• کوین ترودو و اسرار ثروتمندان

    مقاله ای که امروز بررسی خواهیم کرد می خواهیم بدانیم که کوین ترودو کیست و چرا به خاطر فاش کردن اسرار ثروتمندان زندانی شد. اگر در این باره کنجکاو هستید و دوست دارید علت آن را بدانید پس مطالب امروز را از دست ندهید.

    وی یکی از افراد مشهور در زمینه ی نویسندگی، کارآفرینی، مشاوره و… می باشد که افراد زیادی در سراسر دنیا از کلام و تفکر او استقبال کرده اند، اما شاید افراد زیادی در ایران نباشند که نسبت به آن شناخت دارند، این شخص زندگی نامه ی جالبی دارد که آگاهی از آن خالی از لطف نیست، پس ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.

    زندگی نامه ی اجمالی از کوین ترودو

    نام کامل کوین ترودو کوین مارک ترودو است، او در لین ماساچوست آمریکا در 6 فوریه 1963 چشم به جهان گشود.

    وی دوران کودکی خود را در زادگاهش گذراند. تردود که در اصل پسر خوانده ی رابرت و مری تردو بود در خانواده ای با وضعیت مالی ضعیف بزرگ شد، پدرش برای امرار معاش به جوشکاری و لوله کشی مشغول بود.

    او در دوران مدرسه به واسطه ی ضریب هوشی بسیار بالایی که داشت در سال 1981 از طرف مدرسه عنوان آینده دار ترین استعداد برتر به خود گرفت، به گفته ی وی او دوران کودکی بسیار سختی داشته زیرا با فقر بزرگ شده است، اما او هیچ گاه ناامید نشد بلکه به خود قول داده بود که اوضاع را تغییر دهد.

    دوران پس از تحصیل کوین ترودو

    پس از این که توانست تا مقطع دبیرستان را با موفقیت پشت سر بگذارد، تصمیم گرفت برای تامین هزینه های شخصی خود به دست فروشی روی بیاورد.

    او در این کار نیز همانند زمان تحصیل موفق بود و توانست که به درآمد نسبتا خوبی برسد، همین موضوع باعث شد جرقه ای در ذهن او زده شود تا روزی به ثروت زیادی برسد.

    در این میان روزی او به یک موضوع جالب توجه برخورد که درباره ی دوره ی تقویت حافظه بود، سپس با خود فکر کرد که شرکت در این دوره را امتحان کند، با شرکت در این دوره متوجه شد که استعداد و توانایی فوق العاده ای در این زمینه دارد، البته که این تنها توانایی او نبود، با کمک هایی که استادش به وی کرد فهمید که در زمینه ی تدریس نیز توانایی خاصی دارد.

    شروع کار ترودو

    نقطه ی آغاز به کار او شروع شد، او در دوره های مختلف برای علاقه مندان شروع به برگزاری سیمنارهای آموزشی، آموزش تکنیک های تقویت حافظه و… کرد.

    مانند هر شغل دیگری که در ابتدا و تا زمان روی غلتک افتادن درآمد چشم گیری ندارد، برای او نیز دقیقا چنین بود، این درآمد او را به هیچ عنوان راضی نمی کرد، به همین جهت سرانجام در سال 1993 موفق شد به شرکت بازاریابی Nutrition for Life ورود پیدا کند و ثروتی که همیشه انتظارش را داشت از طریق نت ورکینگ به دست آورد.

    جالب است بدانید که تلاش برای رسیدن به ثروتی بزرگ به همین جا ختم نشد و بعد از فروش تبلیغات اینترنتی توانست به صنعت تبلیغات نیز وارد شود، هدف او از این کار تهیه و انتشار تبلیغات تلویزیونی در سطح وسیع بود.

    زندگی مشترک

    او در طول زندگی خود سه بار ازدواج کرد که آخرین ازدواج او مربوط به سال 2008 با شخصی به نام ناتالی بابنکو بود که ملیتی اوکراینی داشت، تا به حال خبری در خصوص بچه دار شدن آن ها منتشر نشده است.

    نتالی بیشترین وقت خود را صرف مدیریت شرکت های ترودو می گذارد، کوین صاحب 60 شرکت و 3 شبکه تلویزیونی است.

    جستجو برای کشف رازهای موفقیت گروه های مخفی آمریکا

    ذهن کنجکاو و فعال او به او اجازه نداد که به همین کار و درآمد اکتفا کند، به همین خاطر او به دنبال راهی بود که بفهمد چرا افراد ثروتمند موفقیت های روز افزون دارند در حالی که افراد بی بضاعت همیشه در جایگاه خود می مانند و نمی توانند به آن چه که می خواهند برسند.

    برای یافتن پاسخ سوال خود او راه های مختلفی را در پیش گرفت به طور مثال با اشخاص زیادی در این باره وارد گفت و گو می شد تا این که سرانجام با فردی آشنا شد که تمامی آموزش هایی که در گروه های مخفی آمریکا تدریس می شد را به او آموزش داد.

    این موضوع می توانست مسیر زندگی او را به کلی تغییر دهد، تا جایی که بخواهد به این گروه ها نفوذ پیدا کند.

    سال ها بعد او به شخص بسیار موفقی تبدیل شد، زمانی که با او مصاحبه می کردند و از او خواستند که راز موفقیتش را فاش کند، گفت که رسیدن به چنین موفقیتی را مدیون آموزش هایی است که در گروه های مخفی آمریکا به او آموزش داده بودند، او در سخنان خود از فراماسونری، برادر هود و اسکال اند بولز نام برد،

    به گفته ی وی گروه های مذکور روی درس هایی همچون فیزیک، جبر و ادبیات مانور نمی دادند چرا که متعقد بودند یادگیری آن ها تنها وقت تلف کردن است.

    اشخاصی که مسئول تدریس در این گروه ها هستند به خوبی اذهان را می شناسند به همین دلیل به راحتی می توانند راه کارهایی را برای هر شخص در نظر بگیرند تا به موفقیتی که می خواهند برسد.

    ماجرای به زندان افتادن او نیز دقیقا به همین موضوع مربوط است، او پس از آن که تمام رمز و رموز گروه های مخفی را فرا گرفت تصیم می گیرد که آن ها را به سایرین انتقال دهد.

    منبع : kevintrudo.ir


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :