• ویژگی های یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مناسب

    امروزه با توجه به افزایش استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری و پذیرش تاثیر بسزای آن در افزایش فروش قصد داریم به بررسی کامل یک دستگاه ذخیره شماره مشتری ایده‌ال بپردازیم که این بررسی هم در زمینه امکانات و هم کیفیت و راحتی استفاده است .

     

    1 ) تولید در تعداد بالا :

    در هرگونه تولید ابزار و وسایل الکترونیکی باید به این نکته دقت نمود که تولید باید در تعداد بالا انجام بگیرد یا درواقع تولید کارخانه ای باشد نه کارگاهی چون :

    الف ) در تعداد بالا قیمت به حداقل کاهش می‌یابد .

    ب ) در تیراژ بالا قطعات به صورتی مونتاژ و تولید میشود که ماندگاری بیشتری داشته باشد .

    ج ) در تولید کارخانه ای همیشه در آخر , دستگاه از مرحله تست نهایی عبور خواهد کرد و به سالم‌ترین شکل به دست مشتری میرسد .

    بنابراین از خرید دستگاه هایی که به صورت دستی و توسط افراد ساخته میشوند جلوگیری فرمایید .

    PCB

     

    2 ) تولید با بهترین قطعات و مواد :

    همواره نکته اصلی در خرید هر نوع وسیله ای , کیفیت ساخت را اولین نکته در نظرگرفته و هیچ وقت از خرید محصول با کیفیت به خاطر قیمت جلوگیری نکنید . اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت آن محصول بی دلیل بالا نباشد و همیشه از مقایسه بین محصولات استفاده نمایید .

     

    3 ) قیمت مناسب :

    همیشه قیمت بالا نشاندهنده امکانات و کیفیت بیشتر نیست و خیلی از مواقع به دلیل عدم ارتباط مستقیم با تولید کننده , هزینه تبلیغات گسترده و همچنین به خاطر بی انصاف بودن فروشنده می‌باشد .

    با توجه به شرایط موجود اقتصادی و همچنین امکانات بینظیر دستگاه های ثبت شماره تعادلی میان قیمت و کیفیت ایجاد کنید .

    ما در تولید دستگاه ثبت شماره مشتری امین سعی کرده ایم که این محصول را با توجه به تولید در تیراژ بالا با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به دست فروشندگان گرامی برسانیم .

     

    4 ) امکانات متنوع :

    همیشه قبل از خرید این نوع دستگاه ها دقیق به امکانات آن دقت فرمایید که حداقل امکاناتی مثل ذخیره شماره در سامانه , ارسال پیام خوش آمدگویی در زمان ثبت , ارسال پیام خودکار مدتی پس از ثبت شماره و همچنین ارسال پیامک انبوه داشته باشد چون این امکانات حداقل امکانات یک دستگاه کارآمد می باشد .

    همچنین امکاناتی مثل دریافت تاریخ تولد مشتری , گروه بندی و دریافت تاریخ تولد از امکانات کاربردی در بعضی از صنف ها دارد و با توجه به کسب و کار خود این امکانات را نیز بررسی نمایید .

    سامانه ثبت شماره مشتری امین

     

    5 ) پنل با هماهنگی کامل با دستگاه :

    متاسفانه جدیدا در بسیاری از موارد تولید کنندگان دستگاه های ثبت شماره , تولید دستگاه را بدون درنظر گرفتن سامانه‌ی مورد نظر شروع کرده در حالی که اصلا دستگاه تولیدی هم خوانی حداقلی با سامانه نداشته و تنها امکانی مثل ارسال پیامک خوش آمدگویی دارد که قابلیت مهمی است اما به تنهایی امکان افزایش فروش , برای یک کسب و کار را ندارد .

    توصیه میشود اصلا از چنین دستگاه هایی استفاده ننمایید چون نه تنها مشکلات ذکر شده را دارا بوده بلکه با توجه به همچنین عملکردی اصلا انتظار به روزرسانی و اضافه شدن امکانات جدید به سامانه و دستگاه را نداشته باشید .

     

    6 ) سرعت در عملکرد :

    سرعت ذخیره شماره ها و همچنین سرعت ارسال پیامک را یک فاکتور مهم در عملکرد دستگاه در نظر بگیرید چون در صورت افزایش مشتریان شما استفاده از دستگاه برای شما دشوار شده و مجبور خواهید بود از چندین دستگاه به علت کند و زمانبر بودن فرایند ثبت شماره استفاده نمایید . 

    7 ) ارسال به بلک لیست :

    مدتی است که خطوط مخابرات به دو دسته‌ی تبلیغاتی و خدماتی دسته بندی شده اند و خطوط تبلیغاتی تنها امکان ارسال به افرادی دارند که تبلیغات خود را مسدود نکرده باشند .

    اهمیت ارسال به بلک لیست زمانی روشن خواهد شد که متوجه شوید حدود 50 درصد افراد تبلیغات خود را مسدود نموده اند و اگر دستگاه و سامانه ی آن این امکان را نداشته باشد شما حدود نیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد .


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :