به عملی که در گذشته قبل از عمل دیگری انجام شده، زمان گذشته کامل بکار میرود.

    در فارسی به این زمان ماضی بعید میگوییم چرا که بعیدتر(دورتر) از عمل گذشته دیگر،  روی داده است.

    ساختار جملات گذشته کامل

    ساختار این زمان بسیار شبیه به حال کامل است فقط با این تفاوت که بجای have/has از فعل کمکی had برای کلیه فاعلها استفاده میکنیم:

    Had Past Participle

     Lily had washed all the dishes before we got home.

    Michael had prepared dinner before the guests arrived.

    After I had done my homework, the light went out.

    John called me after I had texted the message to him.

    talked to him after you had briefed him.

    همانطور که در مثالها مشاهده نمودید، زمان گذشته کامل به همراه گذشته ساده اغلب بکار میرود.

    بنابراین در این زمان، کاری که مقدم و زودتر انجام شده را با گذشته کامل و کاری که پس از آن صورت گرفت را با گذشته ساده بیان میکنیم. ویدیو زیر که پر از مثال های کاربردی است رو با هم میبینیم

    Teach-english.ir

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :