• آشنایی با انواع تیغه کاتر در دستگاه کاتر برش آسفالت

    آن چیزی که می تواند برش های عمیق و دقیق و مطلوبی در سطوح سفت آسفالتی و بتنی ایجاد کند، تیغه کاتر است. این تیغه کاتر در واقع یک دیسک فلزی است که در محیط آن، دندانه های برش قرار دارند. اصولاً متریال های به کار رفته در تیغه کاتر را از جنس فولاد ضد زنگ همراه با آلیاژ های کربن و کروم و دیگر عناصر سخت ساز می سازند.

    چرا که این قطعه باید در سرعتی بالا به گردش درآمده و همراه با این گردش، برش هایی عمیق بر سخت‌ ترین سطوح ساختمانی ایجاد کند، به طوری که هیچ گونه شکستگی، تاب برداشتن، کند شدگی و یا زنگ زدن متوجه آن نباشد.

    برش سطوح متعددی در وظایف کاتر برش آسفالت قرار می ‌گیرد. از برش آسفالت تا بتن، گرانیت، سرامیک، سنگ گچ و سنگ مرمر نمونه های رایجی در استفاده با این دستگاه است. از آنجا که هر سطح سخت شرایط سختی خاص خودش را دارد، نمی‌ توان از یک نوع تیغه کاتر با هدف برش تمام سطوح استفاده کرد.

    سازندگان تیغه کاتر با درک درست از سطوح گوناگون در عملیات ‌های برش، انواع متعدد از تیغه کاتر را تهیه می ‌کنند. به این ترتیب تیغه کاتر در شرایطی کاملاً تخصصی قرار خواهد گرفت. هر اپراتور آگاهی، می داند که برای چه سطحی، از چه نوع تیغه کاتری با در نظر داشتن چه نوع از سطوح خنک سازی و حداکثر سرعت مجاز استفاده کند.

    در دسته بندی کلی انواع تیغه کاتر می ‌توان این قطعه را در دو دسته بندی کلی قرار داد.

    -         تیغه آسفالت بر

    -         تیغه بتن بر

    چرایی ایجاد این دو دسته بندی از تفاوت های عمده میان سختی تا جنس آسفالت و بتن آمده است. تقریباً دیگر سطوح مانند انواع سنگ ها، کاشی، سرامیک، موزائیک و... در یکی از این دو گروه قرار می گیرند.

    •      تیغه کاتر آسفالت بر: برش آسفالت چیزی متفاوت از برش سطوح یکدست سنگی و یا بتنی است. از این رو تیغه کاتر آسفالت بر در فضایی متفاوت از تیغه بتن بر ساخته می ‌شود. آسفالت به نسبت سطوح بتنی و یا سنگی از ویژگی نرم بودن برخوردار است.
    • شاید در نگاه عادی، سطح آسفالت بسیار سخت و عاری از هر گونه نرمی باشد؛ اما آسفالت یک متریال صلب و یکنواخت نیست. دانه های درشت شن است که در اسارت قیر محبوس هستند.
    • این سطح در مقابل سطوح یکدست و بسیار سفت بتن، تقریباً نرم محسوب می ‌شود.
    • از این رو تیغه کاتر برای برش سطوح آسفالتی باید از نوع سفت باشد. تیغه های سفت می‌ توانند در هنگام برش آسفالت، زمانیکه خرده سنگ ها از دل قیر کنده می شوند، به راحتی آنها را دفع نموده و نگذارند که این خرده سنگ ها موجب اختلال در عملکرد کاتر برش آسفالت باشند.

    •      تیغه بتن بر: در مقابل سطوح غیر صلب مانند آسفالت که در اثر کنار هم قرار گرفتن چند متریال مانند سنگ و قیر ساخته می ‌شود، سطوح بتنی از شرایط کاملاً صلبی برخوردار هستند. انواع سنگ ها مانند گرانیت و مرمر نیز در این نوع از سطوح به جهت برش قرار می ‌گیرند.
    • از این رو عملیات برشکاری سطوح بتنی از سختی بالاتری به نسبت سطوح آسفالتی برخوردار است. در متریال به کار رفته به جهت ساخت کاتر برش بتن از ترکیبات کربن سطح بالاتری استفاده شده است و آلیاژ سازی تیغه بتن در مرحله سخت کاری با در نظر داشتن شرایط سطح بالا انجام می گیرد.

