• کارهایی که قبل و بعد از ماساژ باید انجام دهیم

    یکی از روش‌های درمانی که به سلامت انسان کمک می‌کند ماساژ است. ماساژ فواید بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: کاهش دردهای مزمن، کاهش دردهای عضلانی، بهبود گردش خون، کاهش خستگی و رفع استرس و اضطراب.

    اما لازم است بدانیم تا قبل و بعد ماساژ چه کارهایی انجام دهیم تا ماساژ تاثیر گذارتر و بهتری را تجربه نماییم، جهت اطلاعات بیشتر و کسب نکات مهم تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

    قبل از ماساژ چه کارهایی انجام دهیم؟

     

    عموما افراد تصور می‌کنند با مراجعه به ماسور می‌توانند به انتظارات خود از ماساژ برسند، اما دقت داشته باشید قبل از ماساژ باید فعالیت‌هایی انجام دهید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم تا اثر بخشی کاملی را کسب نمایید.

     

    • رعایت بهداشت

    یکی از نکات بسیار مهم در ماساژ رعایت بهداشت است زیرا بین پوست ماسور و پوست شما ارتباط برقرار می‌شود، همچنین ماسورها از روغن‌های گیاهی مختلفی استفاده می‌کنند و هنگامی که پوست بدن تمیز باشد روغن‌ها جذب می‌شوند. حتما نیاز است تا قبل از ماساژ دوش گرفته شود تا از تمیز بودن پوست بدنتان اطمینان حاصل نمایید.

    • پوشاندن زخم‌ها

    عموما ماسور ها، قسمت‌های آسیب دیده و یا زخمی را جهت ماساژ مناسب نمی‌دانند و عقیده دارند در هنگامی که بدن زخمی است به مرکز ماساژ مراجعه نشود. اگر در هنگام آسیب قصد ماساژ داشتید حتما این موضوع را با ماسور در میان بگذارید زیرا ماساژ بر سیستم‌های مختلف بدن اثر گذار است.

    • خوردن غذاهای سنگین پیش از ماساژ ممنوع

    حدودا یک ساعت پیش از ماساژ نباید هیچ گونه غذای سنگین و پر چرب مصرف گردد زیرا خون زیادی به روده کوچک منتقل می‌شود در نتیجه ماساژ پس از غذا سبب اختلالات در هضم می‌گردد.

    دقت داشته باشید که با معده خالی هم به ماسور مراجعه نفرمایید زیرا ماساژ باعث تحریک سیستم‌های گوارشی می‌شود، به همین دلیل پس از جلسه ماساژ افراد احساس گرسنگی می‌کنند. شما می‌توانید از میان وعده‌ای کوچک استفاده نمایید تا ماساژ اثر بخشی را تجربه کنید.

    • از نور خورشید دوری کنید.

    پیش از ماساژ خود را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید زیرا سبب آفتاب سوختگی می‌گردد و هنگامی که پوست آفتاب سوخته شود، در هنگام ماساژ حساس می‌گردد و امکان دارد مراجع احساس درد شدید داشته باشد.

    https://salonmalon.com/

     


    votre commentaire
  • امروزه با توجه به افزایش استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری و پذیرش تاثیر بسزای آن در افزایش فروش قصد داریم به بررسی کامل یک دستگاه ذخیره شماره مشتری ایده‌ال بپردازیم که این بررسی هم در زمینه امکانات و هم کیفیت و راحتی استفاده است .

     

    1 ) تولید در تعداد بالا :

    در هرگونه تولید ابزار و وسایل الکترونیکی باید به این نکته دقت نمود که تولید باید در تعداد بالا انجام بگیرد یا درواقع تولید کارخانه ای باشد نه کارگاهی چون :

    الف ) در تعداد بالا قیمت به حداقل کاهش می‌یابد .

    ب ) در تیراژ بالا قطعات به صورتی مونتاژ و تولید میشود که ماندگاری بیشتری داشته باشد .

    ج ) در تولید کارخانه ای همیشه در آخر , دستگاه از مرحله تست نهایی عبور خواهد کرد و به سالم‌ترین شکل به دست مشتری میرسد .

    بنابراین از خرید دستگاه هایی که به صورت دستی و توسط افراد ساخته میشوند جلوگیری فرمایید .

    PCB

     

    2 ) تولید با بهترین قطعات و مواد :

    همواره نکته اصلی در خرید هر نوع وسیله ای , کیفیت ساخت را اولین نکته در نظرگرفته و هیچ وقت از خرید محصول با کیفیت به خاطر قیمت جلوگیری نکنید . اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت آن محصول بی دلیل بالا نباشد و همیشه از مقایسه بین محصولات استفاده نمایید .

     

    3 ) قیمت مناسب :

    همیشه قیمت بالا نشاندهنده امکانات و کیفیت بیشتر نیست و خیلی از مواقع به دلیل عدم ارتباط مستقیم با تولید کننده , هزینه تبلیغات گسترده و همچنین به خاطر بی انصاف بودن فروشنده می‌باشد .

    با توجه به شرایط موجود اقتصادی و همچنین امکانات بینظیر دستگاه های ثبت شماره تعادلی میان قیمت و کیفیت ایجاد کنید .

    ما در تولید دستگاه ثبت شماره مشتری امین سعی کرده ایم که این محصول را با توجه به تولید در تیراژ بالا با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به دست فروشندگان گرامی برسانیم .

     

    4 ) امکانات متنوع :

    همیشه قبل از خرید این نوع دستگاه ها دقیق به امکانات آن دقت فرمایید که حداقل امکاناتی مثل ذخیره شماره در سامانه , ارسال پیام خوش آمدگویی در زمان ثبت , ارسال پیام خودکار مدتی پس از ثبت شماره و همچنین ارسال پیامک انبوه داشته باشد چون این امکانات حداقل امکانات یک دستگاه کارآمد می باشد .

    همچنین امکاناتی مثل دریافت تاریخ تولد مشتری , گروه بندی و دریافت تاریخ تولد از امکانات کاربردی در بعضی از صنف ها دارد و با توجه به کسب و کار خود این امکانات را نیز بررسی نمایید .

    سامانه ثبت شماره مشتری امین

     

    5 ) پنل با هماهنگی کامل با دستگاه :

    متاسفانه جدیدا در بسیاری از موارد تولید کنندگان دستگاه های ثبت شماره , تولید دستگاه را بدون درنظر گرفتن سامانه‌ی مورد نظر شروع کرده در حالی که اصلا دستگاه تولیدی هم خوانی حداقلی با سامانه نداشته و تنها امکانی مثل ارسال پیامک خوش آمدگویی دارد که قابلیت مهمی است اما به تنهایی امکان افزایش فروش , برای یک کسب و کار را ندارد .

    توصیه میشود اصلا از چنین دستگاه هایی استفاده ننمایید چون نه تنها مشکلات ذکر شده را دارا بوده بلکه با توجه به همچنین عملکردی اصلا انتظار به روزرسانی و اضافه شدن امکانات جدید به سامانه و دستگاه را نداشته باشید .

     

    6 ) سرعت در عملکرد :

    سرعت ذخیره شماره ها و همچنین سرعت ارسال پیامک را یک فاکتور مهم در عملکرد دستگاه در نظر بگیرید چون در صورت افزایش مشتریان شما استفاده از دستگاه برای شما دشوار شده و مجبور خواهید بود از چندین دستگاه به علت کند و زمانبر بودن فرایند ثبت شماره استفاده نمایید . 

    7 ) ارسال به بلک لیست :

    مدتی است که خطوط مخابرات به دو دسته‌ی تبلیغاتی و خدماتی دسته بندی شده اند و خطوط تبلیغاتی تنها امکان ارسال به افرادی دارند که تبلیغات خود را مسدود نکرده باشند .

    اهمیت ارسال به بلک لیست زمانی روشن خواهد شد که متوجه شوید حدود 50 درصد افراد تبلیغات خود را مسدود نموده اند و اگر دستگاه و سامانه ی آن این امکان را نداشته باشد شما حدود نیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد .


    votre commentaire
  • به گفته جیمز باترفیل، تحلیلگر Coinshares، صندوق‌های بیت‌کوین در هفته گذشته شاهد خروج ۱۳ میلیون دلاری سرمایه بودند، در حالی که در ۵ هفته گذشته سرمایه وارد بازار شده بود. به نظر می‌رسد محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با بیت‌کوین بخشی از جذابیت خود را در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از دست داده‌اند و اولین هفته با خروج سرمایه، از زمانی که بلک‌راک برای ETF بیت‌کوین در ماه ژوئن درخواست داد، اتفاق افتاد.

    محصولات شورت بیت‌کوین نیز شاهد خروج ۵.۵ میلیون دلاری در این هفته بودند. در مقابل، محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم و ریپل در هفته گذشته مجموعا ۹.۲ میلیون دلار ورودی را ثبت کردند. آلت‌کوین‌هایی مثل سولانا و متیک نیز به ترتیب ۱.۱ و ۰.۷ میلیون دلار ورود سرمایه را تجربه کردند.

    https://arznow.com/mag/


    votre commentaire
  • سرمایه‌گذاری بر روی کالاهای با ارزش یکی از روش‌های حفظ ارزش دارایی در شرایط مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است. خرید و فروش طلا یکی از این روش‌های سرمایه‌گذاری است که در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

    طلا به عنوان یک فلز گران‌بها از دیرباز تاکنون نزد عموم مردم با ارزش و انتخاب بسیاری از سرمایه‌گذاران بوده است. حتی با پیدایش بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری جدید مانند ارزدیجیتال و بازار فارکس، طلا محبوبیت خود را به عنوان ابزاری برای معامله و سرمایه‌گذاری از دست نداده است.

    این کالای با ارزش از گذشته‌های دور تا به امروز به عنوان یک دارایی امن توسط مردم نگهداری می‌شود و در شرایط بحرانی اقتصادی و سیاسی تقاضا برای خرید آن به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

    افرادیکه سرمایه زیادی دارند یکی از گزینه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند طلاست. البته که اگر یک فرد با سرمایه معمولی نیز روش‌های صحیح سرمایه‌گذاری در طلا را بیاموزد، می‌تواند سود خوبی از این بازار کسب کند.

    سرمایه‌گذاری در بازار طلا به شکل‌های متفاوتی امکانپذیر است. یک سرمایه‌گذار می‌تواند دارایی خود را به سکه یا شمش طلا،‌ طلای آب‌شده و طلای دست دوم بدون کارمزد تبدیل کند و منتظر بماند تا با رشد قیمت طلا، ‌سرمایه وی چندین برابر شود. در شرایط نامناسب اقتصادی و افزایش تورم، طلا به دلیل نقدشوندگی خوب و ارزش پایداری که دارد، به عنوان روشی برای حفظ ارزش دارایی استفاده می‌شود.

    درصورتیکه تمایل دارید با مفهوم طلای آب شده و نحوه سرمایه‌گذاری روی این نوع از طلا آشنا شوید، مقاله حاضر به شما کمک خواهد کرد.

    طلای آب شده چیست؟

    طلای آب ‌شده همان طلای دست دوم و قدیمی است که خریداران پس از استفاده آن را به طلافروش‌ها می‌فروشند. طلافروش‌ها نیز با انتقال این طلای استفاده شده به مراکز ری‌گیری (آزمایشگاه سنجش عیار طلا) نسبت به ذوب آن اقدام می‌کنند. دلیل انجام این فرایند این است که طلا به صورت خام به چرخه بازگردد.

    در عین حال، برخی از سرمایه‌گذاران هستند که خرید این شکل از طلا را برای سرمایه‌گذاری ترجیح می‌دهند. زیرا برای خرید طلای زینتی هنگام خرید علاوه بر هزینه طلا، هزینه کارمزد و اجرت هم در نظر گرفته می‌شود. این در حالیست که برای خرید طلای آب‌شده تنها هزینه‌ای برابر با مقدار طلای خالص پرداخت می‌شود و می‌تواند به صرفه‌تر باشد.

    یکی از دلایلی که سرمایه‌گذاران به خرید طلای آب شده روی می‌آورند، عدم پرداخت هزینه ساخت طلاست. البته توجه داشته باشید که برای خرید طلای آب‌شده باید تخصص لازم را کسب و سپس اقدام کنید. طلای آب شده ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد، اما متداول‌ترین شکل آن مفتولی و مکعبی است. این شکل طلا موجب می‌شود که جدا کردن آن به اندازه دلخواه راحت‌تر و شکل‌دهی آن نیز ساده‌تر باشد.

    طلای آب‌شده ممکن است مخلوطی از طلا و فلزهای دیگر باشد. برای اینکه عیار این طلا را به عیار دلخواه برسانند، ممکن است فلزهای دیگری به آن اضافه کنند. دلیل اینکه رنگ طلای آب‌شده زرد خالص نیست همین موضوع است. ممکن است رگه‌هایی از رنگ مسی،‌ نقره‌ای، سبز و سیاه در آن دیده شود. البته رنگ طلای آب‌شده نقشی در تعیین قیمت آن ندارد. قیمت طلا با عیار آن مشخص می‌شود.

     همانطور که ذکر شد، طلای آب‌شده از ذوب کردن جواهرات کهنه و دست دوم حاصل می‌شود. از آنجا که عیار طلا و جواهرات در ایران معمولاْ ۱۸ است، طبیعتا عیار طلای آب‌شده نیز ۱۸ (۷۵۰ از ۱۰۰۰) است. گاهی ممکن است این عدد کمی بیشتر یا کمتر شود.

     

    مزایای طلای آب شده چیست؟

    همانطور که قبل‌تر نیز ذکر شد، طلا یکی از اصلی‌ترین کالاها برای سرمایه‌گذاری است. این فلز گران‌بها نه تنها ارزش خود را در طول زمان از دست نداده، بلکه همواره سود زیادی برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است. طلای آب شده به دلیل قیمت پایین‌تری که دارد افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

    برای خرید طلای آب شده دیگر نیازی به پرداخت هزینه اجرت ساخت و کارمزد نیست. از این رو، اغلب معامله‌گران که به دنبال سود بیشتری هستند، طلای آب‌شده را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند.

    یکی دیگر از مزایای طلای آب شده شکل آن است. طلای آب شده را معمولا در هر وزنی به شکل مفتول یا مکعب در می‌آورند. همین امر خریدوفروش و نگهداری آن را ساده‌تر می‌کند. همچنین، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به طلاسازی برده و به شکل دلخواه خود درآورید.

    همانطور که خرید طلای آب‌شده راحت‌ است، فروش آن نیز کار ساده‌ای است. طلای آب‌‌شده ماده خام یا اولیه کارگاه‌های طلاسازی است، در صورت تمایل به فروش می‌توانید آن را به طلا فروشی معتبر برده و به یک فرد منصف بفروشید. اما حتما به این نکته توجه داشته باشید، خریدوفروش طلای آب شده به تخصص نیاز دارد.

     

     منبع مطلب : https://hoseinifinance.com/blog/article/


    votre commentaire
  • میز فلزی حمل غذا، یکی از ملزومات هتل ها، رستوران ها و تمامی مکان هایی است که در آنها ظروف غذا، به دفعات جابجا می شود. در این قسمت به معرفی میزهای چرخدار فلزی حمل بار تولیدی سدنادکور می‌پردازیم. 

     

     

     

     

    میز بار یا میز چرخ دار پذیرایی یکی از وسایلی است که این روزها حتی در اکثر خانه های مدرن و لوکس هم دیده می شود که بسیار کاربردی و دکوراتیو هستند، این میزهای پذیرایی و چرخدار فقط برای مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده نمیشود بلکه گاهی اوقات ممکن است برای زندگی روزانه شما نیز کاربرد داشته باشد. 

     

    میزبار  و میز حمل غذا سبک فلزی 

     

    نوع فولاد استفاده شده در این نوع میز حمل غذا از پروفیل روغنی است که تمامی قسمتها پس از جوشکاری با دقت فلاپ کاری، سپس با حوصله پرداختکاری؛ آماده برای رنگ‌آمیزی میگردد، میز بارهای سدنادکور در ۲مدل آبکاری و رنگ طلایی که از نظر کیفیت و استقامت از بهترین و آبکاری نقره‌ای کروم که پوششی بسیار مقاوم و ضد خش دارد رنگ‌آمیزی میشود. 

     

    انواع میز بار چرخدار 

     

    میزهای بار را می‌شود بر حسب مدل‌هایی مختلفی تقسیم کرد، از جمله میتوان بر حسب متریالی چون چوب، ام دی اف یا فلزهای چون آهن پروفیل سبک، برنج، برنز هم تقسیم‌بندی کرد. تعداد ظبقه‌های هر میز بار یکی دیگر از شاخص‌هایی است که نواع این عنصر کاربردی را به نوبه خود رقم می‌زند. البته اشکال متفاوت مستطیلی، بیضی، دایره‌ای و نیم دایره ‌صفحه میز و یا شکل و مدل پایه‌های آن هم از دیگر موارد تفکیک میزهای چرخدار حمل غذا است. 

     

      

    قیمت خرید انواع مدل های میز بار 

     

    برای خرید انواع میز چرخدار حمل غذا مدل میتوانید بصورت آنلاین از فروشگاه سدنادکور تهیه و سفارش دهید. میتوانید بعد از مشاهده نمونه های مختلف یکی از طرح ها را و در رنگ های موجود در سایت مثل رنگ طلایی و نقره ای و .. ، سفارش دهید. 

     

     

      

    گارانتی میز بار طرح لوزی 

     

    شایان ذکر است کلیه لوازم سدنادکور از جمله میز بار طرح لوزی بار دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و بعد از خرید شما، در آدرس مورد نظر شما و با بهترین کیفیت و بسته بندی ممکن ان شاالله بدستتان خواهد رسید. البته آسیب دیدن احتمالی محصولات در حین حمل و نقل که به ندرت اتفاق میافتد خارج از گارنتی سدنا دکور است. 

     

      

    پشتیبانی محصولات 

     

    در صورت هرگونه سوال و یا پیشنهاد در مورد این محصول و یا نحوه سفارش میزهای چرخدار فلزی حمل بار و حمل غذا و دریافت محصولات تولیدی سدنا دکور میتوانید به پشتیبانی ما در پیام رسان واتس اپ پیام بدهید. 

     

      

    خرید انواع میز بار 

     

    برای خرید مدل های مختلف میز بار فلزی چرخدار هم میتوانید از این لینک ( خرید انواع میز بار ) اقدام بفرمایید و اقدام به مقایسه و یا در نهایت خرید آنلاین و یا سفارش مورد نظر خود کنید. 

     

     


    679 commentaires



    Suivre le flux RSS des articles
    Suivre le flux RSS des commentaires