• با ایجاد رابطه بین لغات انگلیسی از طریق ویدئوهای آموزشی، استفاده از لغات و نحوه تلفظ صحیح اوون‌ها در لهجه‌های مختلف رو بهتون یاد میدیم. شاید براتون جالب باشه که بدونین زبان انگلیسی از ۱,۰۱۹,۷۲۹  لغت تشکیل شده ولی حدود ۳۰۰۰ کلمه انگلیسی، تقریباً ۹۵ درصد از متون رایج انگلیسی (از جمله اخبار، وبلاگ‌ها، و غیره) را پوشش میده، چون زبان انگلیسی از ساختاری یکسان برای تلفظ (Pronunciation) استفاده نمیکنه در ویدیوها میتونید چندین بار تلفظ یک عبارت رو چک کنید تا کاملا یادش بگیرید. دروس رایگان لغات را در آموزش زبان انگلیسی میخوانیم .

    آموزش گرامر زبان انگلیسی (Grammar)

    گرامر انگلیسی رو به طور کلی میشه به زمان‌ها (Tenses)، وجه جملات، حروف تعریف، اضافه، ربط  و… تقسیم کرد، زمان‌های به کار برده شده در انگلیسی و روش گرامری اون‌ها با فارسی تا حدودی متفاوت هستن. تمام دروس اپلیکیشن و بخش رایگان آموزش زمان، گرامر رو به صورت کاربردی آموزش میدن، در حقیقت با یادگیری زبان کاربردی نیازی به حفظ کردن فرمول‌های گرامر نیست.

    یادگیری مکالمه زبان انگلیسی (English conversation methods) 

    همه ما پارسی‌زبانان این مشکل رو داریم که با دونستن کلی کلمه به زبان انگلیسی و یادگیری قواعد سخت گرامری، نمیتونیم روان انگلیسی صحبت کنیم، یکی از هدف‌های اصلی اپلیکیشن اکسین‌چنل و بخش آموزش رایگان زبان انگلیسی در این صفحه کمک به شما برای روان کردن مکالمات روزمرتون هست. این دروس چون به صورت ویدیویی آماده شدن و در کنارشون مقالات فوق العاده‌ای هم براتون آورده شده، مشکل مکالمه شما رو برای همیشه حل میکنن. یادگیری ضرب‌المثل‌های انگلیسی هم به جذابیت مکالمات شما دو چندان اضافه میکنه.

     

    همانطور که میبینید برای اشاره به عملی که در گذشته قبل از عمل دیگری انجام شده، زمان گذشته کامل بکار میرود.

    در فارسی به این زمان ماضی بعید میگوییم چرا که بعیدتر(دورتر) از عمل گذشته دیگر،  روی داده است.

    ساختار جملات گذشته کامل

    ساختار این زمان بسیار شبیه به حال کامل است فقط با این تفاوت که بجای have/has از فعل کمکی had برای کلیه فاعلها استفاده میکنیم:

    Had Past Participle

     Lily had washed all the dishes before we got home.

    Michael had prepared dinner before the guests arrived.

    After I had done my homework, the light went out.

    John called me after I had texted the message to him.

    talked to him after you had briefed him.

    همانطور که در مثالها مشاهده نمودید، زمان گذشته کامل به همراه گذشته ساده اغلب بکار میرود.

    بنابراین در این زمان، کاری که مقدم و زودتر انجام شده را با گذشته کامل و کاری که پس از آن صورت گرفت را با گذشته ساده بیان میکنیم. ویدیو زیر که پر از مثال های کاربردی است رو با هم میبینیم

    Teach-english.ir

     


    votre commentaire
  •  

    خودتان هم دارای فرکانس هستید. به همین دلیل هنگامی که مردم می‌گویند یک نفر دارای ارتعاش خوب یا بد است در واقع به فرکانس همان فرد اشاره می‌کنند.  با این حال حالت ارتعاشی شما ثابت نیست چون تحت تاثیر تفکرات‌تان است. آن چیزی که به آن فکر و رویش تمرکز می‌کنید باعث تغییر طول موج ارتعاشاتی که به جهان می‌فرستید می‌شود. دلایل متنوع و مهمی در مورد اینکه چرا خواهان کنترل کردن فرکانس و افزایش ارتعاش خود هستید، وجود دارند.

    افزایش ارتعاش

    یکی از این دلایل، تاثیرگذاری افزایش ارتعاش شما روی تعامل با دیگران و رفتارتان است. علاوه بر این، حالت ارتعاشی شما عامل جذب شرایط، تجربیات و مردم به زندگی‌تان است. اگر از آن زندگی‌یی که خواهانش هستید برخوردار نیستید، شاید زمان آن رسیده که یاد بگیرید چگونه طول موج خود را منطبق با نیازهای‌تان تغییر بدهید.

    چگونگی افزایش ارتعاش و آشکارسازی خواسته‌های‌تان
    در این قسمت به شما 7 ترفند ساده یاد می دهیم که با آنها می توانید ارتعاش خود را افزایش دهید تا خیلی قوی تر بتوانید با قانون جذب به خواسته های خود برسید، اگر می خواهید خیلی تخصصی تر شیوه افزایش ارتعاش را یاد بگیرید حتما از کتاب های کوین ترودو کمک بگیرید.

    ارتعاشات مرتبط
    سپری کردن زمان تحت تاثیر فرکانس ارتعاشی‌یی که خواهان تقلید از آن هستید، یک روش برای دستیابی به هدف‌تان است. به عنوان نمونه، اگر نیاز به حس آرمش دارید و خواهان دنبال کردن امواج مغزی آرامش‌بخش هستید، باید وقت خود را در محیط آرام بگذرانید. یک منظره زیبا، ساحل، دهکده یا یک باغ آرامش‌بخش شاید منجر به تغییر حالت ذهنی شما و در نتیجه ارتعاشات‌تان شود. اگر قصد استفاده از ارتعاشات مرتبط برای ایجاد نشاط دارید، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که با افراد پرانرژی و امیدوار معاشرت کنید.

    از سوی دیگر می‌توانید به موسیقی شاد گوش دهید، وارد یک محیط زنده و پرنشاط شوید یا اینکه به همگام سازی امواج مغزی  گوش کنید.

    همگام‌سازی امواج مغزی
    گوش دادن به ضربان‌های دوگوشی یا اصوات مقطع می‌تواند باعث تغییر فرکانس مغز شما شود تا اینکه احساسات‌تان تغییر کنند.

    اگر عصبانی هستید، گوش دادن به ضربان‌ها یا صداهایی که برای تغییر فرکانس شما به وضعیت آرام‌تر طراحی شده‌اند، کمک کننده خواهد بود. همچنین اگر سرخورده، غمگین، گیج یا مضطرب هستید، گوش دادن به اصوات همگام‌سازی امواج مغزی به شما کمک می‌کند.

    رنگ درمانی
    هر رنگی در فرکانس‌های مشخص ارتعاش می‌کند و برای تغییر حالت شما می‌تواند مفید باشد. به عنوان مثال، آبی یک رنگ آرامش‌بخش است در حالیکه، قرمز منجر به افزایش نشاط می‌شود. تنها پوشیدن لباسی که مرتبط با فرکانس مورد نظر شما باشد، کفایت می‌کند.

    منطبق کردن ارتعاشات خود با ارتعاشات منتشر شده توسط محیط، شرایط، اصوات و افراد تنها زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که حالت ذهنی فعلی شما متصل به منته‍ی‌الیه جهت مخالف که امیدوار به بکارگیری آن هستید نباشد.  به عنوان مثال، اگر افسرده هستید، بودن در اطراف افراد خندان و خوشحال الزاما موثر نخواهد بود چون شاید تداخل فرکانس‌ها را تجربه کنید که منجر به پدیده آمدن احساس بیگانگی، گوشه‌گیری و بیزاری شود. در عوض، فرصت دادن به حالت احساسی برای جاری شدن در قالب رهایی، موثر خواهد بود.

    رهاسازی احساسات
    بسیاری از مردم معتقدند که بیماری‌ها از جمله بیماری‌های روحی ریشه در سرکوب احساسات دارند که تاثیر منفی روی جسم و ذهن می‌گذارد. سرکوب کردن اضطراب، ترس، خشم یا هر حس دیگری که باعث بوجود آمدن حس بد در شما می‌شود به استرس تبدیل می‌گردد. تداوم استرسی که ناشی از احساسات منفی است و مرتب تجدید می‌شود منجر به بی‌خوابی، افسردگی، حملات عصبی و طیف گسترده‌ای از سایر بیماری‌ها خواهد شد.

    مطلب مرتبط: ریلکس شدن با ۵ تکنیک شگفت انگیز

    همزمان وقتی برای مدت زمان طولانی تحت فشار هستید، سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شده و توانایی کمتری برای مقابله با بیماری‌ها خواهید داشت. رهاسازی استرس سرکوب شده باعث کاهش فشار و تغییر فرکانس ارتعاشی شما می‌شود.

    پاکسازی چاکرا
    مراکز هفتگانه انرژی بدن انسان، چاکرا نام دارند. هنگامی که انرژی به صورت آزادانه در هر یک از این چاکراها جریان دارد، سلامتی و شادی حفظ می‌شود. اگر چاکرا توسط انرژی احساسی سرکوب شده، مسدود شده باشد، متعاقب آن بیماری ظاهر می‌شود. پاکسازی چاکراها باعث افزایش ارتعاش شما و بهبود حالتان می‌شود. اگر آشنایی با چاکراهای هفتگانه ندارید و نمی‌دانید که چطور آنها را باز کنید به راهنمای صوتی گوش دهید. آشنایی با چاکراها باعث می‌شود خیلی زود و بهتر به درک خوبی از سیستم انرژی خود برسید و بسیار ساده بازکردن چاکراهای خود را مجسم کرده و انرژی سرکوب شده را رها کنید.

    ادامه مطلب


    votre commentaire
  •  

    این خودروی ژاپنی حاصل یک همکاری مشترک بین شرکت های خودروسازی سوبارو و تویوتا است. تویوتا جی تی۸۶ دارای یک موتور تخت یا باکسر است و یک خودروی کوپه محسوب می شود. این خودرو مجهز به یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۲۰۰ اسب بخار توان تولید نماید. پیشرانه تویوتا جی تی ۸۶ دارای حداکثر گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر می باشد و می تواند در مدت زمان ۷.۶ ثانیه، سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند. در ادامه مقاله ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶  همراه ما باشید.

    این خودروی ژاپنی از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک بهره می برد و با ضریب دنده ای که دارد می تواند سرعت خود را به حداکثر ۲۳۰ کیلومتر در ساعت برساند. این خودرو دارای باک سوختی به ظرفیت ۵۰ لیتر است و در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۷.۱ لیتر بنزین می سوزاند. این خودروی جوان پسند و اسپرت قابلیت های فراوانی دارد اما با یک سری تغییرات می توان کارایی اش را افزایش داد و از رانندگی با آن لذت بیشتری برد. ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ یکی از اقداماتی است که برای ارتقا و بهبود عملکرد این ماشین با کمترین هزینه انجام می شود.

    چرا ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ لازم است؟ 

    اگر به مشخصات این خودرو دقت کنید متوجه می شوید که قابلیت های تویوتا جی تی ۸۶ بسیار بیشتر از اینها است. افرادی که مالک این خودرو هستند یا قصد خرید آن را دارند، می توانند از طریق یک سری تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری کارایی آن را بالا ببرند. به عنوان مثال با این طراحی جذاب و گیربکس ۶ سرعته انتظار می رفت موتور آن توربو شارژ باشد که اینگونه نشده است. اما می توان روی آن توربو شارژ نصب کرد و هیجان بیشتری با این خودرو تجربه نمود. همچنین ریمپ ایسیو این خودرو موجب می گردد تا حداکثر توان و گشتاور موتور بهبود پیدا کند و شتاب اولیه آن افزایش یابد. ریمپ‌ ایسیو برای خودروهایی مانند تویوتا جی تی ۸۶ مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

     

    فرایند ریمپ‌ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ چگونه است؟

    برای ریمپ ایسیو نیازی به نصب قطعه جدید یا تعویض قطعات خودرو نیست. ریمپ ایسیو یک فرایند کاملا نرم افزاری است که از طریق تغییراتی که در تنظیمات ایسیو انجام می شود، عملکرد بخش های مختلف خودرو را بهبود می بخشد. ایسیو مغز متفکر خودروهای امروزی است که وظیفه کنترل و صدور فرمان به بخش های مختلف خودرو را بر عهده دارد. بنابراین با بازنویسی کدهای آن شرایط برای ارتقا قابلیت های تویوتا جی تی ۸۶ فراهم می گردد. نرم افزارهای ویژه ای برای انجام این عملیات طراحی شده اند که متخصصان حوزه تیونینگ با استفاده از آن ها برنامه های جدید ایسیو را تنظیم نموده و به وسیله پروگرامرهای پیشرفته بر روی ایسیو نصب می نمایند.

    افزایش توان موتور 

    همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، موتور تویوتا جی تی ۸۶ این قابلیت را دارد که بر روی آن توربو شارژ نصب شود و حداکثر توانش افزایش یابد اما این کار هزینه بالایی دارد و گاهی اوقات به صرفه نیست. یک راه دیگر برای افزایش حداکثر توان موتور، ریمپ این خودرو است. ریمپ ایسیو بدون این که در قطعات خودرو تغییری ایجاد شود، موجب افزایش قدرت خودرو می گردد. اگر جزو افرادی هستید که به شرکت در مسابقات اتومبیلرانی علاقه دارید، ریمپ ایسیو تویوتا جی تی ۸۶ یک اقدام هوشمندانه و کم هزینه برای پیروزی در پیست مسابقه است.

    ایجاد بک فایر 

    جی تی ۸۶ یک خودروی اسپرت است که برای افراد ماجراجو ساخته شده است. بسیاری از افراد دوست دارند هنگام حرکت یا در حالت سکون از اگزوز خودرویشان آتش خارج شود که به این اتفاق بک فایر می گویند. ایجاد بک فایر برای تویوتا جی تی ۸۶ از چند روش امکان پذیر می باشد اما دو روش، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. روش اول نصب کیت بک فایر بر روی خودرو و دیگری از طریق ریمپ ایسیو است. نصب کیت بک فایر هزینه بر می باشد و به نوعی یک عملکرد مصنوعی دارد اما با ریمپ ایسیو، می توان نسبت سوخت و هوا را در سیلندر تغییر داد و مقداری سوخت خام به درون اگزوز هدایت نمود و باعث ایجاد بک فایر شد.

    مزایای دیگر

    ریمپ toyota جی تی ۸۶ علاوه بر ایجاد بک فایر و افزایش حداکثر توان موتور می تواند مزایای دیگری نیز برای دارندگان آن داشته باشد. این مزایا عبارتست از:

    کاهش مصرف سوخت 

    رفع تاخیر تعویض دنده 

    افزایش شتاب اولیه 

    رفع تاخیر پدال گاز 

    افزایش حداکثر گشتاور موتور 

    رفع صدای ناک سیلندر 

    رفع کپ اولیه 

    چرا باید ریمپ ایسیو تویوتا را به شرکت کارپلاس بسپاریم؟ 

    شرکت کارپلاس با در اختیار داشتن نرم افزارهای بروز دنیا و تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، یکی از باسابقه ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه ریمپ ecu، تقویت و تیونینگ انواع خودرو فعالیت دارد. این شرکت با بهره گیری از برنامه نویسان متخصص و حرفه ای تاکنون پنج شعبه رسمی در تهران راه اندازی نموده و دارای ۹۸ نماینده معتبر در سراسر کشور است.

    کلیه نمایندگان شرکت کارپلاس زیر نظر دفتر مرکزی فعالیت می کنند و آماده ارائه خدمات remap toyota و دیگر خودروهای داخلی و خارجی هستند. کلیه خدمات کارپلاس دارای گارانتی دو ساله است و هزینه خدمات پس از تست تیم فنی و رضایت مشتری دریافت می گردد.

     

     

    http://carplusco.com/%d8%b1%db%8c%d9%85%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%88-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7-%d8%ac%db%8c-%d8%aa%db%8c-%db%b8%db%b6-%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7/

     

     


    votre commentaire
  • مراحل خرید یوسی در این جا مثل آب خوردن راحت است، تا جایی که اگر وقت کمی داشته و عجله دارید می توانید در کوتاه ترین زمان ثبت سفارش کرده و یوسی دریافت کنید. 

    نکته ی قابل ملاحظه ای که در خرید یوسی پابجی موبایل نباید فراموش کنید، ارائه ی آیدی است. شما باید آیدی خود را از بخش پروفایل پابجی موبایل برداشته و هنگام خرید uc ارائه دهید تا یوسی های خریداری شده مستقیماً به اکانت تان واریز شوند.

    مرجع یوسی پابجی موبایل 

    در کلام آخر لازم است بگوییم اگر مشتاقید از چالش ها و مراحل جذاب بازی پابجی موبایل سربلند شوید، به هیچ وجه از خرید یوسی پابجی آن هم به روشِ خرید از وب سایت ما، غافل نشوید. 

     


    votre commentaire
  • کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی نویسنده و سخنران معروف میباشد که کتابهای بیشماری را تالیف کرده است..و این کتاب بیشتر در مورد نحوه دستیابی به موفقیتها و ترک عادت و بطور کلی یک راهنمای کلی در همه ابعاد زندگی میباشد..

     

    در مورد دارن هاردی:

    دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است.] هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است.در سال ۲۰۱۰ هاردی اثر مرکب را نوشت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد.در سال ۲۰۱۵ وی کتاب ترن هوایی کارآفرینی را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

     

    دارن هاردی کتاب‌های زیادی را نگاشته است من جمله:

    1.             اثر مرکب 

    2.             ترن هوایی کارآفرینی 

    3.             امسال تکرار نخواهد شد 

    4.             استثنا باشید! 

    5.             دیوانگان ثروت ساز 

    6.             بهترین سال زندگی تو 

    7.             ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا 

    8.             ‌پیغامی سری برای موفق شدن 

    9.             ‌تصمیمات سرنوشت ساز 

    10.     ‌کپسول ۱۰۰ سال خردمندی 

    11.     جملات محبوب و سرشار از انرژِ استاد دارن هاردی..

    12.     آنچه توجه شما را به خود جذب می کند، زندگی شما را نیز کنترل می کند.

    13.     کنترل کردن دو چیز می تواند زندگیتان را متحول کند: نگرش و اقدامات.

    14.     اگر نمی توانید رویاها و اهداف خود را به دست بیاورید پس بهانه نیاورید زیرا مقصر اصلی خودتان هستید.

    15.     با کسانی که نمی توانید آینده خوبی داشته باشید؛ با آنها گذشته نسازید.

    16.     هدف بی نیازی نیست. هدف این است که ثروتمند شوید.

    17.     دانش شما را بی نیاز می کند، اما تنها اقدام به آن است که شما را ثروتمند می کند.

    18.     نترسید، شگفت انگیز باشید.

    19.     موفقیت زمانی اتفاق می افتد که افکار ، سخنان و اعمال شما یکی باشد.

    20.     رقیب اصلی شما دیگران نیستند. رقیبت اصلی شما خودتان هستید.

    21.     آرزو نکن آسان تر باشد؛ آرزو کن بهتر شوید.

    22.     جای زباله در زباله دان است. با افکار پوچ سر خود را به یک سطل زباله دان تبدیل نکنید.

    23.     مردم شکست خورده در مورد مشکلات صحبت می کنند. افراد ثروتمند در مورد ایده ها و اهدافشان صحبت می کنند. گفتگوی شما سرنوشت شما را انتخاب می کند.

    24.     شما نمی توانید به عقب برگردید و یک شروع جدید ایجاد کنید، اما امروز می توانید یک پایان جدید ایجاد کنید.

    25.     بخشیدن به دیگران بزرگترین هدیه است که می توانید به خود بدهید.

    26.     همه می توانند چیزی را شروع کند. اما افراد کمی می توانند به پایان برسند.

    27.     عادی بودن هیچ اشکالی ندارد ولی من ترجیح می دهم که غیر عادی و فوق العاده بودن رو نشانه بگیرم.

    28.     شما می توانید در هر جنبه ای از زندگی تان بیشتر از چیزی که از شما انتظار می رود را انجام دهید.

     

    منبع : https://voiceebook.com/product/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%a8-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c/


    votre commentaire