• خانم های با سلیقه معمولا برای ظروف آشپزخانه خود دنبال سرویس های ست و زیبا هستند. سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم هاست که می تواند رضایت خاطر سخت پسند ترین آن ها را نیز به دست آورد.

    این سرویس آشپزخانه ۴ نفره با داشتن طرحی زیبا و کیفیتی مثال زدنی تمام استانداردها و فاکتورهای ظروف آشپزخانه ایده آل را دارد. سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw معمولا انتخاب اول برای تازه عروسانی است که قصد خرید جهیزیه دارند.بنابراین اگر شما نیز قصد خرید سرویس آشپزخانه دارید با ما همراه شوید تا با ویژگی های کامل این ظروف آشنا شوید.

     

    ویژگی های کلی سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw :

    سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw دارای ۴ عدد کاسه سوپ خوری،۴ عدد پیش دستی،۴عدد بشقاب غذاخوری و ۴ عدد لیوان می باشد.این سرویس انتخابی مناسب برای خانواده های ۴ نفره است.این سرویس در یک بسته بندی زیبا با ابعاد ۳۰*۲۲٫۵*۳۷ سانتی متر و وزن کلی ۱۰ کیلوگرم به مشتری تحویل داده می شود.

    از این ظروف زیبا می توانید تا مدت ها در مهمانی ها و وعده های روزانه خود استفاده کنید.در این ظروف می توانید انواع غذاهای سرد و گرم را سرو کنید و از خوردن غذایتان لذت ببرید.

    سرویس غذاخوری 16 پارچه استون ور مدل ST7208-Bw

     

    قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی:

    یکی از مهم ترین ویژگی هایی که امروزه ظروف آشپزخانه باید داشته باشند این است که بتوان ظروف را در ماشین ظرفشوییشست.این روزها معمولا خانم های خانه نیز در بیرون از منزل فعالیت می کنند بنابراین زمان کم تری را برای صرف وقت در آشپزخانه دارند. سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw یک انتخاب مناسب برای خانم های شاغل است،زیرا بعد از صرف هر وعده غذا می توانید ظروف را در ماشین ظرفشویی بگذارید و دیگر زمان اضافی برای شست و شوی ظروف هدر ندهید.

    از ویژگی  های سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw ،این است که بعد از بارها استفاده در ماشین ظرفشویی نیز به همان کیفیت جنس و رنگ باقی می ماند و طرح آن به هیچ وجه کم رنگ و یا پاک نمی شود.علاوه بر این سایز بسیار مناسب این ظروف کمک می کند بدون کوچکترین زحمتی آن ها را در تمام ماشین های ظرفشویی با هر تعداد سبد و سایزی بگذارید.مطمئن باشید بعد بارها استفاده و شست و شوی ظروف نیز کماکان کیفیت روز اول خود را حفظ می کنند و تغییری در کیفیت و ظاهر آن ها ایجاد نمی شود.

    بهداشت ظروف:

    شما هر روزه در ظروف آشپزخانه خود چندین وعده غذا می خورید.مواد شیمیایی به کار رفته در بسیاری از ظروف ممکن است با غذاهای داخل آن بخصوص غذاهای داغ وارد واکنش شده و مواد سمی و غیر بهداشتی با غذا وارد بدنتان شود.بنابراین بهداشت و مواد اولیه ساخت ظروف آشپزخانه را جدی بگیرید.

    سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw،با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت بهداشت ظروف را به طور کامل تضمین می کند پس با خیال راحت می توانید غذای خود را در این ظروف سرو کنید.از طرفی بدنه سرامیکی این ظروف باعث می شود باقی مانده های غذا به ظرف نچسبد و ظروف به راحتی شسته شوند زیرا همانطور که می دانید غذا به ظروف بی کیفیت می چسبد و حتی بعد از پاک شدن ظرف غذایتان بوی غذای داخل آن را می دهد.

    قابلیت استفاده در مایکروویو:

    از دیگر مزایا و ویژگی  های سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw قابلیت استفاده از آن ها در مایکروویو است.خانم ها و سایر اعضای خانواده دنبال ظروفی هستند که به راحتی بتوانند غذای داخل آن را در مایکروویو گذاشته و گرم کنند.وقتی از سرکار برمی گردید و وقت زیادی برای صرف کردن با اجاق گاز ندارید می توانید غذای خود را در سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw ریخته و در مایکروویو گرم کنید.

    ماده اولیه ظروف استون ور با تکنولوژی ساخت در دمای بسیار بالا ساخته شده اند و توانایی تحمل حتی بالاترین درجه حرارت های مایکروویو را دارند.بنابراین بدون نگرانی بابت ترک خوردن یا تغییر رنگ و طرح ظروف خود آن ها را می توانید در مایکروویو استفاده کنید.نیازی هم به تغییر ظرف ندارید غذا را در مایکروویو گذاشته و بعد از گرم شدن نوش جان کنید.

     

    طراحی بسیار شیک و زیبا:

    فرقی نمی کند آشپزخانه ای قدیمی و کلاسیک دارید و یا از سبک مدرن استفاده می کنید. سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw ،ظاهری بسیار شیک دارند که در هر آشپزخانه ای می توان از آن ها استفاده کرد.جنس سرامیکی ظروف و کیفیت مواد استفاده شده در آن، ظروف را بسیار براق می کند و ظاهری شکیل به آن می دهد.در این مدل از ظروف استون ور مانند بسیاری از طرح های دیگر آن از تکنیک ظاهری تضاد برای زیباتر شدن آن ها استفاده شده است.رنگ قهوه ای خاص این ظروف و تضاد رنگ دیواره بیرونی و داخلی نیز از دیگر ویژگی های جذاب ظاهری این ظروف است.

    قابلیت استفاده روزمره و استفاده در مهمانی ها:

    خانم های با سلیقه معمولا دوست دارند در مهمانی های خود سنگ تمام بگذارند.در کنار پخت غذایی خوشمزه ،چیدمان میز شیکی نیز داشته باشند.به خاطر همین معمولا یک سرویس جدا برای استفاده روزانه و یک سرویس شیک برای مهمانی دارند.اما با خرید ۲ یا ۳ سری از سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw می توانید میز غذای خود را در مهمانی ها به زیباترین شکل بچینید.کیفیت بالای این ظروف نیز باعث می شود بتوانید با خیال راحت به طور مداوم و هر روزه از آن ها استفاده کنید و نگران کدر شدن،شکستن و یا ترک خوردن آن ها نباشید.

    سایز متناسب ظروف:

    از دیگر ویژگی های ظاهری سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw که در طراحی آن رعایت شده است آن است که علاوه بر آنکه هر کدام از تکه های این ظروف سایزی مناسب و استاندارد دارند،ابعاد آن ها نیز کاملا با یکدیگر مناسب و هماهنگ است.شاید در استفاده از سایر ظروف آشپزخانه ناهماهنگی ابعاد ظروف از زیبایی میز شما بکاهد.اما با استفاده از این سرویس می توانید میزی بسیار شکیل داشته باشید.

    میزان رضایت مشتری:

    برای انتخاب بهتر شما عزیزان،از خریداران سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw بعد از استفاده نظرسنجی شده است که چه مقدار از خرید خود رضایت داشته اند.بعد از بررسی مشخص شد که این میزان رضایت بیشتر از۸۰ درصد است که نشان می دهد این سرویس غذاخوری توانسته است تا حد زیادی نیاز های خانواده ها را از نظر کیفیت،کارایی و زیبایی برطرف کند.

     کیفیت:

    مواد اولیه عالی و تکنولوژی ساخت ظروف استون ور باعث می شود این ظروف کیفیت و طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

    قیمت:

    معمولا همه ما در خریدهای خود دنبال اجناسی با کیفیت و در عین حال قیمتی مناسب هستیم. سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد قیمتی بسیار مناسب نیز دارد.این سرویس زیبا را با قیمتی حدود ۲۶۰ هزار تومان از فروشگاه های لوازم خانگی به صورت حضوری و آنلاین می توانید خریداری کنید.

     

    ظروف سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw :

    در ادامه به طور اختصاصی ظروف این سرویس را با ابعاد و ویژگی هایشان بررسی می کنیم.

    بشقاب غذاخوری:

    بشقاب غذاخوری از جمله ظروف آشپزخانه است که در کنار داشتن ظاهری زیبا باید سایز مناسبی داشته باشد.نه زیاد بزرگ باشد و نه خیلی کوچک.در سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw دارای ۴ بشقاب سرامیکی دایره ای شکل به ابعاد ۲۸ سانتی متر قطر و ۳ سانتی متر ارتفاع دارد که باعث می شود ابعادی بسیار متناسب داشته باشند.وزن هرکدام از این بشقاب ها نیز حدود ۹۰۰ گرم است.

    سرویس غذاخوری 16 پارچه استون ور مدل ST7213-BW

    کاسه سوپ خوری:

    این سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه،همچنین شامل ۴ کاسه سوپ خوری زیبا است.وزن این کاسه های سوپ خوری سرامیکی ۵۵۵ گرم بوده و ۱۸٫۸ سانتی متر قطر و ۸ سانتی متر ارتفاع دارند.

    سرویس غذاخوری 16 پارچه استون ور مدل ST7213-BW

    پیش دستی:

    برای پذیرایی از مهمان های خود به راحتی می توانید از پیش دستی های بسیار شیک سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw استفاده کنید.این بشقاب ها نیز سایزی بسیار مناسب دارند.هر ۴ پیش دستی نیز سرامیکی بوده و ۴۳۵ گرم وزن ،۲۰ سانتی متر قطر و ۲٫۵ سانتی متر ارتفاع دارند.

    سرویس غذاخوری 16 پارچه استون ور مدل ST7213-BW

    لیوان:

    در مهمانی های خود برای صرف نوشیدنی و شربت می توانید از لیوان های شیک این سرویس استفاده کنید.به همراه این سرویس ۴ عدد لیوان سرامیکی زیبا با وزن ۳۴۵ گرم  ابعاد ۹ سانتی متر قطر و ۱۰ سانتی متر ارتفاع در بسته بندی تحویل شما داده می شود.

    سرویس غذاخوری 16 پارچه استون ور مدل ST7213-BW

    معایب:

    سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد.شاید بتوان تنها نقطه ضعف و یا ایراد آن را وزن نسبتا زیاد آن دانست که به دلیل کیفیت بالای آن است.هرچند وزن ظروف در حدی نیست که بخواهد شما را اذیت کند.بدون اغراق برای این سرویس غذاخوری زیبا نقطه ضعف دیگری نمی توان پیداکرد.

    جمع بندی:

    با خواندن ویژگی ها و اطلاعات بالا راجع به سرویس غذاخوری ۱۶ پارچه استون ور مدل ST7208-Bw و ظروف آن،می توان گفت این ظروف با داشتن مزایایی مانند قابلیت استفاده در مایکروویو،قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی،ظاهری زیبا وشیک،کیفیت بالا،طول عمر زیاد و البته قیمت مناسب یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه شماست.

    منبع : چی بخرید


    votre commentaire
  • سلام خدمت کاربران عزیز در این بخش از سایت آموزشی مجیک نیوز میخواهم اصول اولیه تحلیل تکنیکال را به شما آموزش بدهم ، اگر جدیدا با علم تحلیل تکنیکال آشنا شدید و هنوز چیز زیادی از آن نمیدانید و میخواهید از پایه با آن آشنا شوید با من در ادامه همراه باشید.همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید محیط اصلی که میبایست بر روی آن تحلیل کنید و بر اساس آن پیش بینی های خود را انجام دهید به این شکل است که شما با تغییرات قیمت مواجه هستید و تحلیل تکنیکال به شما کمک خواهد کرد تا قیمت ها را پیش بینی کنید.
     
    آشنایی با اصول اولیه تحلیل تکنیکال
     

    آشنایی با ورودی های تحلیل تکنیکال

    با استفاده از ورودی های تحلیل تکنیکال و یک سری ابزار شما میتوانید تحلیل خود را انجام دهید. اما این ورودی ها چه چیز هایی هستند؟حال با ورودی ها آشنا می شویم که به شرح زیر میباشند.

    -اطلاعات مربوط به قیمت معاملات که خود شامل چهار مورد زیر میباشد.

    • قیمت اولیه معامله
    • قیمت آخرین معامله
    • کمترین قیمت معامله شده
    • بیشترین قیمت معامله شده

    – اطلاعات مربوط به حجم معاملات.

      میزان حجم معاملات در بازه زمانی که تحلیل صورت میگیرد تاثیر گذار است و در روند تحلیل ما بسیار پر اهمیت است.خب حالا میخواهیم این ورودی هایی که گفته شد را داخل سایت تی اس ای تی مک نشان دهیم، به تصویر زیر توجه کنید.
     
    آشنایی با اصول اولیه تحلیل تکنیکال
     
    شماره ۱ : اولین قیمت را مشخص میکند.
    شماره۲ : آخرین قیمتی که معامله صورت گرفته
    شماره۳ : بازه روز که بیشترین قیمت و کمترین قیمت را مشخص میکند
    شماره۴ : حجم کل معامله در این بخش مشخص شده است
     
    تمام اطلاعاتی که لازم هستش برای شروع تحلیل تکنیکال همین ۴ مورد میباشد.
     

    عدم تاثیرگذاری عملکرد درونی شرکتها در تحلیل تکنیکال

    زمانی که میگویم همین چند مورد کافی است این نکته را میرساند که عملکرد درونی شرکتها تاثیری بر تحلیل ما ندارد. اینکه وضعیت شرکتها رو به رشد است و یا در رکود به سر میبرند ، صنایع ما در چه وضعیتی هستند،اقتصاد کشور در چه وضعیتی به سر میبرد تاثیری بر تحلیل تکنیکال ما نخواهد داشت و ما تنها به ورودی هایی که مشخص کردیم نیاز داریم برای انجام تحلیل تکنیکال.اما بر چه اساسی این اتفاق میافتد، ما در تحلیل تکنیکال سه اصل مهم داریم که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
     

    سه اصل مهم تحلیل تکنیکال

    اصل اول این است که میگوییم همه چیز در قیمت لحاظ شده است این بدین معنا است که کلیه اتفاقات بنیادی اعم از اخبار ، شایعه و وضعیت اقتصادی کشور تمامی تاثیرات خودشان را روی عرضه و تقاضای  هر سهمی گذاشته اند و همین باعث تغییرات قیمت می شود.اصل دوم قیمت ها بر اساس روندها حرکت میکنند که یکی از اصول مهم تـحلیل تکنیکال میباشد.اما اصل سوم میگوییم تاریخ تکرار می شود.
     
    منبع : مجیک نیوز

    votre commentaire
  • فصل زمستان، علاوه بر اینکه با برف و سرما همراه است، نویدبخش آغاز زمان ورزش های زمستانی نیز هست. پس از باریدن برف، مردم برای انجام ورزش های زمستانی مختلف و تفریح راهی پیست ها و مکان های پر برف می شوند. اسکی، اسنوبرد و ... از رایج ترین ورزش های زمستانی هستند که طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. چند مورد از دیگر ورزش های مفرح زمستانی، اسکیت روی یخ و هاکی هستند. برای انجام این ورزش ها، نیازی نیست که حتما منتظر فصل زمستان باشید و می توانید در پیست های مخصوصی که برای آن ها ساخته شده است، به انجام این ورزش ها بپردازید. این ورزش ها با وسایل خاصی انجام می شوند که یکی از آن ها کفش پاتیناژ یا کفش اسکی روی یخ است. در اين مقاله راهنماي خريد کفش پاتیناژ را براي شما تهيه کرده ايم و قصد داريم با ارائه توضيحات کاملي درباره اين محصولات، شما را بيشتر با آن ها آشنا کنيم. چنانچه قصد داريد کفش پاتیناژ خريداري کنيد، پيشنهاد مي کنيم تا انتهاي اين مقاله ما را همراهي کنيد تا با اطلاع کامل از اين محصول خريد خود را انجام دهيد.

    آشنایی با کفش پاتیناژ

    اسکی روی یخ یا پاتیناژ (که یخماله نیز نامیده می شود)، با سر خوردن بر روی یخ انجام می شود. از انواع ورزش های پاتیناژ می توان به پاتیناژ نمایشی اشاره کرد که در آن حرکات نمایشی با سر خوردن روی برف انجام می شود. همچنین هاکی روی یخ، یکی دیگر از انواع ورزش های اسکیت روی یخ است. سرخوردن روی برف و انجام این ورزش ها، نیازمند نوعی خاص از کفش هاست که کفش پاتیناژ نامیده می شود. این کفش ها، معمولا دارای یک یا چند تیغه در ته خود هستند که امکان سر خوردن آسان روی برف را فراهم می کنند.

    کفش های پاتیناژ در گذشته های دور از اشیایی مانند اسکلت جانوران و ... ساخته می شدند. اما امروزه این کفش ها با استفاده از تیغه های فولادی ساخته می شوند. این تیغه ها به گونه ای ساخته می شوند که تا حد امکان حداقل اصطکاک را با سطح یخی زیرین ایجاد کنند. همچنین اسکیت باز می تواند با اندکی فرو بردن کفش در برف و نیز فشار دادن آن، از اصطکاک ایجاد شده برای حرکت های مختلف استفاده کند. این تیغه همچنین امکان انجام حرکت های مختلف را برای اسکیت باز فراهم می کند. برای مثال، برای ایجاد شتاب می توان تیغه بخش جلویی کفش را در برف فرو برد. یا در روش دیگر اسکیت باز می تواند به گونه ای زیبا، روی منحنی های فرضی بچرخد و به صورتی به نظر بیاید که وی تلاش خاصی برای این چرخش ها انجام نمی دهد.

    انتخاب کفش پاتیناژ بر اساس نوع استفاده

    1. کفش مناسب برای پاتیناژ نمایشی (Figure Skating): همانطور که پیش از این نیز گفتیم، در این روش معمولا به صورت دونفره یا چند نفره، حرکت های زیبایی روی یخ انجام می شود. گاهی نیز موسیقی به همراه این حرکات پخش می کند و زیبایی این حرکات را دو چندان می کند. به طور کلی باید کفشی را خریداری کنید که امکان انجام این حرکات را برای شما فراهم کند. همچنین باید بتوانید با این کفش، در حالت های گوناگون تعادل خود را حفظ کنید.
    2. کفش مناسب برای هاکی روی یخ (Ice Hockey): هاکی روی یخ یکی دیگر از ورزش هایی است که برای انجام آن به کفش پاتیناژ نیاز است. هاکی روی یخ ورزشی تیمی است که معمولا در زمینی یخی انجام می شود. در هاکی روی یخ، هر کدام از تیم ها باید بتواند توپ را در اختیار بگیرد و آن را وارد دروازه تیم مقابل کند. بدیهی است که برای انجام این ورزش، به کفشی نیاز دارید که امکان انجام مانور های مختلف و نیز چرخش های سریع را برای شما مهیا کند. همچنین این کفش باید بتواند
    3. کفش مناسب برای پاتیناژ سرعتی (Speed Skating) : یکی از انواع پاتیناژ ها، پاتیناژ سرعتی است. در این روش، ورزشکاران باید با پوشیدن کفش های پاتیناژ در مسیر هایی خاص به حداکثر سرعت دست پیدا کنند. بدیهی است که برای انجام این نوع پاتیناژ، به کفش هایی نیاز دارید که بتوانند این سرعت بالا را برای شما میسر کنند.
    4. کفش مناسب برای پاتیناژ نوردیک (Tour Skating ): این روش پاتیناژ، یکی از روش های مفرح پاتیناژ است که دارای زمان خاصی نیست و در آن افراد باید مسافت های طولانی را به وسیله کفش پاتیناژ طی کنند. برای اجرای این ورزش باید کفش هایی را تهیه کنید که در مسافت های طولانی شما را خسته نکنند.

    شرکت سازنده

    شرکت هاي گوناگوني در عرصه توليد و عرضه کفش پاتیناژ ، فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها توانسته است با ارائه محصولات خود، نظر بخشي از مشتريان را جلب کند.

     برخي از برند هاي مطرح در زمينه توليد کفش پاتیناژ عبارتند از تمپیش Tempish))، گراف (Graf)، لیک پلاسید (Lake Placid)، ایدئا Idea ))، راکس ROCES ))، سیگنا SIGNA ))، بوتاس (Botas ) ، نورد وی Nordway )) و ... . محصولات اين شرکت ها، هم اکنون به وفور در بازار يافت مي شوند و از کيفيت مطلوبي برخورداند.

    قيمت

    شرکت هايي که در زمينه توليد کفش پاتیناژ فعال هستند، محصولات خود را با قيمت هاي گوناگوني به بازار عرضه کرده اند. برخي از عوامل موثر در قيمت کفش پاتیناژ عبارتند از نوع کفش، جنس کفش، سایز کفش، شرکت سازنده و... .

    از مهم ترين نکاتي که در خريد هر محصول لازم است مورد توجه قرار دهيد، تعيين ميزان بودجه است که به شما کمک مي کند تا از ميان محصولات متنوع موجود در بازار، سريع تر به گزينه مورد نظر خود دست پيدا کنيد.

     

    يکي ديگر از نکات مهم در خريد کفش پاتیناژ، اين است که محصول مورد نظر خود را از فروشگاه ها و سايت هاي معتبر تهيه کنيد و نيز در هنگام خريد به اصالت برند کالا توجه داشته باشيد. با توجه به این که ورزش پاتیناژ ورزشی پرخطر است، چنانچه وسايل ورزشي مثل کفش پاتیناژ، فاقد استاندارد هاي لازم باشد، ممکن است در هنگام انجام ورزش سلامت شما را با خطر مواجه کند. پس سعی کنید در هنگام خرید، کیفیت را مد نظر قرار دهید و سعی کنید قیمت اولویت اصلی شما نباشد.


    votre commentaire
  • شاید عجیب به‌نظر برسد اما امروزه در بسیاری از شامپوها از قهوه و کافئین استفاده می‌شود. پژوهش‌های متعدد نیز فواید متعدد قهوه برای پوست و مو را به اثبات رسانده‌اند. جالب است بدانید که قهوه بر رنگ، حجم و رشد مو مؤثر است و به تدریج سلامت و کیفیت فولیکول‌های مو را بهبود می‌دهد. ظاهراً تماس موضعی کافئین با ریشۀ مو می‌تواند از ریزش موها جلوگیری كند؛ زیرا کافئین قادر است فعالیت‌های مضر هورمون دی هیدروتسترون را مهار و بی‌اثر سازد و به همین دلیل از فاکتورهای طبیعیِ قابل توجه برای مقابله با ریزش ارثی مو محسوب می‌شود. البته صرفاً تماس موضعی مؤثر است و نوشیدن قهوه تأثیری بر کیفیت پوست و مو ندارد. کافئین موجود در قهوه بر بافت مو و فولیکول‌ها تأثیر می‌گذارد و به نحو چشم‌گیری سبب افزایش رشد مو می‌شود. این مقالۀ مختصر به شستن مو با قهوه پرداخته و فواید این کار را شرح داده است. لطفاً با بامیلو بلاگ همراه باشید.

    می‌توانیم صدایتان را بشنویم که با حیرت از ما می‌پرسید: “خیلی مسخره است. یعنی موهایم را با قهوه بشویم؟ ” اما اگر می‌خواهید موهایی زیبا، براق و سالم داشته باشید، شستشوی مو با قهوه ایدۀ بدی به نظر نمی‌رسد. فواید قهوه بیش از آن است که فقط خواب صبح‌گاهی را از سرتان بیرون کند. تحقیقات علمی نشان می‌دهند که قهوه می‌تواند سبب درخشش تارهای مو شود و رشد موها را بهبود بخشد. علاوه بر این ژرفا و جلوۀ موهای تیره را بیشتر می‌کند. البته باید توجه کرد که قهوه فقط برای تیره‌ شدن موهای خرمایی و قهوه‌ای کاربرد دارد و بر طیف‌های بلوند بی‌اثر است.

    شستن مو با قهوه

    برای این کار یک قوری قهوۀ خیلی غلیظ دم کنید. هرچه قهوه تیره‌تر و غلیظ‌تر باشد، تأثیر بیشتری بر رنگ موهایتان خواهد داشت. اگر قهوه ندارید می‌توانید از اسپرسو استفاده کنید. اگر زمینۀ موهایتان بلوند یا زنجبیلی است این روش به درد شما نمی‌خورد. در واقع شستشو با قهوه می‌تواند موهای قهوه‌ای روشن و خرمایی را تیره‌تر یا محوتر سازد اما بر موهای خیلی روشن تأثیری ندارد.

    ابتدا موهایتان را مثل همیشه شامپو بزنید و کاملاً آبکشی کنید. سپس با دست‌ موها را فشار دهید تا آب اضافۀ مو گرفته شود. لازم نیست مو خیلی خشک شود اما نباید آن قدر خیس باشد که آب از موها چکه کند. بعد کمی خم شوید و موها را به جلو هدایت کنید. حالا قهوۀ سردشده را روی پوست سر و ریشۀ موهایتان بریزید. اگر می‌خواهید درمان مؤثرتر و کامل‌تر صورت بگیرد، کاسۀ بزرگی زیر سرتان قرار دهید. قهوۀ ریخته‌شده را در آن جمع کنید و مجدداً روی موها بریزید. در پایان لازم است موها را بالای سر جمع کنید و با کلاه حمام بپوشانید. اجازه بدهید قهوه ۲۰ تا ۶۰ دقیقه روی سر بماند و کاملاً جذب شود. هرچه بیشتر بماند رنگ مو تیره‌تر خواهد شد. پس از مدت زمان کافی، موها را با آب گرم بشویید و صبر کنید تا به طور طبیعی خشک شوند. با انجام مداوم این کار موها به تدریج تیره‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر می‌شوند. علاوه بر این قهوه باعث افزایش رشد مو می‌شود و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید نتیجۀ بهتری حاصل شود پس از شستشو با قهوه، موها را با سرکۀ سیب شستشو دهید. این کار به حفظ رنگ و تثبیت خاصیت قهوه کمک می‌کند.

    قهوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌های فراوانی است و از بدن در برابر پیری و بیماری محافظت می‌کند. بسیاری از پژوهش‌ها نشان داده‌اند که نوشیدن قهوه خطر ابتلا به افسردگی، پارکینسون، دیابت، اختلالات کبدی و انواع سرطان را کاهش می‌دهد. مصرف معتدلانۀ قهوه می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی و طول عمر شود. همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، استفادۀ موضعی از قهوه نیز تأثیرات شگرفی بر پوست و مو دارد. به این ترتیب می‌توانید از این مادۀ طبیعی در برنامۀ مراقبت روزانه و هفتگی استفاده کنید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

    منبع : http://blog.bamilo.com/wash-your-hair-coffee/


    votre commentaire
  • شیائومی می A1

    Mi A1

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۸.۰ با تضمین آپدیت‌های Android One
    • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۶۲۵ – هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 + ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو f/2.6 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسلی
    • باتری: ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی‌های شاخص: اندروید خالص با تضمین دریافت آپدیت – دوربین تله‌فوتو

     

    مزایا: اندروید وان – دوربین دوگانه تله‌فوتو – فیلم‌برداری 4K – دوام شارژ و عملکرد خوب – ۴ گیگابایت رم

     

    معایب: نبود شارژ سریع و NFC

    هواوی میت 10 لایت (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۹ اینچی – IPS LCD – وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰
    • پردازنده: کیرین ۶۵۹ – هشت هسته‌ای ۱.۷+۲.۳۶ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p – دوربین دوم تشخیص عمق
    • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 + دوربین دوم تشخیص عمق
    • باتری: ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: دوربین دوگانه پرتره در جلو و پشت – صفحه‌نمایش کم‌حاشیه

     

    مزایا: دوربین دوگانه با عملکرد خوب در جلو و پشت – صفحه‌نمایش بزرگ و کم‌حاشیه

     

    معایب: عرضه با اندروید ۷ – نبود فیلم‌برداری 4K

    اکسپریا XA1 Plus

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: مدیاتک Helio P20 – هشت هسته ۱.۶ + ۲.۳ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۲۳ مگاپیکسلی f/2.2 – فیلم‌برداری 1080p
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی f/2.0
    • باتری: ۳۴۳۰ میلی‌آمپرساعتی

     

    مزایا: عملکرد سریع – دوام شارژ عالی – عملکرد خوب دوربین

     

    معایب: حاشیه‌های ضخیم صفحه – نبود فیلم‌برداری 4K

    پیشنهاد فارنت: اچ‌تی‌سی یو اولترا (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۷ اینچی – Super LCD5 – وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل + صفحه‌نمایش دوم
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۸۲۱ – چهارهسته Kryo
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلی f/2.0
    • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: صفحه‌نمایش دوم برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها

     

    مزایا: پردازنده پرچم‌دار با عملکرد عالی – دوربین فوق‌العاده – تصاویر سلفی عالی – اسپیکرهای دوگانه – ایرفون‌های بسیار خوب درون جعبه – صفحه‌نمایش QHD 1440p

     

    معایب: ابعاد بزرگ و وزن بالا – نبود جک هدفون

    هواوی میت ۹ (بررسی)

    • قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان
    • صفحه‌نمایش: ۵.۹ اینچی – IPS LCD – وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    • سیستم‌َعامل: اندروید ۷.۰ قابل ارتقا به اندروید ۸.۰
    • پردازنده: کیرین ۹۶۰ – هشت هسته‌ای ۱.۸ + ۲.۴ گیگاهرتزی
    • رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 + ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم f/2.2 – فیلم‌برداری 4K
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی f/1.9
    • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    • ویژگی شاخص: دوربین دوم مونوکروم برای ثبت تصاویر سیاه‌وسفید و زوم بهتر

     

    مزایا: دوربین دوگانه مونوکروم + رنگی با عملکرد بسیار خوب – دوام شارژ عالی – عملکرد پردازشی بسیار خوب

     

    معایب: پردازنده گرافیکی متوسط
    منبع : فارنت

    votre commentaire