• پرطرفدارترین عطر مردانه در سال ۲۰۲۰

     

    برخی از عطرها مانند علاقه پروانه به نور شمع می توانند با توجه حواس ، ما را به خود جلب کنند. چه ادکلن گرم و چوبی و چه خنک و با طراوت بسته به سلیقه افراد قدرت جلب توجه دارند. بنابراین ، اگر به دنبال افزایش جذابیت خود با عطر و بوی مناسب سلیقه خود هستید این مقاله را از دست ندهید‌ . خوشبختانه ، ما می دانیم که شما به چه چیزی نیاز دارید. در اینجا پرطرفدارترین ادکلن مردانه جهان که مقاومت در مقابلشان سخت هست را معرفی خواهیم کرد.

    ۱) پاکورابان وان میلیون Paco Rabanne one million

    پاکو رابان وان میلیون با دارچین گرم و دلچسب ، نارنگی خون ، گریپ فروت و مرکبات نعناعی ،چرم و پاتولی هندی عطر و بویی ایجاد می کند تا هیچ زنی توان مقابله با آن را نداشته باشد . ظرف فوق العاده زیبا و خاص طلایی رنگ عطر وان میلیون one million نشانگر جذابیت و قدرت تحریک آمیز این ادکلن است .

    ۲) کرید اونتوس Creed Aventus

    کرید اونتوس با تجلیل از قدرت چشم نواز ناپلئون ، دسته ای از نت های میوه ای از جمله شاه توت کورسیایی ، ترنج ایتالیایی ، سیب فرانسوی و آناناس سلطنتی را در خود جای می دهد و پاتولی این ترکیب را با اعتماد به نفس دودی خود تکمیل کرده و اونتوس رو تبدیل به یکی از محرک ترین عطرهای مردانه کرده است . به دلیل همین ادغام غنی و استادانه بوده است که Creed Aventus از پرطرفدارترین عطر مردانه تاریخ است.

    ۳) تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme

    عطر و رایحه تام فورد نویر اکستریم برای آقایانی که سخت راضی می شود ، عطری ایده آل است. Noir Extreme برای افشای ابعاد جدیدی از انسان ساخته شده است ، یک رایحه شرقی کهربا ، چوبی است و دارای نت میانی تند و تیز است. نت های باور نکردنی تامفورد نویر اکستریم گشنیز ، آلو سیاه ، انجیر سیاه ، پاتولی و چرم باعث براقیت مردانگی خالص و اغواکننده می شود ، در حالی که اضافه کردن ترافل سیاه این عطر جسورانه را خارق العاده می کند.

    ۴) بلوشنل Bleu de Chanel

    شانل از بدو تأسیس در سال ۱۹۱۰ ، برای همیشه مترادف با ظرافت بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که ادکلن بلوشنل Bleu de Chanel بی انتها و ضروری برای زندگی هر شخص است. بلوشنل بطور حیرت انگیز خصلت مردانه خود را از سرو سدر خشک کهربا و زنجبیل به دست می آورد تا رایحه ای از چوب معطر تهیه کند این در حالیست که نتهای مرکبات حال و هوای تازه ای به بلوشنل تزریق می کنند. شگفتی های شرقی در حالی با گذشت ساعت پدیدار می‌شوند که نت های نعناع نیز تعهد اغواکننده و تند و تیز بودن رو تمام و کمال انجام خواهد داد . بلوشنل Bleu de Chanelهر آنچه شما از یک عطر انتظار دارید را برآورده خواهد کرد 

    ۵) دیور ساواژ Dior Sauvage

    دیور ساواژ آزادی را تحریک می کند که در فیلم کوتاه تبلیغ این عطر ادکلن تکرار شده است و صحنه کویر بسیار داغ را به تصویر می کشد که با نماد سرکشی جانی دپ ( بازیگر معروف کمپین نمایش این عطر ) است. با ترنج چرب کالابین ، زیتون فلفل سیاه ، یک آمبروکسان شور و پاتولی از خالص ترین کیفیت Sauvage با گل تازه و وحشی تزیین شده است. دیور ساواج خنک تند بوده و همواره جنبه شهوت برانگیز خود را حفظ کرده است. از این رو جزو پرطرفدارترین عطر مردانه است.

    ۶) جورجیو آرمانی اکوا جیو Acqua Di Gio

    جورجیو آرمانی با الهام از جزیره مدیترانه ای Pantelleria ، عطری آبزی ایجاد کرد که آفتاب گرم را بر روی پوست شما پخش می کند. ترنج Calabrian یکی از نت های سیتریک است که به عطر جیو اکوا طراوت می بخشد ، اما هرچه عمیق تر می شوید یاس و رزماری شیرین را کشف می کنید. سرانجام Acqua Di Gio ازرنگهای تازه و دریایی دریایی که مردانگی را ایجاد می کند ، پرده میدارد .

    ۷) ایوسن لورن الهون لنویت La Nuit de l`Homme

    هل جسورانه همراه با ترنج تازه ، اسطوخودوس و سدر گرم برای ایجاد دلربا La Nuit de l’Homme همکاری کرده است . پختگی ایوسن لورن الهوم لنویت عمیق بوده که به اغوای بیشتر حواس کمک می کند.

    ۸) کلوین کلین ایفوریا اینتنس Euphoria Intense

    ایفوریا اینتنس عطری است که با الهام از ایفوریا من بصورت غلیظ تر تولید شد. ایفوریا اینتنس رایحه ای چوبی و ادویه ای با بوی غنی تر در اوج جذابیت جنسی خود نسبت به نسخه اولیه خود می باشد .

    ۹) پاکو رابان اینوکتوس Paco Rabanne Invictus

    شما مانند پیروز یک نبرد سنگین با اسپری کردن اینوکتوس احساس پیروزی و احساس قهرمانی می کنید. اینوکتوس دارای ترکیبی جسورانه از طراوت و گرما است که به شما در هر شرایطی ، هر چقدر هم که سخت باشد ، جذابیت می بخشد . این عطر جسورانه با داشتن نت های تازه و زیبا از گریپ فروت همراه با تن های چوبی برگ درخت خلیج ، پاتچولی و بلوط خزه بلوط ، نوید بخش افزایش اعتماد به نفس و حس بی انتهای مردانگی است.

    ۱۰) لالیک انکر نویر Encre Noire

    از زمان معرفی، Encre Noire  توسط Lalique در سراسر جهان این عطر شخصیتی خاص خود را برای نجیب زادگان جهان زیبا و دلپذیر کرده است . رایحه معطر چوبی لالیک مشکی تجسم مدرنیته را با یک نت بویایی میانی جسورانه از خود نشان می دهد. از طرف دیگر ، نت اصلی لالیک انکر نویر دارای سرو است در حالی که نت پایه آن حاوی نت هایی از چوب مشک و ترمه است. به هر سو هر آنچه در لالیک انکر نویر می شنوید حس برتری و جذابیت است. لالیک مشکی یکی از پرطرفدارترین عطر مردانه جهان است.

    منبع: فروشگاه عطر و ادکلن آف کالا 


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :