•  

    افزایش ترافیک سایت  آرزوی هر فردی است که به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارد و در این حوزه فعال است. افرادی که در تجارت آنلاین فعالیت دارند در پاسخ به سوال اینکه در دنیا چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارند همگی به اتفاق به مشتری بیشتر اشاره می‌کنند! 

     

    اما ترافیک ورودی بیشتر واقعا به معنای نمایش سایت در صفحه اول گوگل است؟ ترافیک ورودی چه اهمیتی دارد که همیشه بر سر آن می‌جنگند؟ چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم و چه ترفندهایی برای این کار وجود دارد؟! 

    اگر به دنبال جواب این سوالات هستید تکان نخورید! در این مقاله می‌خواهیم زیروبم افزایش ترافیک سایت را در کنار یکدیگر بشناسیم. همراه وبسایت مارکترها باشید و آرزوی دیرینه خود را تحقق بخشید! 

     

    قدرت شبکه‌های اجتماعی را در افزایش ترافیک سایت دست‌کم نگیرید 

    این روزها بیشتر کاربرانی که می‌توانند شما را برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل همراهی کنند، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکداین، تلگرام، پینترست وغیره مخاطبین هدفتان را در دل خود جای داده‌اند و شما راهی برای بیرون کشیدن آنها از شبکه‌های اجتماعی ندارید! پس باید به جمع آنها اضافه شوید و با ترفندهای افزایش بازدید سایت، خودی نشان دهید.

     

    هرکدام از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات مشخصی بهینه‌تر عمل می‌کنند. به عنوان مثال استفاده از هشتگ‌های مربوط به کسب‌وکارهای آنلاین در توییتر نتیجه بهتری از هشتگ‌گذاری در فیسبوک می‌دهد. در اینستاگرام بهتر است با محتوای تصویری و ویدیویی پیش بروید و در لینکدین تجارت آنلاین خود را حرفه‌ای‌تر معرفی کنید. 

    علاوه بر این بهتر است فراموش نکنید که در شبکه‌های اجتماعی، باید اجتماعی بود! تنها تولید محتوا و تبلیغات در پلتفرم‌های گوناگون تاثیری در بالا بردن ترافیک سایت شما ندارد. پس در بحث‌های گروهی شرکت کنید و پاسخ کامنت طرفداران خود را بدهید. هیچ چیزی سریع‌تر از قدرت جادویی شبکه‌های اجتماعی به نمایش سایت در صفحه اول گوگل کمک نمی‌کند. 

     

    افزایش ترافیک سایت با کلمات کلیدی طولانی و دنباله‌ دار 

    کلمات کلیدی دم دراز مخاطب را هرکجا که باشد به وب‌سایت شما می‌کشاند! درواقع با انتخاب درست کلمات کلیدی طولانی، پرسونای مخاطب و نیازهای او را به خوبی شناخته‌اید؛ پس دیگر بهانه‌ای برای کلیک نکردن روی عنوان سایت شما باقی نمی‌ماند. 

    اما این کلمات کلیدی دنباله‌دار چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه باید آنها را انتخاب کرد که به بالا بردن ترافیک سایت کمک کنند؟! 

    برای تشخیص کلمات کلیدی طولانی بگذارید اول کلمات کلیدی عمومی را بشناسیم. اگر شما در تجارت الکترونیک فروش کت و شلوار فعالیت دارید، چندین گزینه برای انتخاب کلمه کلیدی محتوا پیش روی شماست: 

    • کت و شلوار؛ 

    • خرید کت و شلوار؛ 

    • خرید کت و شلوار مردانه ایتالیایی؛ 

    • خرید کت و شلوار مردانه مشکی در تهران. 

     

    اگر برای تولید محتوای سایت خود اولین کلمه از این لیست را انتخاب کردید باید برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل منتظر معجزه بمانید! چراکه مخاطبان خود را به خوبی نشناختید و نمی‌دانید چگونه از ترفندهای افزایش بازدید سایت استفاده کنید.

     

    اما اگر نگاهی به کلمات بعدی بیندازید می‌بینید در همگی آنها کت و شلوار به کار رفته و تعدادی کلمه به ابتدا یا انتهای آن اضافه شده است. با این کار کلمه کلیدی دم دراز تولید می‌کنید، کلماتی که مخاطبین دایره هدف شما را مستقیم نشانه می‌گیرند و باعث بالا رفتن ترافیک سایت می‌شوند. 

     

    با لینک ‌دهی اصولی افزایش ترافیک سایت فقط یک شوخی است 

    برخی از صاحبان کسب‌وکار تصور می‌کنند تنها لینک‌های خارجی به افزایش ترافیک ورودی سایت کمک می‌کند؛ اما اگر می‌خواهید بدانید چگونه بازدید سایت را افزایش دهید نباید تاثیر لینک‌دهی داخلی را نادیده بگیرید. 

    درواقع بهتر است برای کسب بهترین و سریع‌ترین نتیجه، اصول لینک‌دهی را بشناسید. به جای اینکه با وب‌سایت‌های بزرگ برای بک لینک دادن چانه بزنید، محتوایی تولید کنید که کسی برای لینک دادن به آن نه نمی‌گوید! با این کار بک لینک‌های معتبر از وب‌سایت‌های بزرگ دیگر آرزوی شما نیستند و مخاطبین بیشتری راه ورود به سایت شما را پیدا می‌کنند. 

    اما از طرف دیگر باید فکری هم به حال لینک‌های داخلی کنید. زیرا این موضوع نه تنها در سئو داخلی سایت موثر است، بلکه تجربه بهتر و مفیدتری را در اختیار بازدیدکنندگان وب‌سایت شما قرار می‌دهد؛ تجربه‌ای که با ورود کاربران بیشتر و بالا بردن ترافیک سایت همراه است. 

     

    عناوین جذاب، دست و پای هر کاربری را شل می‌کند! 

    برای دعوت از کاربران بیشتر به وب ‌سایت خود باید بدانید مخاطبان شما در برابر کدام عناوین تاب مقاومت ندارند! در حقیقت «عنوان» مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش محتوای شماست؛ بخشی که تعیین می‌کند کاربر روی لینک شما کلیک کرده یا وب‌سایت رقیب شما را انتخاب کند. 

    بیشتر افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند از اهمیت عنوان برای افزایش ترافیک سایت باخبرند؛ اما نمی‌دانند برای انتخاب یک عنوان جذاب چه باید کرد و چه پشتکاری باید داشت! 

     

    شاید عجیب به نظر برسد ولی بزرگ‌ترین وبلاگ‌های دنیا پیش از آنکه روی دکمه انتشار محتوا کلیک کنند، حداقل ۲۰ عنوان مختلف را برای محتوا در نظر گرفته و بهترین آنها را انتخاب کرده‌اند. پس عنوان محتوا بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل تاثیرگذار است. 

     

    ادامه این مقاله را در وبسایت مارکترها دنبال کنید:

    https://www.marketerha.com/traffic-increase-tricks/ 

     

     

    لینک سازی های اصولی داخلی و خارجی 

    در گذشته یکی از ترفندهای پر استفاده در سئو سایت که با حجم بالا انجام می شد لینک سازی های داخلی و خارجی به خصوص خرید و ثبت بک لینک بود. اما در حال حاضر به هیچ وجه اینگونه نیست و لینک سازی غیر اصولی محبوبیتی میان موتورهای جستجو ندارد. برای لینک سازی داخلی و خارجی باید صفحات لینک شده به هم کاملا از نظر موضوعی مرتبط باشند ، صفحات مبدا از رنک و قدرت بالایی برخوردار باشند ، تعداد لینک های ورودی و خروجی یک صفحه تناسب کافی داشته باشند و مهم تر اینکه لینک سازی به صورت طبیعی انجام شود. لینک سازی هدفمند توسط گوگل قابل شناسایی است و به محض اطلاع گوگل از این موضوع سایت را جریمه می کند و در سئو وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت 

     

    تاثیر تعامل با شبکه های اجتماعی بر سئو سایت 

    هرچند که خود گوگل و مدیران ارشد آن اعلام کرده اند که شبکه های اجتماعی مستقیما تاثیری در سئو سایت از دید موتورهای جستجو ندارند اما اهمیت شبکه های اجتماعی در بهبود رتبه و افزایش بازدید سایت را نمی توان نادیده گرفت. این اهمیت به علت بیشتر دیده شدن مطالب و صفحات سایت در اثر انتشار در شبکه های احتماعی و تعامل با سایر کاربران است. زمانی که مطلبی را در فیسبوک یا لینکدین و یا سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید تعدادی کاربر ورودی به سایت را جذب می کنید و همین موضوع به صورت غیرمستقیم موجب بهبود سئوی سایت شما می شود. 

     

    آنالیز روزانه سایت با ابزارهای رایگان سئو 

    یک سئوکار خوب و یا مالک یک وبسایت حتما باید روزانه سئو و وضعیت سایت خود را چک کند تا هم از سلامت آن مطلع شود و یا در صورت شیطنت رقبا و هکر ها مثلا با ثبت بک لینک های اسپم برای سایت ، مطلع باشد. ابزارهایی مثل سرچ کنسول گوگل ، گوگل آنالیتیکز ، جی تی متریکس ، الکسا و بسیاری دیگر ابزارهایی رایگان هستند که اطلاعات کاملی در رابطه با هریک از ابعاد سئو به شما می دهند. این امکان وجود دارد که حملات هکرها به وبسایت شما در یک مقطع زمانی افزایش یابد ، پس شما می توانید با آنالیز روزانه سایت خود بلافاصله از آن مطلع شوید و امنیت سایت را بالا ببرید. 

     

    بهبود تجربه کاربری سایت 

    یکی از نکاتی که گوگل با ارتقای الگوریتم های هوش مصنوعی خود توجه زیادی به آن دارد رضایت کاربران از یک وب سایت است. به این صورت که ربات ها و خزنده های موتور جستجو هنگام بازدید یک صفحه یا سایت مانند یک کاربر و انسان رفتار می کنند و از رفتار کاربران الگوبرداری می کنند. در این حالت باید توجه ویژه ای به تجربه کاربری سایت داشت تا در عین طراحی مناسب ، مسیریابی درست کاربر ، جاگذاری صحیح منو و هدر سایت ، مطالب کاربردی برای کاربران و ... تامین شود. تجربه کاربری یکی از مهم ترین معیارها در سئو سایت است که با رعایت ترفند های تخصصی بهبود می یابد. 

     

    بهره گیری بهینه از سئو تصویر ، ویدئو و صوت در سایت 

    استفاده از تصاویر ، ویدئو و صوت در سایت یک امتیاز مثبت محسوب می شود. و سایت هایی که دارای محتوای تصویری و صوتی مناسبی هستند نسبت به سایر رقبا ارزش بیشتری در گوگل دارند و رتبه بهتری کسب خواهند کرد اما به شرط اینکه اصول سئو تصاویر ، سئو ویدئو و صوت را رعایت کنند. از تگ های مناسب و مرتبط برای عکس و ویدیو استفاده کنند و با کاهش حجم و فشرده سازی این نوع از فرمت ها ، زمان بارگزاری را برای جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رضایت کاربری ، کاهش دهند.

     

    مطالعه این مقاله در لینک زیر:

    https://virgool.io/@seobehineir/7-%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-exfjzecwqg05

     

     


    votre commentaire
  • مداد رنگی 60 رنگ فابر کاستل مدل پلی کروم

    برای یک هنرمند علاقمند به نقاشی با مداد رنگی، انتخاب مداد رنگی مناسب تصمیم مهمی می باشد. هر شخص بسته به کارایی مد نظر خود می تواند انتخاب های متفاوتی داشته باشد. مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین مداد رنگی حال حاضر دنیا می باشد. اما اینکه کدام محصول آن با چه تعداد رنگی برای کارایی مد نظر شما مناسب باشد، موضوعیست که باید مورد بررسی قرار دهید. مداد رنگی ۶۰ رنگ پلی کروم یکی از محصولات محبوب و پر فروش این شرکت می باشد. خرید مداد رنگی ۶۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل میتواند برای بعضی افراد گروههایی که به آنها اشاره میکنیم مناسب باشد:

    هنرمندان حرفهای
    کسانی که نقاشی را بصورت حرفه ای دنبال می کنند به خوبی از مزیت ها و برتری های مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل مطلع هستند. مداد رنگی ۶۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل برای هنرمندانی مناسب است که مایل به خرید محصول بسیار حرفه ای و البته اقتصادی هستند. اگر چه تعداد رنگهای این محصول به نسبت پک ۱۲۰ رنگ پلی کروم این کمپانی کمتر می باشد، ولی همچنان گزینه مناسبی برای هنرمندان حرفه ای می باشد. با توجه به ویژگی ترکیب رنگ بسیار عالی این سری مداد رنگی ها، بعضی هنرمندان حرفه ای با توجه به قیمت مناسب تر این محصول ترجیح می دهند رنگهای مورد نظر خود را با ترکیب رنگهای موجود در بسته ۶۰ تایی این محصول بوجود آورند. اگر چه داشتن مجموعه مداد رنگی ۱۲۰ رنگ پلی کروم به مراتب حرفه ای تر بوده و سرعت کار شما را افزایش می دهد، اما با داشتن مجموعه ۶۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل هم میتوان آثاری حرفه ای خلق کرد.

     

    این دسته افراد با توجه به نیازشان می توانند گزینه های متفاوتی برای خرید مداد رنگی داشته باشند. اگر شما در گروه هنرمندان مبتدی هستید که می خواهید نقاشی با مداد رنگی را بصورت حرفه ای فرا بگیرید، مداد رنگی ۶۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل گزینه مناسبی برای شما می باشد. عده ای از هنرمندان مبتدی ترجیح می دهند مجموعه ۱۲۰ رنگی پلی کروم فابر کاستل را تهیه کنند و با نهایت انگیزه و اشتیاق در مسیر حرفه ای شدن گام بردارند. عده ای دیگر از هنرمندان مبتدی هم ترجیح می دهند در شروع کار محصولی با تعداد رنگ کمتر و قیمت مناسب تر تهیه کنند. مداد رنگی ۶۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل می تواند انتخابی مناسب و تقریبا اقتصادی برای افرادی باشد که هم سودای حرفه ای شدن در نقاشی با مداد رنگی را دارند، و هم مایل به پرداخت هزینه مجموعه ۱۲۰ رنگ این محصول نیستند.

     


    votre commentaire
  • داشتن اندامی متناسب و زیبا همیشه مورد توجه تمامی افراد میباشد و همه ماها بارها تلاش کرده ایم که به تناسب اندام و ایده ال خودمان برسیم.یکی از نقاط بدن که اکثر افراد در رسیدن به سایز مورد نظر و زیبا همیشه مشکل دارند و به آنچه میخواهند نمیرسند، لاغری شکم و پهلو میباشد.که این نقاط از بدن وقتی دارای سایز مناسب و عضلانی باشد در واقع نشاندهنده تناسب اندام یک شخص میباشد.سابلیمینال لاغری شکم و پهلو با تاثیر بر ذهن ناخوداگاه و بدن شما این زیبایی را براحتی ایجاد میکند .

     

    سابلیمینال لاغری شکم و پهلو و ویژگیهای آن:

    1. رفع چربیهای شکم و پهلو با تاثیربر ضمیر ناخوداگاه و بدن

    2. ایجاد شرایط لازم برای ایجاد شکم شش تکه و عضلانی

    3. آمادگی ذهن و تقویت آن برای داشتن روحیه مناسب جهت رسیدن به اندامی بدون چربی

    4. آمادگی بدن برای دریافت مواد مغذی موردنیاز

    5. افزایش سوخت و ساز چربی و رسیدن به سایز ایده آل بااستفاده از قدرت ضمیرناخودآگاه

    1. عضلات من کاملا نمایان هستند.

    2. ماهیچه های شکم من برای عضله سازی آماده و پذیرا هستند.

    3. بدنم هرگونه چربی های اضافی را از بین می‌برد.

    4. ازضمیر ناخودآگاهم میخواهم عضلاتم را بزرگ تر و حجیم تر کند.

    5. ضمیرناخودآگاهم همه ی مواد مغذی که لازمه ی بدن ورزشکاری ام است را تامین می‌کند.

    6. بدن نسبت به هرگونه ذخیره سازی چربی در شکم و پهلوهایم مقاومت بالایی دارد.

    7. برای همیشه بدنم و سیستم گوارشم  از ذخیره سازی هرگونه چربی اضافی در شکم و پهلوهایم خودداری می کند.

    8. من میل وعلاقه ی زیادی به ورزش های هوازی دارم.

    9. خیلی سریع عضلات شکمم تقویت و نمایان شده.

    10. سوخت و ساز چربی های ناحیه شکمم بسیارزیاداست.

    11. من در تمرینات ورزشی کرانچ و پلانک بسیار توانا و قوی هستم.

    12. عضلات شکمم هر روز قوی تر و نمایان تر می‌شوند.

    13. از ضمیرناخودآگاه، خواهانم به سرعت چربی اضافی ناحیه شکمم را حذف و عضله سازی کند.

    14. از ضمیرناخودآگاه، خواهانم که  به سرعت چربی اضافی ناحیه پهلوهایم را حذف و عضله سازی کند.

    15. ورزش های شکم خیلی سریع در من تاثیر بسزایی می گذراند.

    16. همه ی حرکات مربوط به تقویت عضلات شکم در من بسیار زود جواب می دهد.

    17. عضلات شکم و پهلوهایم نسبت به  همه ی ورزشهای مربوطه شان بسیارعالی است.

    18. من ازسیکس پک هایم لذت زیادی میبرم.

    19. شکم من تخت و فرمی کاملا شش تیکه ای و خوش تراش دارد.

    20. شکم شش تیکه ام کاملا رشد یافته و قوی شده است.

    21. من غذاهای غنی از پروتئین مصرف میکنم.

    22. هیچ گونه  چربی اضافی در بدنم وجود ندارد.

    23. من ماهیچه های قوی و نیرومندی دارم.

    24. همچنان از چربی های شکم من کم می‌شود و به ماهیچه های شکم من اضافه می‌شود.

    25. من سیس پکم را دوست دارم.

    26. به دلیل ماهیچه های شکمم، سیکس پک ها بیشتر نشان داده می‌شود.

    27. من همچنان آب، زیاد و به اندازه نیازم مینوشم.

    28. من میل زیادی به خوردن میوه و سبزیجات دارم.

    29. من شکمی عضلانی و سیکس پک دارم.

    30. من کالری سوزی زیادی در ناحیه شکم و پهلو دارم.

    31. به صورت مادر زادی فرم عضلانی شکمم ایده آل است.

    32. من همچنان سبک زندگی سالم و تغذیه و ورزش مناسب دارم.

    33. عضلات من هم اکنون در حال قوی تر شدن و بزرگتر شدن هستند.

    34. عضلات من کاملا سالم ، درحال رشد و تقویت هستند.

    35. من همین الان درحال حذف هرگونه چربی اضافی در بدنم هستم.

    36. بدن من دارای عضلات شش تیکه و کاملا آشکار است.

    37. بدن من به سرعت و به آسانی مواد مورد نیازش برای رشد و تقویت عضلاتم  را تامین می‌کند.

    38. بدنم به راحتی سموم و مواد اضافی را از عضلات و بافت‌هایم پاک میکند.

    39. خیلی سریع و حرفه ای شکمم شش تیکه و بسیارجذاب شده.

    40. زیبایی و تناسب اندام من هر لحظه  بیشتر به شکل دلخواهم می‌شوند.

    41. عضلات شکم  من بسیار آشکار و تراشیده هستند.

    42. اکسیژن به اندازه کافی به تمام سلول های بدنم می‌رسد.

    43. همین الان  و به سرعت هرگونه چربی اضافی در شکم من  و زیرشکمم را حذف میکنم.

    44. همین الان  اندامم ورزشکارانه و به شکل مورد علاقه ام است.

    45. همین الان سیستم قلب و عروقم در سلامت کامل است.

    46. همین الان سیکس پک های شکم من بسیارجذاب است.

    47. همین الان عضلات شکمم به اندازه کافی بزرگ و نیرومند هستند.

    48. همین الان درصد چربی بدنم بسیار کم است.

    49. چرا عضلات شکمی من درحال رشد و تقویت به میزان موردعلاقه ام هستند؟

    50. چرا من سیکس پک  بسیار جذابی دارم؟

    51. چرا من همیشه قدرت بدنی فوق العاده زیادی دارم؟

    52. چرا هر روز چربی های شکمم بیش تر کم می شود؟

    53. چرا  همیشه ساختارعضلانی بدنم آشکار و چشمگیر است؟

    54. تمامی تاثیرات ناشی از این سابلیمینال در من دائمی و همیشگی هستند.


    votre commentaire
  • با توجه به رونق بازار بورس در سال‌های اخیر، تمایل افراد برای پیوستن به این بازار، بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود، ولیکن موردی که باعث مقاومت و عدم شروع سرمایه‌گذاری در ابن بازار می‌شود،  آشنا نبودن با نحوه کارکرد بازار بورس و اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری در آن است.

    حتی افراد بسیاری هستند که از فواید سرمایه ‌گذاری در بورس مطلع‌‌اند، اما نمی‌دانند چطور و از کجا شروع کنند. هر کسی با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت با لیستی از مقالات و کلاس‌ها مختلف روبرو می‌شود، که همین موضوع باعث سردرگمی بیشتر و عدم توان تصمیم‌گیری برای فرد می‌شود.

    چرا آموزش بورس مهم است؟

    اما چاره چیست؟ چطور می‌توانیم یه شکلی صحیح و کاربردی با بازار بورس و نحوه سرمایه‌گذاری در آن آشنا شویم؟ علاوه بر مطالعه مقالات، چطور می‌توانیم یک راهنمای خوب و قابل اعتماد داشته باشیم؟

    اولین قدم برای ورود به بازار بورس، انتخاب یک کارگزاری خوب و با کیفیت در ارائه خدمات است. کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه الف کشور، یکی از معتبرترین کارگزاریهاست که از قدم اول یعنی دریافت کد بورسی تا آموزش‌های تخصصی جهت سرمایه‌گذاری در بورس را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

    کارگزاری آگاه امکان ثیت‌نام هم‎زمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری را به صورت کاملا رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است. به علاوه با این ثبت‌نام، کاربر به صورت اتوماتیک به باشگاه آموزش بورس این کارگزاری نیز می‌پیوندد و پس از آن می‌تواند از خدمات این مجموعه نیز استفاده کند.

    مجموعه آگاه با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه آموزش‌های حرفه‌ای در تمامی شهرها، اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی آموزش بورس آگاه به صورت حضوری و مجازی نموده است. از جمله این دوره‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار
    دوره تابلو خوانی و تکنیک‌های معاملاتی در بورس
     مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس
    دوره استراتژی معاملاتی ACD
    کلاس‌های تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته
    دوره فیلترنویسی در سایت tsetmc
     و
    مبانی سرمایه‌گذاری در آتی سکه

    مراحل آموزش بورس

    در ابتدا باید مشخص شود که سطح دانش بورسی شما چقدر است؛ تا چه حد با این بازار آشنا هستید؛ از اصطلاحات بورسی سردر می‌آورید یا نه؛  و آیا اصلا می‌دانید بورس چیست؟ برای این منظور پیشنهاد می‌شود که از فایل‌های آمورشی آماده استفاده کنید.

    برای آشنایی با مفهوم اولیه بازار بورس و اوراق بهادار نیاز به حضور در کلاس‌های آموزشی نیست و هر شخصی با هر میزان دانش، با مشاهده و یا مطالعه «توضیح اولیه بورس» می‌تواند با مفهوم کلی این بازار آشنا شود.

    ویدئو آموزشی «بورس چیست؟» طی توضیحاتی مختصر و چند دقیقه‌ای شمارا با مفهوم کلی بازار بورس آشنا خواهد کرد.

    در مرحله بعد لازم است شما درکی از اصطلاحات و عبارات کاربردی این بازار داشته باشید. به عنوان مثال: صندوق سرمایه‌گذاری، حق تقدم، عرضه اولیه، اختیار معامله، شاخص کل بازار، گره معاملاتی و... عباراتی هستند که ممکن است شما زمان انجام معاملات با آنها برخورد کنید. پس آشنایی با این اصطلاحات و کاربرد آنها، مرحله  دوم آموزش شما در بازار بورس و اوراق بهادار است.

    مرحله سوم شناخت بازار، صنایع مختلف و همچنین ریسک‌های بازار است. اگر شخصی نداند که مشغول سرمایه‌گذاری در چه بازاری است، چگونه می‌تواند به کسب درآمد و سود در آن بپردازد؟ چگونه می‌تواند برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشد؟

    شناخت بازار بورس و صنایع فعال در آن، یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های کار شماست.  اطلاع از روند بازار، چگونگی پیگیری آن و اتفاقاتی که در صنایع مختلف روی می‌دهد، بر روی سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های شما تاثیر مستقیم دارد. بنابراین شما باید صنایع فعال در بورس و افت‌وخیزهای آنها را بشناسید، تا در زمان درست بهترین تصمیم را اخذ نمایید.

    مسئله بعدی «ریسک بازار» است. هر نوع سرمایه‌گذاری ریسک مخصوص به خود را دارد و بازار بورس از هم این قاعده مستثنی نیست و در کنار سوددهی بالا، ریسک‌هایی هم دارد. اما تنها راهی که می‌توان از پس این ریسک‌ها برآمد، آشنایی با آنها و آموزش نحوه برخورد با ریسک احتمالی است.

    زمانی که شما ریسک‌های بازار را بشناسید، بتوانید احتمال روی دادن آنها را تخمین بزنید و قدرت تحلیل بازار را در برابر آن ریسک داشته باشید، می‌توانید برای ورود مقدار سرمایه خود به بازار تصمیم بگیرید.

    گاهی ترس ناشی از ریسک، باعث از دست دادن سود بالای یک معامله می‌شود و برعکس گاهی ریسک‌پذیری بالای فرد موجب می‌شود که بدون اطلاعات کافی به سرمایه‌گذاری بپردازد و در نهایت متضرر شود؛ هر دو این حالات از عدم دانش و آگاهی نشات می‌گیرد. آموزش بورس دید شما را نسبت به مسائل اقتصادی گسترش می‌دهد و با آشنایی با ریسک‌های احتمالی و تحلیل بازار، امکان انجام یک سرمایه‌گذاری سودده برایتان فراهم می‌شود.

    مرحله چهارم از آموزش بورس از صفر تا صد، آشنایی با روش‌های تحلیلی و انجام آنها است. دو روش معروف تحلیل بازار بورس، تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال هستند که هر دو اینها به صورت تخصصی توسط اساتید گروه کارگزاری آگاه طی دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته آموزش داده می‌شوند.

     درست است که شناخت بازار و صنایع فعال در آن و کسب تجربه می‌تواند به مرور روند سرمایه‌گذاری شما را بهیود بخشد و سودتان هر روز بیشتر از قبل خواهد شد؛ ولیکن برای یک سرمایه‌گذاری هدفمند و طولانی مدت، علاوه بر درک لحظه اکنون، شما نیاز به تحلیل آینده بازار دارید و این کار تنها با یادگیری روش‌های تحلیلی ممکن است.

    چطور باید بفهمیم سهمی که اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، در آینده سود ده خواهد بود با نه؟ تحلیل بنیادی پاسخ این سوال را به شما می‌دهد.

    چطور می‌توانیم یک استراتژی معاملاتی برای خود داشته باشیم؟ تحلیل نکتیکال این امکان را برای شما فراهم می‌کند؛ به عبارتی تحلیل تکتیکال، خود یک استراتژی معاملاتی است که به ارزیابی بازار و کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

    بنابراین آموختن روش‌های تحلیل بازار بورس، باعث می‌شود که بتوانید علاوه بر رخدادهای اکنون، آینده بازار را پیش‌بینی کنید و با یک دید بلندمدت و داشتن استرانژی معاملاتی هدفمند، به سرمایه‌گذاری سودده بپردازید.


    votre commentaire
  • ثبت نام و ورود کاربران به وب‌سایت‌های وردپرسی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ثبت نام با ایمیل و دریافت نام کاربری و سیستم‌های ورود با شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. اما یکی از مشکلات بسیاری از وب‌سایت‌های وردپرس و فروشگاه‌های اینترنتی مبتنی بر وردپرس، عدم امکان ثبت نام و ورود به وردپرس با شماره موبایل است.

    این‌روزها ثبت‌نام سنتی با استفاده از آدرس ایمیل و دریافت نام کاربری در سایت‌ها دیگر طرفدار چندانی ندارد و کاربران به ‌دنبال روش‌های ساده‌تر و سریع‌تری هستند. ثبت نام با شماره موبایل یکی از روش‌های جدیدی است که احراز هویت آن توسط تلفن همراه انجام می‌شود. روشی که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز شاهد آن هستیم. اما ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس چگونه انجام می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؟

    مزایای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

    در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی این است که سیستم ورود به وب‌سایت را از سیستم ایمیلی به سیستم احراز هویتی تبدیل کنند.

    یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های احراز هویت، احراز هویت از طریق شماره موبایل است. علاوه‌براین، از آن‌جایی که اکثر افراد جامعه مالک تلفن همراه هوشمند هستند، امکان ورود و عضویت در وب‌سایت‌های وردپرسی از طریق ارسال کد تایید (رمز یک‌بارمصرف) به شماره موبایل کاربر به افزایش تعداد کاربران و سهولت در فرایند ثبت‌نام و ورود کمک شایانی می‌کند. در واقع احراز هویت ساده و سریع کاربران در افزایش تعداد کاربران وب‌سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

    یکی دیگر از مزایای قابلیت ثبت نام و ورود با شماره موبایل، افزایش امنیت وب‌سایت یا اپلیکیشن شماست. همچنین با این کار از عضویت ربات‌ها و حساب‌های کاربری جعلی هم جلوگیری می‌شود.

    معرفی افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS)

    خبر خوب برای صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی این است که می‌توانند از طریق دانلود و پیکربندی افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS)، امکان ثبت نام و ورود سریع و آسان به وردپرس را برای کاربران فراهم کنند. این افزونه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و امکان ساده‌سازی فرایند ثبت نام را از طریق شماره موبایل برای کاربران فراهم می‌کند. بنابراین کاربران دیگر برای ثبت نام در سایت، نیازی به ایمیل نخواهند داشت.

    علاوه‌براین، از آن‌جایی که به‌خاطر سپردن رمز ورود به یکی از مشکلات جدی کاربران دنیای فناوری به‌شمار می‌رود، امکان ثبت نام و ورود با رمز یک‌بارمصرفی که به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود، این مشکل کاربران را هم رفع می‌کند.

    ویژگی‌های افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS)

    افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس که به افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS) نیز معروف است، با مرورگرهای پراستفاده و کاربردی Edge، Chrome، Opera، Safari، Firefox، IE8، IE9، IE10 و IE11 به‌خوبی سازگاری دارد.

    این افزونه همچنین از وردپرس، فروشگاه‌ساز ووکامرس (Woocommerce)، افزونه چندفروشندگی دکان (Dokan)، WC Vendors، WC MarketPlace، BuddyPress، Membership Pro، Ultimate Member، bbpress، Easy Digital Downloads، ویژوال کامپوزر، WPML، Bootstrap 3.x و Bootstrap 4.x به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های شاخص افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS) می‌توان به امکان تنظیم کد کشور، افزودن کاربر از مدیریت، تنظیم مجدد رمز عبور با کد تایید، غیرفعال کردن رمز عبور ورود، امکان به‌روزرسانی دائمی محصول، امکان تنظیم لوگو برای ثبت نام و ورود، امکان غیرفعال کردن کد تایید، ریدایرکت آدرس ثبت نام و خروج و همچنین فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی ایمیل اشاره کرد.

     

    البته یکی دیگر از خدماتی که در کنار افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS) به جذب و نگهداری کاربران وب‌سایت شما کمک می‌کند، خط خدماتی است که تاثیر بسیار زیادی در جذب و نگهداری کاربران وب‌سایت شما ایفا می‌کند. اما چگونه؟

    بسیاری از افراد به‌ دلیل دریافت بیش‌ازحد پیامک‌های تبلیغاتی اپراتور، پیامک تبلیغاتی خط موبایل خود را غیرفعال می‌کنند. تمامی خطوط پنل‌های پیامکی نیز به‌صورت پیش‌فرض همان خطوط تبلیغاتی هستند. بنابراین اگر شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک فعال‌سازی ثبت نام و ورود به وردپرس استفاده کنید، بسیاری از کاربران موفق به دریافت پیامک ارسالی شما نخواهند بود و به این ترتیب فرایند ثبت‌نام آن‌ها کامل نمی‌شود و سایت شما را رها می‌کنند.

    به ‌همین سادگی ممکن است بازدیدکننده و مشتریان وب‌سایت وردپرسی خودتان را از دست بدهید. بنابراین می‌توانید یک پنل پیامکی با خط خدماتی خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از افزونه پیامکی دیجیتس، پیامک حرفه ای ووکامرس ارسال کنید و مخاطبان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید.

     


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique