• رپورتاژ آگهی رایگان یکی از خدماتی است که وب سایت های بزرگ و پربازدید، امروزه به وب سایت هایی که قصد افزایش بازدیدکننده گان خود را دارند، می دهند. وب سایت هایی که رنک بالایی در SERP دارند شرایطی را برای سایت های دیگر قرار می دهند تا آن ها نیز با قرار دادن رپورتاژ آگهی خود در وب سایت، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

    افزایش بازدید کنندگان وب سایت و بالا رفتن آمار بازدید آن، از خدماتی است که یک رپورتاژ آگهی رایگان می تواند به وب سایت و کسب و کار شما ارائه دهد. البته که همین دو مورد به راحتی توانسته وب سایت های زیادی را مانند بست فارسی به رنک های اول نتایج جستجوی گوگل و موفقیتی که انتظار آن را داشته برساند.

     

    رپورتاژ آگهی چیست؟

    رپورتاژ آگهی رایگان ماهیت کلی رپورتاژ آگهی را دارد. ولی در برخی موارد با هم تفاوت هایی دارند. در رپورتاژ آگهی که به صورت رایگان وجود دارد برخی از وب سایت ها مانند bestfarsi خدمات تبلیغاتی فوق العاده ای را برای بازه زمانی خاص و یا برای برخی وب سایت هایی که ویژگی های خاصی دارند، قرار می دهد.

    رپورتاژ آگهی در چارچوب تبلیغات اینترنتی و سئو وب سایت به عنوان یک گزارش برای معرفی کسب و کار یا وب سایت در سایت هایی مانند بست فارسی مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر می شود. سایت بست فارسی که توسط وحید قمصری ابداع شده است، بهترین ها را در دنیای اینترنت به شما معرفی کرده و یکی از خدماتی که می تواند به کسب و کار های مختلف ارائه دهد، رپورتاژ آگهی رایگان است.

    رپورتاژ آگهی معمولا به صورت عکس، متن و ویدیو می تواند خدمات شما را به بازدید کنندگان مختلف ارائه دهد. هر رپورتاژ در هر قالب، باید بر اساس قوانین و چارچوب هایی باشد که توسط وب سایت ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحید قمصری، تعیین می شود.

     

    بهبود سئو با رپورتاژ آگهی رایگان

    مهم ترین هدف سئو سایت بالا بردن بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رسیدن به رتبه های اول صفحات جستجوی گوگل است. حال این روزها یکی از راهکارهایی که می تواند بر سئو وب سایت و رتبه شما در صفحه نتایج جستجو کمک کند، رپورتاژ آگهی رایگان است. این آیتم می تواند روند بهبودگونه ای برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما انجام دهد.

    در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک می شود که این می تواند بازدید زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

    بر اساس جدیدترین بروز رسانی های گوگل دریافت لینک از مطالب مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا، تاثیرگذاری خاصی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل می گذارد . 

    همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که هیچ وقت قدیمی نشده و با بروز رسانی آن می توانید افزایش بازدید سایت خود را روز به روز بیشتر کنید.

    وب سایت bestfarsi وحید قمصری در خدمات رپورتاژ آگهی به صورت رایگان خدمات فوق العاده ای را با قالب خاص خود به شما ارائه می دهد. در ادامه با نوعی از این رپورتاژ آشنا می شویم.

     

    خدمات رپورتاژ آگهی بست فارسی

    وب سایت وحید قمصری با تیم متخصص خود در زمینه تولید محتوا و تحلیل و بررسی وب سایت ها در دنیا اینترنت، برترین ها را به کاربران اینترنتی معرفی می کنند. بهترین ویژگی گروه bestfarsi تحلیل وب سایت ها در حوزه های مختلف است. شما با مراجعه به وب سایت بست فارسی می توانید بهترین انتخاب ها را در حوزه هایی مانند فروش بلیط، سایت خبری، دانلود فیلم و ... داشته باشید. این وب سایت بهترین ها را به صورت top10 مانند مثال زیر به کاربران معرفی می کند: 

    ·        10 تا از بهترین سایت های فروشگاه اینترنتی در ایران 

    ·       10  تا از بهترین سایت های دانلود فیلم

    ·       10  تا از بهترین سایت های دانلود موزیک و 

     

    ویژگی رپورتاژ آگهی رایگان بست فارسی

    وب سایت bestfarsi  وحید قمصری در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت گسترده ای داشته و سعی دارد تا بازدید گسترده وب سایت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. شما با قرار دادن رپورتاژ در این سایت اگر توسط تیم متخصص آقای قمصری مورد تایید قرار بگیرید، می توانید به عنوان بهترین ها در بین وب سایت های ایرانی معرفی شوید. یکی از ویژگی های فوق العاده رپورتاژ آگهی رایگان وحید قمصری، قرار گرفتن در کنار معرفی بهترین وب سایت های ایرانی است که این جریان می تواند، بازدید بسیار بالایی را برای شما به ارمغان آورد.

     

     


    votre commentaire
  • تفکر خلاق در کودکان

    با یک مقاله مرجع و جامع دیگر در خصوص متدها و سرگرمی ها و بازی‌های گوناگون برای ایجاد تفکر خلاق در کودکان فاقد خلاقیت و تقویت تفکر خلاق در کودکان مستعد و همینطور رشد تفکر خلاق در کودکان باهوش و خلاق در خدمت شما هستم. در این مقاله همچنین به نحوه کشف و آشکار کردن تفکر خلاق در کودکان اشاره شده است. به پدرها و مادرها و مدرسین یا مسئولین مدارس و مهدکودک‌ها توصیه می شود این مقاله را بخوانند. خوشحال می شویم که ضمن اظهار نظر بر مبنای تجربه شخصی تان ایرادات و راهکار جایگزین را ذکر نمایند. نقاط مثبت را درصورت امکان جدا معرفی کنید که من و سایر خوانندگان این مقاله از آن بهره مند شویم. ممنون می شوم اگر قبل از خواندن مقاله سعی کنید کلیشه‌ها را کنار بگذارید.

    تفکر خلاق در کودکان چگونه فعال می شود؟ چگونه شکل می گیرد ؟ چطور رشد می‌ کند؟

    تفکر خلاق در کودکان

    اکثر شما می دانید خلاقیتهای شگفت‌انگیز در نقاشیها و بازیهای کودکان آشکار می شود.

    آشکار شدن خلاقیت با طرز بیان

    اما من می خواهم یک نشانه دیگر از یک کودک خلاق به شما بگویم. سخن گفتن و طرز بیان یک کودک. آری یک نشانه دیگر از یک کودک خلاق نحوه صحبت کردن و بیان کودک می باشد.

    خیلی از کودکان به یک شکل درخواست هایشان را از والدین و بزرگترها ثبت می نمایند. در این بین تعداد کمی از کودکان هستند که نحوه درخواست شان از بزرگترها به گونه دیگری است.

    این مطلب را من به تازگی در برخورد با یک پسر بسیار باهوش متوجه شدم. وقتی شیوه درخواست او از بزرگترها خصوصا پدر و مادرش را تحلیل کردم و با سایر کودکان یک مقایسه سطحی انجام دادم متوجه این قضیه شدم.

    درخواست غیرمستقیم یک نشانه خلاقیت

    به عنوان مثال یکی از رفتارهای کلامی او را برایتان ذکر می کنم. این پسر باهوش به پدرش و یا مادرش به صورت مستقیم نمی گوید: من این اسباب بازی را می خواهم. به جای درخواست مستقیم شروع می کند به توضیحات در خصوص اسباب بازی مورد علاقه اش. بابا جان ببین این چقد خوشگله از بقیه شون بهتره شاید بزرگتر نباشه اما بهترینه.

    این ها جملاتی است که از زبان یک کودک باهوش هنگام عبور از کنار ویترین یک مغازه بزرگ اسباب بازی فروشی بیرون آمده است. در صورتی که آنها اصلا به قصد خرید اسباب بازی به بازار نرفته اند. اما همین جملات برای قانع کردن پدر برای خرید اسباب بازی موردنظرش کافی بود.

    در عین حال تعداد زیادی از کودکان را در همان موقعیت عبور از کنار اسباب بازی دیده ام با عکس العمل متفاوت. عکس العمل آنها گریه و زاری برای خرید الا و بلا همین اسباب بازی.

    این همان تفکر خلاق در کودکان است که در ابتدای مقاله به ذاتی بودن آن اشاره شد. تفکر خلاق در کودکان ذاتی است و در این مثال به شکل یک کلام زیبا از زبان کودک بیرون آمد. مثال فوق خود می تواند دلیلی باشد بر اینکه تفکر خلاق در کودکان ذاتی است.

    تفکر خلاق در کودکان در هر رفتاری

    اما هدف من از بیان این مطلب این بود که تفکر خلاق در کودکان ممکن است در هر رفتاری از آنان آشکار شود. به نظر من محیط خانواده و اطراف در این رفتار تاثیر بسیار زیادی دارد. ممکن است یک کودک تفکر خلاق خود را در کلامش به شما بگویید. کودک دیگر در نقاشی و بازیهای خود به شما بگوید که تفکر خلاقی دارد.

    شاید بیشترین جایی که تفکر خلاق در کودکان آشکار می شود بازی یا نقاشی آنان باشد. اکثر بزرگترها هم در این موارد به دنبال کشف تفکر خلاق کودک خود هستند. اما در سایر رفتارها هم می توان به دنبال کشف نفکر خلاق در کودکان بود. گرچه ممکن است این رفتارها جزئی باشند. بنابراین یکی از راه های کشف و آشکار کردن تفکر خلاق در کودکان توجه به همه رفتارهای او می باشد.

    تعریف خلاقیت چیست؟ چگونه یک کودک خلاق پرورش دهیم؟

    تفکر خلاق در کودکان

    شاید ساده‌ترین تعریفی که بتوان از خلاقیت داشت عبارت است از: ” خلاقیت عبارت است از اینکه فردی فکری نو و متفاوت ارائه دهد.”

    خلاقیت را به معنای توانایی ترکیب اندیشه‌ها و نظرات در یک روش منحصر به فرد با ایجاد پیوستگی بین آنان بیان می‌کند.

    خلاقیت در زندگی روزمره دارای اهمیت بوده و منحصر به آثار بزرگ هنری یا اختراعات نیست.

    خلاقیت توانایی شکل دادن به ترکیب تازه‌ای از نظرات یا ایده‌ها برای رسیدن به یک نیاز یا تحقیق و یک هدف است

    وتفکر خلاق، تفکری است که منجر به نتایج تازه می‌شود.

    خلاقیت یعنی برقراری ارتباط برای نخستین بار بین آن چیزهایی که قبلاارتباطی به هم نداشت. با تکیه بر هوش و تخیل که در همه سنین دیده می‌شود. البته تیزهوشی را با خلاقیت نباید اشتباه گرفت و اشتباه دیگر مترادف دانستن خلاقیت با رفتارهای نادرست، عجیب و حتی مخرب است.

    بنابراین رفتار خلاقانه در بین افراد با هوش بیشتر مشاهده می‌شود.

    خلاقیت به طور طبیعی شکوفا نمی‌شود. بلکه مانند توانایی‌های دیگر نیازمند تشویق و راهنمایی است.

    خلاقیت عبارت است از حل مسئله به نحوی که ماهیتی بدیع و نو داشته باشد.

    خلاقیت مهارتی است که می‌تواند اطلاعات پراکنده را به هم پیوند دهد عوامل جدید اطلاعاتی را در شکل تازه‌ای ترکیب کند و تجارب گذشته را با اطلاعات جدید برای ایجاد پاسخ‌های منحصر به فرد و غیرمتعارف مرتبط می‌سازد.

    تعریف خلاقیت برمبنای فرآیند تفکر واگرا شامل موارد زیر است:

    1. کنار گذاشتن ایده های کهنه
    2. ایجاد ارتباط های تازه
    3. گسترش مرزهای دانش
    4. پرداختن به ایده های جالب
    5. خلاقیت در کودکان

    برخی از رفتارهایی که تفکر خلاق در کودکان را آشکار می کند:

    در نقاشی و رنگ‌آمیزی خلاقانه‌شان

    انشاها و زبان‌های رمزی عجیب‌و‌غریب

    نحوه بازی کردن شان

    افراد و محیط هایی که در کشف و آشکار نمودن تفکر خلاق در کودکان تاثیر بسیار زیادی دارند:

    تفکر خلاق در کودکان

    مدارس در کشف و شکوفایی تفکر خلاق در کودکان نقش خیلی مهمی ایفا می کنند.

    وظایف والدین و مدرسین و مسولین مدارس در خصوص تفکر خلاق در کودکان چیست؟

    آنها باید در جهت بهبود قدرت بیان کودکان بکوشند، شیوه‌ی حل مشکلات را به آنها بیاموزند و توانایی‌های هنری‌شان را پرورش بدهند.

    مدارس و مهدکودک‌ها، بیشتر به تأمین امنیت و سلامت کودکان و نیز تدریس مهارت‌های شناختی مانند اَشکال، رنگ‌ها، آموزش رفتار اجتماعی، سوادآموزی و مهارت‌های عددی می‌پردازند. وقتی بیشترِ زمانِ مدرسه به آموزش چنین مهارت‌‌هایی اختصاص داده شود، دیگر برای کمک به شکوفایی تفکر خلاق در کودکان زمان چندانی نمی‌ماند. درحالی‌که کمک به پرورش خلاقیت در کودکان، اشتیاق آنها برای یادگیری را بالا می‌برد و توسعه‌ی فکری را هم پشتیبانی می‌کند.

    بر مبنای تفکر خلاق در کودکان آنها را به ۳ دسته کلی تقسیم می نماییم:

    1. کودکانی که تفکر خلاق در آنان فعال نیست
    2. کودکانی که تفکر خلاق در آنان کشف و آشکار شده است.
    3. کودکانی که تفکر خلاق در هم کشف شده است و هم فعال است. در این کودکان باید تفکر خلاق را رشد و ارتقا دهیم

    ۱- کودکانی که تفکر خلاق در آنان فعال نیست.

    زمانی که کودک را به تفکر واگرا تشویق می‌کنیم، در واقع انگیزه‌ و اشتیاق کودک را برای یادگیری عمیق بالا برده‌ایم.

    تشویق به تولید ایده‌های جدید، توانایی تفکر خلاق در کودکان را افزایش می‌دهد.

    بعضی احساسات و آرزوها در میان همه‌ی افراد مشترک‌اند.

    اما بعضی از آرزوها و ایده‌ها تنها مخصوص خود او هستند.

    دوستانش همیشه نمی‌خواهند بازی دلخواه او را انجام بدهند.

    می‌تواند برخی کارها را همین الان و برخی را در آینده انجام بدهد.

    یک ایده‌، گاهی ممکن است معرکه باشد و گاهی هم ممکن است اصلا خوب نباشد (مثلا آواز خواندن به‌طورکلی ایده‌ی خوبی است اما در زمان خواب عصر اعصاب‌خُردکن است!)

    کودکان را در شرایط پرتحرک و پرنشاط و پر از جنب و جوش قرار دهید

    کودکان کم‌کم یاد می‌گیرند با استفاده از بدن‌شان، احساسات و حرکات را نمایش بدهند. کودکان نوپا عاشق این هستند که مثل خرگوش بالاو‌پایین بپرند. بچه‌های بزرگ‌تر ممکن است دوست داشته باشند ادای لاک‌پشت، سنجاقک یا فیل را دربیاورند. از کودکان بخواهید تلاش کنند تنها با بدن خود احساس خاصی مانند احساس خوشحالی، عصبانیت یا هیجان‌زدگی را نشان بدهند.


    votre commentaire
  • هنوز هم آدم‌ها را بر اساس هوششان مي‌سنجيد؟

    هنوز هم فكر مي‌كنيد افراد خيلي موفق، هوش ذاتي خيلي خوبي داشته‌اند؟

    پس به صحبت آلفرد بينه (كسي كه ضريب هوشي يا همان آي كيو را اختراع كرد) گوش كنيد:

    «برخي از فيلسوف‌ها ميگويند هوش هر فرد، چيز ثابتي است. بايد به اين بدبيني وحشيانه، اعتراض كرد!»

     

    حتي خود كسي آي كيو را اختراع كرده، چنين جمله حماسي و اعتراضي‌اي دارد!

    هرچند هنوز هم كسي منكر تأثيرگذاري كم يا زياد ژنتيك، آي كيو و يا بهره هوشي در ميزان موفقيت يا آينده‌ي يك فرد نيست، اما بهره هوشي ديگر از ليست عوامل اصلي موفقيت، خط خورده است.

    قبلاً تنها و تنها به بهره هوشي يا آي كيو نگاه مي‌كردند و فكر مي‌كردند هرچه يك فرد هوش بيشتري داشته باشد، در آينده موفق‌تر است.

    تا اينكه آقاي گاردنر، نظريه هوش‌هاي چندگانه ارائه داد.

    آقاي گاردنر مي‌گفت هركدام از ما انسان‌ها، در يك يا چند هوش، قوي‌تريم. او اين نكته را هم اضافه كرده بود كه هركدام از اين هوش‌ها (مثل هوش كلامي، هوش منطقي و غيره) را مي‌توانيم پرورش دهيم، با تمرين قوي‌ترش كنيم و با مطابق ميلمان تغييرشان دهيم؛ اما تنها بهره هوشي نمي‌تواند تعيين‌كننده باشد.

     

     

    به زبان ساده‌تر، اگر فرض كنيم شما با يك «آي‌كيوي بسيار بالا» بتوانيد صاحب يك كرسي در بهترين دانشگاه جهان شويد، اگر ساير مهارت‌هاي ضروري را بلد نباشيد، هرگز نمي‌توانيد اين جايگاه مهم را حفظ كنيد.

    همين الان هم اگر كمي در حافظه‌تان جستجو كنيد، كساني را پيدا خواهيد كرد كه مثلاً پول و ارث زيادي بهشان رسيده اما نتوانسته‌اند با آن كاري كنند يا آن را چند برابر كنند! چون مهارت‌هاي لازم و ضروري را بلد نبوده‌اند!

    بيشترين احتمال موفقيت هنگامي وجود خواهد داشت كه شما هم داراي هوش خوبي باشيد و هم بتوانيد مهارت‌هايي را در خود پرورش دهيد كه در زندگي‌تان هر روز جريان دارند و كاربردي هستند.

    بنابراين اگر هوش را كنار بگذاريم بايد به دنبال عوامل ديگري براي موفقيت بگرديم. عواملي كه بتوانيم پرورششان دهيم و مثل ماهيچه‌هايي كه با ورزش قوي و قدرتمند مي‌شوند، بتوانيم با تمرين و تكرار و زحمت، رشدشان دهيم.

    شايد بد نباشد به سراغ مهارت‌هاي نرم برويم.

     

    ​​​​​​​

     

    مهارت‌هاي نرم، مهارت‌هايي هستند كه در مدارس ايران، از ابتدايي تا فارغ‌التحصيلي، يا خيلي ناقص و بد به آن‌ها پرداخته شده و يا كلاً چيز مهمي به حساب نيامده و بي خيالش شده‌اند.

    شما يادتان مي آيد در مدارس به شما مهارت هاي زندگي درس داده باشند؟ يادتان هست كسي براي بالا بردن اعتماد به نفس شما تلاش كرده باشد؟ به خاطر داريد حتي يكبار در مورد مهارت هاي مهمي مثل تصميم گيري يا حل مسئله با شما صحبت كرده باشند؟

    هدف گذاري را چه كسي به شما ياد داده است؟ در مورد هوش هيجاني و اهميت زيادش چه كسي به شما آموزش داده است؟

    مهارت‌هاي نرم، مهارت‌هاي ذهني هستند كه ارزيابي كميت و عدد آن‌ها دشوارتر از مهارت‌هاي سخت (مثل مدرك تحصيلي، زبان خارجي و غيره) است. به مهارت‌هاي نرم «مهارت‌هاي انساني» و يا «مهارت‌هاي بين فردي» هم مي‌گويند.

    اگر به زندگي افراد موفق نگاه كنيم، مي‌بينيم آن‌ها چقدر براي يادگيري برخي مهارت‌ها كه شايد از ديد ما بي‌فايده مي‌آيد، تلاش كرده‌اند و برايش زحمت كشيده‌اند.

    آن‌ها مهارت‌هاي ارتباطي قوي دارند، مي‌دانند با هركسي چطور بايد حرف بزنند.  به اين فكر كنيد كه آدم‌هاي كاريزماتيك و موفق، چقدر خوب با ديگران ارتباط برقرار مي‌كنند، چقدر خوب صحبت مي‌كنند، ديگران را چطور جذب مي‌كنند، چطور در مذاكرات و معاملات برنده مي‌شود، چگونه فرصت‌ها را مي‌بينند و چطور آينده را به درستي پيش‌بيني مي‌كنند.

    آن‌ها حل مسئله را بلدند، مهارت تصميم‌گيري را ياد گرفته‌اند، روي آموزش فن بيان خودشان كار كرده‌اند و براي يادگيري چنين مهارت‌هايي بارها و بارها تمرين كرده‌اند و طعم شكست را زياد چشيده‌اند.

    يادمان باشد، بهترين سرمايه‌گذاري دنيا، نه در بانك و مسكن و غيره، كه سرمايه‌گذاري روي خودمان است.

    وقتي خودمان حسابي رشد كنيم، آنگاه افكار تازه و جديد به سراغمان مي‌آيد و فرصت‌هاي جديد جلوي راهمان پيدا مي‌شود.


    votre commentaire
  • خرید یک عطر خوب همیشه یکی از دغدغه های اصلی هر کسی است و عموما وقتی وارد بازار عطر می شویم سردرگم گشته و نمی دانیم که دقیقا چه می خواهیم، قطعا با تست عطر ها نیز به نتیجه نمی رسیم، چون بعد از چند مورد حس بویایی انسان در برابر این تنوع تقریبا غیرفعال می شود.

     

    ترفند هایی البته وجود دارد که انتخاب عطر را آسان تر می کند، در درجه اول اگر می خواهید عطر مناسبی را خریداری کنید باید کمی هزینه کرده و به یاد داشته باشید موارد ارزان  قیمت به طور کل عطر نیستند. 

    عطر ها چندین رده دارند و عموما در تمام آن ها از الکل استفاده می شود، این میزان با توجه به نوع عطر متفاوت خواهد بود. 

    بهتر است وقتی وارد فروشگاهی می شوید و عطری را تست می کنید، از آنجا خارج شده و سعی کنید متوجه شوید میزان ماندگاری و رایحه های میانی عطر چیست؟ چون برخی از عطر ها چندین رایحه دارند، ابتدایی، میانی و البته پایانی. تعدادی از عطر ها در ادامه بوی ناخوشایندی دارند و شاید مورد پسند شما نباشند. 

     

     

    نکات کلیدی انتخاب عطر 

    هنگام خرید عطر باید آن را به اندازه روی بدن خود اسپری کرده و تست کنید، همین طور تعدد تست عطر ها چیزی جز سردرگمی را برای شما نخواهد داشت، حتی اگر شیشه عطر را عمیقا تنفس کنید متوجه می شوید که دیگر حس اولیه و تند عطر را متوجه نمی شوید و همین مسئله باعث می شود که شما دقیقا مسئله خوش بو بودن عطر را متوجه نشوید. 

    بهتر است که برای تست کردن عطر را به لباس نزنید، البته شما بر اساس شخصیت و حتی آرگونومی و فیزیک بدنی خود نیز می توانید عطر تهیه کنید، عطر های کمی تند مناسب کسانی است که عموما خجالتی و گوشه گیر هستند، در برابر آن عطر های تند و رایحه های شیرین برای کسانی که شخصیت اجتماعی تری دارند می تواند گزینه فوق العاده ای باشد. 

    عطر های تلخ نیز همیشه مناسب افرادی است که چاق بوده و در برابر آن پیشنهاد می شود که همواره پس از گذشت چند ماه تغییراتی در عطر خود به وجود آورید. 

     

     

    انتخاب عطر با ماندگاری بالا 

    انتخاب عطر با ماندگاری به مراتب بالاتر نیازمند صرف هزینه ای بیشتر است، ادوپرفیوم ها البته یکی از مناسب ترین گزینه ها هستند که میزان غلظت روغن عطر در آن ها و عصاره واقعی که انتظارش را دارید بیست تا سی درصد است و عموما می توانید در اندازه های 100 میلی لیتر نیز تهیه فرمائید. 

    همواره عطر ها را از برند های معتبر خریداری کنید و پیشنهاد ما این است که به سراغ ادکلن ها و ادوتویلت ها نیز نروید، چون میزان زیادی از آن ها را الکل تشکیل داده است و قطعا هیچ رایحه خوشایندی که انتظار دارید پس از استفاده روی لباس و بدن شما منتشر نخواهد شد. 

    حتی می توانید بر اساس فصل، هوای گرم و یا سرد و یا منطقه محل زندگی تان دقیق تر عطری را خریداری فرمائید. برای تست عطر نیز محل نبض می تواند بهترین نقطه باشد تا به طور کامل در کل بدن شما بوی عطر حس شود. 

     


    votre commentaire
  • هوروش بند نام یک گروه موسیقی سبک پاپ ، که در سال 1395 تاسیس شد و متشکل از دو نفر مهدی دارابی ، مسعود جهانی می باشد.

    مسعود جهانی تنظیم کننده و مهدی دارابی خواننده این گروه هستند.

    هوروش بند چگونه شکل گرفت ؟

    مسعود جهانی: همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدم. حمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفت.

    اولین آهنگ این گروه که منتشر شد با نام (( یاد تو می افتم )) ، با پیگیری های فراوان حمید فریزند انجام شد و مسئول پخش این موزیک شرکت ققنوس می باشد.

    ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورم.

     

    بیوگرافی مهدی دارابی

    مهدی دارابی متولد مرداد ماه سال 1372 در تهران می باشد که اصالتا اهل کوهدشت لرستان است. مهدی دارابی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را با هوروش باند آغاز کرد. وی ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز و خواننده‌ی هوروش باند است. او در این گروه به همراه حمید فریزد، آرش عدل پرور، مسعود جهانی و مسیح همکار است و تابه‌حال بیش از ۱۰ قطعه و آهنگ تولید کرده‌اند که آهنگ‌های به آخر منو به باد، به کی پز میدی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه را می‌توان جزء موفق‌ترین کارهای این گروه نام برد.

    مهدی دارابی و مسعود جهانی یک کاری هم برای تلویزبون برنامه فرمول یک که مجری آن علی ضیا می باشد ساخته اند که این موزیک از ترانه و ملودی آرش عدل پرور بهره برده است .

     

    بیوگرافی مسعود جهانی

    مسعود جهانی متولد مرداد ماه 1366 است . کار هنری مسعود جهانی تنظیم کننده و خواننده می باشد. دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد.

    از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرده.

    در سال 85 وقتی 19 ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد.

    بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقت زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد و ازدواج کرد.

    مدتی در سن 20 سالگی دوره صدا برداری موسیقی را نزد یک شخصی هنری در اصفهان گذراند، مدتی را هم با یک تنظیم کننده کار کرد اما این همکاری کوتاه مدت بود و مجبور شد شبانه روی خودش کار کند و کار را یاد بگیرد.

    مسعود جهانی: سربازی نرفتم من فرزند شهید هستم درسم را که رها کردم، سال 86 به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم. حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

    من عاشق موسیقی سنتی‌ ام و به فکر کار با خواننده‌ های موسیقی سنتی و تلفیقی هم هستم همچنین صدای علی زند وکیلی را خیلی دوست دارم و به نظرم خواننده خوبی است.

    http://whatsong.ir/tags/%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique