• فصل زمستان، علاوه بر اینکه با برف و سرما همراه است، نویدبخش آغاز زمان ورزش های زمستانی نیز هست. پس از باریدن برف، مردم برای انجام ورزش های زمستانی مختلف و تفریح راهی پیست ها و مکان های پر برف می شوند. اسکی، اسنوبرد و ... از رایج ترین ورزش های زمستانی هستند که طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. چند مورد از دیگر ورزش های مفرح زمستانی، اسکیت روی یخ و هاکی هستند. برای انجام این ورزش ها، نیازی نیست که حتما منتظر فصل زمستان باشید و می توانید در پیست های مخصوصی که برای آن ها ساخته شده است، به انجام این ورزش ها بپردازید. این ورزش ها با وسایل خاصی انجام می شوند که یکی از آن ها کفش پاتیناژ یا کفش اسکی روی یخ است. در اين مقاله راهنماي خريد کفش پاتیناژ را براي شما تهيه کرده ايم و قصد داريم با ارائه توضيحات کاملي درباره اين محصولات، شما را بيشتر با آن ها آشنا کنيم. چنانچه قصد داريد کفش پاتیناژ خريداري کنيد، پيشنهاد مي کنيم تا انتهاي اين مقاله ما را همراهي کنيد تا با اطلاع کامل از اين محصول خريد خود را انجام دهيد.

    آشنایی با کفش پاتیناژ

    اسکی روی یخ یا پاتیناژ (که یخماله نیز نامیده می شود)، با سر خوردن بر روی یخ انجام می شود. از انواع ورزش های پاتیناژ می توان به پاتیناژ نمایشی اشاره کرد که در آن حرکات نمایشی با سر خوردن روی برف انجام می شود. همچنین هاکی روی یخ، یکی دیگر از انواع ورزش های اسکیت روی یخ است. سرخوردن روی برف و انجام این ورزش ها، نیازمند نوعی خاص از کفش هاست که کفش پاتیناژ نامیده می شود. این کفش ها، معمولا دارای یک یا چند تیغه در ته خود هستند که امکان سر خوردن آسان روی برف را فراهم می کنند.

    کفش های پاتیناژ در گذشته های دور از اشیایی مانند اسکلت جانوران و ... ساخته می شدند. اما امروزه این کفش ها با استفاده از تیغه های فولادی ساخته می شوند. این تیغه ها به گونه ای ساخته می شوند که تا حد امکان حداقل اصطکاک را با سطح یخی زیرین ایجاد کنند. همچنین اسکیت باز می تواند با اندکی فرو بردن کفش در برف و نیز فشار دادن آن، از اصطکاک ایجاد شده برای حرکت های مختلف استفاده کند. این تیغه همچنین امکان انجام حرکت های مختلف را برای اسکیت باز فراهم می کند. برای مثال، برای ایجاد شتاب می توان تیغه بخش جلویی کفش را در برف فرو برد. یا در روش دیگر اسکیت باز می تواند به گونه ای زیبا، روی منحنی های فرضی بچرخد و به صورتی به نظر بیاید که وی تلاش خاصی برای این چرخش ها انجام نمی دهد.

    انتخاب کفش پاتیناژ بر اساس نوع استفاده

    1. کفش مناسب برای پاتیناژ نمایشی (Figure Skating): همانطور که پیش از این نیز گفتیم، در این روش معمولا به صورت دونفره یا چند نفره، حرکت های زیبایی روی یخ انجام می شود. گاهی نیز موسیقی به همراه این حرکات پخش می کند و زیبایی این حرکات را دو چندان می کند. به طور کلی باید کفشی را خریداری کنید که امکان انجام این حرکات را برای شما فراهم کند. همچنین باید بتوانید با این کفش، در حالت های گوناگون تعادل خود را حفظ کنید.
    2. کفش مناسب برای هاکی روی یخ (Ice Hockey): هاکی روی یخ یکی دیگر از ورزش هایی است که برای انجام آن به کفش پاتیناژ نیاز است. هاکی روی یخ ورزشی تیمی است که معمولا در زمینی یخی انجام می شود. در هاکی روی یخ، هر کدام از تیم ها باید بتواند توپ را در اختیار بگیرد و آن را وارد دروازه تیم مقابل کند. بدیهی است که برای انجام این ورزش، به کفشی نیاز دارید که امکان انجام مانور های مختلف و نیز چرخش های سریع را برای شما مهیا کند. همچنین این کفش باید بتواند
    3. کفش مناسب برای پاتیناژ سرعتی (Speed Skating) : یکی از انواع پاتیناژ ها، پاتیناژ سرعتی است. در این روش، ورزشکاران باید با پوشیدن کفش های پاتیناژ در مسیر هایی خاص به حداکثر سرعت دست پیدا کنند. بدیهی است که برای انجام این نوع پاتیناژ، به کفش هایی نیاز دارید که بتوانند این سرعت بالا را برای شما میسر کنند.
    4. کفش مناسب برای پاتیناژ نوردیک (Tour Skating ): این روش پاتیناژ، یکی از روش های مفرح پاتیناژ است که دارای زمان خاصی نیست و در آن افراد باید مسافت های طولانی را به وسیله کفش پاتیناژ طی کنند. برای اجرای این ورزش باید کفش هایی را تهیه کنید که در مسافت های طولانی شما را خسته نکنند.

    شرکت سازنده

    شرکت هاي گوناگوني در عرصه توليد و عرضه کفش پاتیناژ ، فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها توانسته است با ارائه محصولات خود، نظر بخشي از مشتريان را جلب کند.

     برخي از برند هاي مطرح در زمينه توليد کفش پاتیناژ عبارتند از تمپیش Tempish))، گراف (Graf)، لیک پلاسید (Lake Placid)، ایدئا Idea ))، راکس ROCES ))، سیگنا SIGNA ))، بوتاس (Botas ) ، نورد وی Nordway )) و ... . محصولات اين شرکت ها، هم اکنون به وفور در بازار يافت مي شوند و از کيفيت مطلوبي برخورداند.

    قيمت

    شرکت هايي که در زمينه توليد کفش پاتیناژ فعال هستند، محصولات خود را با قيمت هاي گوناگوني به بازار عرضه کرده اند. برخي از عوامل موثر در قيمت کفش پاتیناژ عبارتند از نوع کفش، جنس کفش، سایز کفش، شرکت سازنده و... .

    از مهم ترين نکاتي که در خريد هر محصول لازم است مورد توجه قرار دهيد، تعيين ميزان بودجه است که به شما کمک مي کند تا از ميان محصولات متنوع موجود در بازار، سريع تر به گزينه مورد نظر خود دست پيدا کنيد.

     

    يکي ديگر از نکات مهم در خريد کفش پاتیناژ، اين است که محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ها و سايت هاي معتبر تهيه کنيد و نيز در هنگام خريد به اصالت برند کالا توجه داشته باشيد. با توجه به این که ورزش پاتیناژ ورزشی پرخطر است، چنانچه وسايل ورزشي مثل کفش پاتیناژ، فاقد استاندارد هاي لازم باشد، ممکن است در هنگام انجام ورزش سلامت شما را با خطر مواجه کند. پس سعی کنید در هنگام خرید، کیفیت را مد نظر قرار دهید و سعی کنید قیمت اولویت اصلی شما نباشد.


    votre commentaire
  • شاید عجیب به‌نظر برسد اما امروزه در بسیاری از شامپوها از قهوه و کافئین استفاده می‌شود. پژوهش‌های متعدد نیز فواید متعدد قهوه برای پوست و مو را به اثبات رسانده‌اند. جالب است بدانید که قهوه بر رنگ، حجم و رشد مو مؤثر است و به تدریج سلامت و کیفیت فولیکول‌های مو را بهبود می‌دهد. ظاهراً تماس موضعی کافئین با ریشۀ مو می‌تواند از ریزش موها جلوگیری كند؛ زیرا کافئین قادر است فعالیت‌های مضر هورمون دی هیدروتسترون را مهار و بی‌اثر سازد و به همین دلیل از فاکتورهای طبیعیِ قابل توجه برای مقابله با ریزش ارثی مو محسوب می‌شود. البته صرفاً تماس موضعی مؤثر است و نوشیدن قهوه تأثیری بر کیفیت پوست و مو ندارد. کافئین موجود در قهوه بر بافت مو و فولیکول‌ها تأثیر می‌گذارد و به نحو چشم‌گیری سبب افزایش رشد مو می‌شود. این مقالۀ مختصر به شستن مو با قهوه پرداخته و فواید این کار را شرح داده است. لطفاً با بامیلو بلاگ همراه باشید.

    می‌توانیم صدایتان را بشنویم که با حیرت از ما می‌پرسید: “خیلی مسخره است. یعنی موهایم را با قهوه بشویم؟ ” اما اگر می‌خواهید موهایی زیبا، براق و سالم داشته باشید، شستشوی مو با قهوه ایدۀ بدی به نظر نمی‌رسد. فواید قهوه بیش از آن است که فقط خواب صبح‌گاهی را از سرتان بیرون کند. تحقیقات علمی نشان می‌دهند که قهوه می‌تواند سبب درخشش تارهای مو شود و رشد موها را بهبود بخشد. علاوه بر این ژرفا و جلوۀ موهای تیره را بیشتر می‌کند. البته باید توجه کرد که قهوه فقط برای تیره‌ شدن موهای خرمایی و قهوه‌ای کاربرد دارد و بر طیف‌های بلوند بی‌اثر است.

    شستن مو با قهوه

    برای این کار یک قوری قهوۀ خیلی غلیظ دم کنید. هرچه قهوه تیره‌تر و غلیظ‌تر باشد، تأثیر بیشتری بر رنگ موهایتان خواهد داشت. اگر قهوه ندارید می‌توانید از اسپرسو استفاده کنید. اگر زمینۀ موهایتان بلوند یا زنجبیلی است این روش به درد شما نمی‌خورد. در واقع شستشو با قهوه می‌تواند موهای قهوه‌ای روشن و خرمایی را تیره‌تر یا محوتر سازد اما بر موهای خیلی روشن تأثیری ندارد.

    ابتدا موهایتان را مثل همیشه شامپو بزنید و کاملاً آبکشی کنید. سپس با دست‌ موها را فشار دهید تا آب اضافۀ مو گرفته شود. لازم نیست مو خیلی خشک شود اما نباید آن قدر خیس باشد که آب از موها چکه کند. بعد کمی خم شوید و موها را به جلو هدایت کنید. حالا قهوۀ سردشده را روی پوست سر و ریشۀ موهایتان بریزید. اگر می‌خواهید درمان مؤثرتر و کامل‌تر صورت بگیرد، کاسۀ بزرگی زیر سرتان قرار دهید. قهوۀ ریخته‌شده را در آن جمع کنید و مجدداً روی موها بریزید. در پایان لازم است موها را بالای سر جمع کنید و با کلاه حمام بپوشانید. اجازه بدهید قهوه ۲۰ تا ۶۰ دقیقه روی سر بماند و کاملاً جذب شود. هرچه بیشتر بماند رنگ مو تیره‌تر خواهد شد. پس از مدت زمان کافی، موها را با آب گرم بشویید و صبر کنید تا به طور طبیعی خشک شوند. با انجام مداوم این کار موها به تدریج تیره‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر می‌شوند. علاوه بر این قهوه باعث افزایش رشد مو می‌شود و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید نتیجۀ بهتری حاصل شود پس از شستشو با قهوه، موها را با سرکۀ سیب شستشو دهید. این کار به حفظ رنگ و تثبیت خاصیت قهوه کمک می‌کند.

    قهوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌های فراوانی است و از بدن در برابر پیری و بیماری محافظت می‌کند. بسیاری از پژوهش‌ها نشان داده‌اند که نوشیدن قهوه خطر ابتلا به افسردگی، پارکینسون، دیابت، اختلالات کبدی و انواع سرطان را کاهش می‌دهد. مصرف معتدلانۀ قهوه می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی و طول عمر شود. همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، استفادۀ موضعی از قهوه نیز تأثیرات شگرفی بر پوست و مو دارد. به این ترتیب می‌توانید از این مادۀ طبیعی در برنامۀ مراقبت روزانه و هفتگی استفاده کنید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

    منبع : http://blog.bamilo.com/wash-your-hair-coffee/


    votre commentaire
  • شیائومی می A1

    Mi A1

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۸.۰ با تضمین آپدیت‌های Android One
    • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۶۲۵ – هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 + ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو f/2.6 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسلی
    • باتری: ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی‌های شاخص: اندروید خالص با تضمین دریافت آپدیت – دوربین تله‌فوتو

     

    مزایا: اندروید وان – دوربین دوگانه تله‌فوتو – فیلم‌برداری 4K – دوام شارژ و عملکرد خوب – ۴ گیگابایت رم

     

    معایب: نبود شارژ سریع و NFC

    هواوی میت 10 لایت (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۹ اینچی – IPS LCD – وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰
    • پردازنده: کیرین ۶۵۹ – هشت هسته‌ای ۱.۷+۲.۳۶ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p – دوربین دوم تشخیص عمق
    • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 + دوربین دوم تشخیص عمق
    • باتری: ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: دوربین دوگانه پرتره در جلو و پشت – صفحه‌نمایش کم‌حاشیه

     

    مزایا: دوربین دوگانه با عملکرد خوب در جلو و پشت – صفحه‌نمایش بزرگ و کم‌حاشیه

     

    معایب: عرضه با اندروید ۷ – نبود فیلم‌برداری 4K

    اکسپریا XA1 Plus

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: مدیاتک Helio P20 – هشت هسته ۱.۶ + ۲.۳ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۲۳ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی f/2.0
    • باتری: ۳۴۳۰ میلی‌آمپرساعتی

     

    مزایا: عملکرد سریع – دوام شارژ عالی – عملکرد خوب دوربین

     

    معایب: حاشیه‌های ضخیم صفحه – نبود فیلم‌برداری 4K

    پیشنهاد فارنت: اچ‌تی‌سی یو اولترا (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۷ اینچی – Super LCD5 – وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل + صفحه‌نمایش دوم
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۸۲۱ – چهارهسته Kryo
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلی f/2.0
    • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: صفحه‌نمایش دوم برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها

     

    مزایا: پردازنده پرچم‌دار با عملکرد عالی – دوربین فوق‌العاده – تصاویر سلفی عالی – اسپیکرهای دوگانه – ایرفون‌های بسیار خوب درون جعبه – صفحه‌نمایش QHD 1440p

     

    معایب: ابعاد بزرگ و وزن بالا – نبود جک هدفون

    هواوی میت ۹ (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۹ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: کیرین ۹۶۰ – هشت هسته‌ای ۱.۸ + ۲.۴ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 + ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم f/2.2 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی f/1.9
    • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: دوربین دوم مونوکروم برای ثبت تصاویر سیاه‌وسفید و زوم بهتر

     

    مزایا: دوربین دوگانه مونوکروم + رنگی با عملکرد بسیار خوب – دوام شارژ عالی – عملکرد پردازشی بسیار خوب

     

    معایب: پردازنده گرافیکی متوسط
    منبع : فارنت

    votre commentaire
  • دقیقا برند چیست؟ آیا شما نیاز به یک برند برای تجارت کوچک خود دارید؟

    Mary van de wiel از NY BRAND LAB می‌گوید زمانی که بحث برندسازی برای تجارت های کوچک می باشد، این مورد بسیار عالی است.

     

    "اگر شما در زمینه تجارت کردن با مشتریان علاقه دارید، مطمئنا برندی را می‌خواهید، زیرا بدون آن شما هویت مشخصی برای تجارت خود در اختیار ندارید و همچنین نمی توانید حضور خود را اثبات و اهداف خود را جامه عمل بپوشانید."

     

    برندسازی چیست؟

    برندسازی در ساده‌ترین حالت " انتخاب یک اسم، سمبل و یا طراحی از عملکرد بازاریابی است که که یک محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته و مشخص می نماید". (BRANDING,ENTRE PRENEUR.COM).

    بنابراین برندسازی چیست؟ شما را از سایر رقیبان تان متمایز می سازد. برندسازی چگونگی این است که شما می خواهید مخاطبین و یا افراد دیگری، شرکت تان را ببینند. برندسازی چیزی است که مخاطبین شما می توانند از سرویس ها و محصولات شما انتظار داشته باشند.

     

    برند سازی و یا طراحی برند، یک موضوع شفاف و واضح نمی باشد- تمامی نشریات و صدها کتاب درباره این موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما باید یک برند را به عنوان یک سازمان، سرویس و یا محصول آن همراه خصوصیتی توضیح دهید که توسط درک مخاطبین این تجارت شکل گرفته است. توجه داشته باشید، این مورد را نیز باید اشاره کرد که طراحان نمی توانند یک برند را بسازند- این تنها مخاطبین هستند که در شکل گیری یک برند موثر هستند. یک طراح تنها پایه های ساخت و طراحی برند را شکل می دهد.

    خیلی از مردم اعتقاد دارند که یک برند شامل عوامل اندکی است- رنگ، فونت، لوگو، شعار و شاید اندکی هم موسیقی. در واقع، مفهوم برند خیلی پیچیده تر از این موضوع می باشد. شاید شما به یک برند، "تصویر شرکت و تجارت" بگویید.

     

    چگونه یک برند را می سازید.

    1. برند خود را مشخص کنید.

     قبل از اینکه برندی را برای خود بسازید، شما ابتدا باید آن را برای خود مشخص نمایید. به طور واضحی مواردی که در ادامه وجود دارد را برای تجارت خود آشکار نمایید و سپس روی ساخت برند تمرکز کنید:

    • شعار عملکردی شرکت.
    •  خصوصیت های شرکت تان.
    •  خصوصیت هایی که شما تمایل دارید که شرکت تان در اختیار داشته باشد.
    • مخاطبین مورد هدف ما چه کسانی هستند؟
    •  اهداف شرکت ما چه چیزهایی می باشند؟

     

     

    1. لوگو و ترکیب رنگی را بسازید.

     رنگ:

     بیایید ابتدا درباره ترکیبات رنگی صحبت کنیم. اگرچه ممکن است این مورد تصمیم گیری بسیار مهمی برای برندتان محسوب نشود، اما اجازه دهید تا مطمئن شوم که شما این را به خوبی می دانید و از آن آگاهی دارید. چرا؟ ذهن انسان به شدت به موارد بصری واکنش نشان می دهد و همه ما این موضوع را می‌دانیم. در هر صورت رنگ ها نقش بسیار اساسی را در این واکنش برعهده دارند که شما ممکن است یا ممکن نیست با آن ها آشنایی داشته باشید.

     هر رنگی می تواند به طور متفاوتی بر برند تاثیر بگذارد، زیرا پیام ها و نشانه های مختلف بسیاری درون هر رنگی نهفته است. حالت، سایه و تن رنگ بر برند شما نیز تاثیر می گذارد.

     

    پیام هایی که هر رنگ در بر دارند:

    • صورتی: زنانه، عشق، آرامش
    • قرمز: قدرت، احساسات
    •  نارنجی: سلامتی، انرژی، گرما، هیجان
    • سبز: طبیعت، آرامش بخش، پول
    • آبی: صلح، وفاداری، اعتماد، شفافیت.
    •  بنفش: خلاقیت، جادویی، اصیل
    •  سفید: خلوص، شفافیت، سادگی
    • مشکی:  قدرت، مرموز
    • قهوه ای: مردانه، فضای بیرون، روستایی

     

     

    لوگو

    شما نیاز دارید زمانی را  صرف ساخت لوگوی خود کنید، که در این زمینه می توانید از طراح لوگوی حرفه ای کمک بگیرید. لوگوی شرکت شما بخش ضروری در ساخت یک برند تاثیرگذار می باشد. به لوگو به عنوان هویت شرکت نگاه کنید. لوگو شما چیزی است که مخاطبین یاد می گیرند توسط آن با شما در ارتباط باشند و محصولات سرویس های تان را به یاد بیاورند.

     زمانی که لوگوی تان را می سازید، بسیار به آن در دراز مدت فکر کنید. سوال خوبی که می‌توانید در اینجا از خود بپرسید به این ترتیب است: "دوست دارم که چه لوگویی در طول ۱۰ سال نمایانگر شرکت من باشد؟"

    شما هم چنین باید مشخص کنید چگونه می خواهید از لوگوی خود استفاده نمایید. در نظر دارید تا لوگو را در دنیای آنلاین مورد استفاده قرار دهید یا در بیلبوردها، ایستگاه ها، لوازم نقلیه، و کارتون های سنتی و غیره؟ شما می‌خواهید لوگوتان با هر کدام از این موارد و هر روشی که شما برنامه ریزی می کنید تا از آن استفاده نمایید، مطابقت داشته باشد.

     

    1. شعاری را برای تجارت خود مهیا کنید

     

     

    شعار برند چیست؟ ساده است اما یک شعار،  عبارت منحصر به فردی است که نام شما و برندتان را با هم پیوند می زند.

    ساخت شعار بسیار سخت تر از آن است که برخی فکر می کنند.  سعی کنید خیلی روی ساخت یک تگ لاین تمام و کمال تمرکز نکنید که بسیار استرس بگیرید، به این ترتیب نمی توانید به خوبی فکر کنید و از پروسه ساخت برند خود لذت ببرید.

     در عوض این کار را انجام دهید:  به جای این که روی این موضوع تمرکز کنید که برند شما چه محصولات و سرویس هایی را ارائه می دارد، روی مزیت ها محصولات و سرویس های تان تمرکز کنید. این چیزی است که شعار برندتان برای مخاطبین و کاربران می گوید.

     

    مثال هایی از تگ لاین یا شعارهای بسیار عالی:

    • Nike: “Just do it.”
    • LG: “Life’s Good”
    • Apple: “Think Different”
    • Lego: “Play on”
    • Walmart: “Save Money Live Better”
    • McDonalds: “I’m lovin it.”
    • L’Oreal: “Because you’re worth it.”
    • Disneyland: “The happiest place on earth.”

     

    1. برند خود را یکپارچه سازید

     

     

    حالا برند شما برای یکپارچه شدن با هر بخش از شرکت تان آمادگی دارد. تجارت های کوچک در این زمینه بسیار شرایط خوبی دارند، زیرا کارمندان اندکی فرصت تبدیل شدن به مخاطبین شخصی تر برند را در بر دارند.

    با آموزش مناسب به پرسنل خود می تواند این اطمینان را به وجود آورید که هر کسی نسبت به برندتان در یک رده قرار دارد. چرا این موضوع اهمیت دارد؟ من استفاده از تجارت خدماتی و نظافتی را به عنوان مثال بیان می کنم. اگر تجارت مورد نظر سعی داشته باشد تا برند خود را حرفه ای و تمیز نشان دهد، سپس یک کارمندی که لباس های کثیف و نامتناسبی را بر تن دارد می تواند مخاطبین تان را سردرگم سازد. آموزش متناسب کارمندان تان به جلوگیری از این اتفاقات بسیار کمک می کند.

    1. پایدار و معتبر باشید

    در نهایت، این مورد از همه مهم تر است. باید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی در ارتباط با شرکت تان مطابق و هماهنگ با برندی می باشد که می سازید. یک برند سردرگم کننده می تواند افراد را به جای جذب کردن از خود دور سازد.

     

    نتیجه گیری

    برندسازی یک بخش ضروری از ساخت وب سایت برای تجارت های کوچک می باشد. این قدم هایی که در این مقاله گفته شد را پیروی کنید تا برندی را برای تجارت خود بسازید که حضور شرکت تان را اعتبار می بخشد و باعث می شود تا مخاطبین آن را بشناسند و همیشه در ذهن خود داشته باشند.


    votre commentaire
  • داشتن ذهنی انعطاف پذیر و تحت کنترل، کلید یک ذهن آرام است.همه ما می‌دانیم که ذهن بشر قدرت فوق العاده‌ای دارد اما افسوس که این قدرت فوق العاده گاهی در مسیری نادرست قرار می‌گیرد و به هر سمت و سویی که می‌خواهد می‌رود و اجازه نمی‌دهد بهترین خودمان باشیم.

    ذهن، مثل بدن نیاز به تمرین دارد.قدرت ذهن باید مثل یک درخت بلوط باشد. وقتی باد و طوفان رخ می‌دهد درخت بلوط هم تکان می‌خورد و تحت تأثیر قرار می‌گیرد ولی بلافاصله بعد از طوفان به حالت اولیه خود برمی‌گردد، گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده است.به معنایی دیگر مقاومت کردن در برابر سختی‌ها خود به معنای انعطاف‌پذیری ذهن است و انعطاف پذیری ذهن یعنی، کنترل تمامی افکار من تنها و تنها به دست من است.

    اگر به یاد داشته باشید؛در مدرسه به ما آموزش داده می‌شد و ما می‌نوشتیم، حفظ می‌کردیم و یا حل می‌کردیم. همیشه مواظب درس خواندن خودمان بودیم. شاید گاهی ترس هم چاشنی این ماجرا می‌شد…که اگر نخوانیم تنبیه می‌شویم و یا حتی ممکن است اخراج شویم.

    آیا تا به حال پیش آمده برای خودتان و خواسته های قلبیتان کلاس درس بگذارید؟ تا به حال پیش آمده این ذهن نافرمان را به خاطر فاصله گرفتن از رویاهای با ارزشتان تنبیهش کنید؟چند بار؟یک بار؟ دوبار؟ صد بار؟

    گاهی برای آرام شدن ذهن، منعطف کردن آن، موفقیت بیشتر، کنترل رویاهایمان و برای این که رویاهایمان از دستمان فرار نکنند و افکار منفی و اذیت کننده از ما دور شوند،باید برای ذهنمان  کلاس درس بگذاریم.

    بله درست خواندید کلاس درس؟همان مشق شب؛برای اینکه یادمان باشد ما و هدفمان باید اولویت زندگیمان باشد؟نه افکار بیراهه و منفی.

     

    چگونه بهترین خودم باشم؟
    با یک دفتر شروع کنید.

    برای خودتان دفتر درست کنید.یک دفتر ساده اما تمیز.طوری که انگار باید به معلم مدرسه نشان دهید و از صد آفرین بگیرید.اما معلم این درس خود شما هستید و مشق هم آموزش به دست گرفتن ذهنتان هست.شاید ساده به نظر برسد اما باید بدانید اگر انجامش ندهید خودتان باید خودتان را تنبیه کنید.

    تنبیه هم چیزی جز تکرار همان مشق نیست. اما این بار این تکرار لذت بخش است.می پرسید چگونه! ساده است،چرا که هر چیزی که قرار است تکرار شود فقط و فقط مثبت است و همین ماجرا افکار منفی شما را کلافه میکند و آنها را فراری می‌دهد

    حاضرید؟ پس شروع کنیم

    » خودتان را دوست داشته باشید و هر روز به خودتان بگویید دوستت دارم.

    بسیاری از افراد منتظر ابراز احساسات از طرف دیگران هستند و فراموش می‌کنند که ابتدا باید خود را دوست داشته باشند تا بتوانند دیگران را دوست باشند و  با این کار دیگران هم آنها را دوست خواهند داشت.

    » هر روز به خودتان تکرار کنید که لیاقت بهترین‌ها را دارید

    این را بدانید و هر روز تکرار کنید که خون دیگران رنگین‌تر از شما نیست.
    این را بدانید که هر چیز خوبی که در این دنیا وجود دارد شما لیاقت داشتن آن را دارید.
    نباید ذهن را محدود کرد..ذهن قابلیت بی انتهایی دارد تا شما را به هر آنچه که می‌خواهید برساند.
    و برای اثبات این قضیه حتما این مقاله را بخوانید ( اینجا کلیک کنید)

    » هر آنچه به روح شما توهین میکند را دور بریزید

    این مسأله از فردی به فرد دیگر متغیر است.اگر کتابی دارید که با روحیات شما سازگاری ندارد و از خواندن آن نه تنها چیزی به دست نمی‌آورید، بلکه باعث ناراحتی شما می‌شود، آن را کنار بگذارید.

    اگر فکری یا سنتی غلط است و از منطق و درک شما دور است، آن را کنار بگذارید، حتی اگر یک قوم آن فکر را تأیید کند.خودتان را محدود نکنید.

    » هرگز یک روز خوب را با فکر کردن به یک گذشته بد خراب نکنید

    گذشته تلخ برای بیشتر افراد رخ داده است. به این فکر نکنید که فقط شامل حال شماست.بنابراین وقتی گذشته‌تان را بپذیرید و آن را به عنوان یک تجربه خوب در نظر بگیرید دیگر خود را سرزنش نخواهید کرد.

    هر روز صبح به این فکر کنید و به خودتان بگویید که چقدر عالی است یک بار دیگر چشمان من خورشید درخشان را دید و من هر روز صبح آغاز می‌شوم.

    در مورد معجزه‌ی شکرگزاری حتما در این لینک بخوانید

    » همیشه باور داشته باشید که یک اتفاق عالی قرار است رخ دهد

    اگر باور داشتن اتفاق خوب، هنوز برای شما سخت است خودتان را ناراحت نکنید. تکرار کنید. تکرار مادر تمام مهارت‌ها است. هر روز به خودتان بگویید که قرار است اتفاق‌های خوبی برای من رخ دهد و برای آن انتهایی وجود ندارد.

    » هر جایی که هستید و هر کاری که می‌کنید به خودتان بگویید من اینجا آمده ام تا دنیای خود را بسازم

    شما یک انسان آزاد هستید.بنابراین هدف شما متعلق به خود شما است.
    اجازه ندهید افکار منفی، شما را تحت کنترل خود درآوردند. بدانید که هدف شما ساخت دنیای با شکوهتان است.

    تا وقتی به این فکر چسبیده‌اید که دلیل خوب زندگی نکردنتان بیرون از وجودتان است
    هیچ تغییر مثبتی رخ نمی‌دهد.

    اورین یالومروانشانس آمریکایی

    » این را بدانید که شادی یک تصمیم است.. شما همان قدر که تصمیم گرفته‌اید شاد هستید…

    همانطور که می‌دانید شاد بودن انتخاب است نه اتفاق. باید خودتان وسیله‌ی شادی خودتان را فراهم کنید.
    بدانید وقتی شما شاد باشید اطرافیان شما هم شاد خواهند شد. شادی را مثل یک ویروس همه جا پخش کنید.

    » خیلی آرام،خیلی خونسرد،بدون نگرانی، بدون عجله فقط باید به برنامه‌ای که دارید اعتماد کنید

    شما تلاش خودتان را کرده‌اید حالا باید فقط آن را انجام دهید. هر نتیجه‌ای که به دست آوردید نتیجه تلاش و افکار شماست.بدانید اگر شکست خورده‌اید هر روز وقت جبران را دارید.

    » شجاعت داشته باشید؛ شجاعت همان صدای آرامی است که هر روز صبح به شما می‌گوید: امروز دوباره تلاش کن

    ترس فقط یک احساس ذهنی است. هر قدمی که بر‌می‌دارید باید استوار و محکم باشد. با اعتماد به نفس جلو بروید. حتی اگر اعتماد به نفس ندارید نقش یک فرد با اعتماد به نفس را برای خودتان بازی کنید به مرور می‌بینید که خودتان یک به یک انسان با اعتماد به نفس بالا تبدیل شده‌اید.

    راهنمای کامل اعتماد به نفس را در این دو مقاله بخوانید:

    10 » خودتان را بلد باشید

    هر چه بیشتر بدانید که هستید و چه چیزی میخواهید و خودتان را بشناسید اجازه نخواهید داد مسائل مختلف شما را اذیت کند و شما را از رویاهایتان دور کند.به طور کلی هر چیزی که با روحیات شما سازگاری دارد را انجام دهید.

     

    این ده نکته شاید بسیار ساده به نظر برسد و یا حتی ممکن است پیش خودتان بگویید ما هزاران بار این مطالب را خوانده‌ایم! اما باید بدانید تنها راه حل اساسی برای اینکه از ذهنی شلوغ و آشفته به یک ذهن منعطف و آرام برسید باید از درون این ده نکته را حس کنید…فکر کنید…تا بتوانید فقط بر روی اهداف ارزشمندتان تمرکز کنید.تا بتوانید دست از سرزنش کردن خودتان بردارید و به این درجه از احساس برسید که شما فوق العاده هستید.

    این ده مورد را با خطی زیبا در دفتر خود بنویسید و هر روز بخوانید و در مورد آنها فکر کنید. وقتی که این کار را انجام دادید متوجه خواهید شد که هر روز اشتباه فکر می‌کردید. متوجه خواهید شد که زندگی بسیار ارزشمند است و قدرت ذهن شما فوق العاده است در حالی که شما به آن توجه نمی‌کردید.

    این تمرین برای یک یا دو روز نیست؛ این تمرین برای همیشه است.انجام این تمرینات جز سود برای شما چیز دیگری به همراه نخواهد داشت. امتحان کنید و نتیجه امتحان خود را برای ما کامنت کنید.

    منبع : سوخت جت

     


    votre commentaire