    یکی از نکات کاربردی در استفاده از انواع کاتر برش بتن تا تیغه آسفالت بر، توانایی ‌های تیغه کاتر بتن بر در برش سطوح آسفالتی می باشد. شما می توانید از یک تیغه بتن بر با هدف برش آسفالت استفاده کنید؛ اما هرگز نمی توانید از کاتر برش آسفالت برای شکافتن سطوح سخت بتنی بهره مند باشید.


    votre commentaire
  •  

    برخی از عطرها مانند علاقه پروانه به نور شمع می توانند با توجه حواس ، ما را به خود جلب کنند. چه ادکلن گرم و چوبی و چه خنک و با طراوت بسته به سلیقه افراد قدرت جلب توجه دارند. بنابراین ، اگر به دنبال افزایش جذابیت خود با عطر و بوی مناسب سلیقه خود هستید این مقاله را از دست ندهید‌ . خوشبختانه ، ما می دانیم که شما به چه چیزی نیاز دارید. در اینجا پرطرفدارترین ادکلن مردانه جهان که مقاومت در مقابلشان سخت هست را معرفی خواهیم کرد.

    ۱) پاکورابان وان میلیون Paco Rabanne one million

    پاکو رابان وان میلیون با دارچین گرم و دلچسب ، نارنگی خون ، گریپ فروت و مرکبات نعناعی ،چرم و پاتولی هندی عطر و بویی ایجاد می کند تا هیچ زنی توان مقابله با آن را نداشته باشد . ظرف فوق العاده زیبا و خاص طلایی رنگ عطر وان میلیون one million نشانگر جذابیت و قدرت تحریک آمیز این ادکلن است .

    ۲) کرید اونتوس Creed Aventus

    کرید اونتوس با تجلیل از قدرت چشم نواز ناپلئون ، دسته ای از نت های میوه ای از جمله شاه توت کورسیایی ، ترنج ایتالیایی ، سیب فرانسوی و آناناس سلطنتی را در خود جای می دهد و پاتولی این ترکیب را با اعتماد به نفس دودی خود تکمیل کرده و اونتوس رو تبدیل به یکی از محرک ترین عطرهای مردانه کرده است . به دلیل همین ادغام غنی و استادانه بوده است که Creed Aventus از پرطرفدارترین عطر مردانه تاریخ است.

    ۳) تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme

    عطر و رایحه تام فورد نویر اکستریم برای آقایانی که سخت راضی می شود ، عطری ایده آل است. Noir Extreme برای افشای ابعاد جدیدی از انسان ساخته شده است ، یک رایحه شرقی کهربا ، چوبی است و دارای نت میانی تند و تیز است. نت های باور نکردنی تامفورد نویر اکستریم گشنیز ، آلو سیاه ، انجیر سیاه ، پاتولی و چرم باعث براقیت مردانگی خالص و اغواکننده می شود ، در حالی که اضافه کردن ترافل سیاه این عطر جسورانه را خارق العاده می کند.

    ۴) بلوشنل Bleu de Chanel

    شانل از بدو تأسیس در سال ۱۹۱۰ ، برای همیشه مترادف با ظرافت بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که ادکلن بلوشنل Bleu de Chanel بی انتها و ضروری برای زندگی هر شخص است. بلوشنل بطور حیرت انگیز خصلت مردانه خود را از سرو سدر خشک کهربا و زنجبیل به دست می آورد تا رایحه ای از چوب معطر تهیه کند این در حالیست که نتهای مرکبات حال و هوای تازه ای به بلوشنل تزریق می کنند. شگفتی های شرقی در حالی با گذشت ساعت پدیدار می‌شوند که نت های نعناع نیز تعهد اغواکننده و تند و تیز بودن رو تمام و کمال انجام خواهد داد . بلوشنل Bleu de Chanelهر آنچه شما از یک عطر انتظار دارید را برآورده خواهد کرد 

    ۵) دیور ساواژ Dior Sauvage

    دیور ساواژ آزادی را تحریک می کند که در فیلم کوتاه تبلیغ این عطر ادکلن تکرار شده است و صحنه کویر بسیار داغ را به تصویر می کشد که با نماد سرکشی جانی دپ ( بازیگر معروف کمپین نمایش این عطر ) است. با ترنج چرب کالابین ، زیتون فلفل سیاه ، یک آمبروکسان شور و پاتولی از خالص ترین کیفیت Sauvage با گل تازه و وحشی تزیین شده است. دیور ساواج خنک تند بوده و همواره جنبه شهوت برانگیز خود را حفظ کرده است. از این رو جزو پرطرفدارترین عطر مردانه است.

    ۶) جورجیو آرمانی اکوا جیو Acqua Di Gio

    جورجیو آرمانی با الهام از جزیره مدیترانه ای Pantelleria ، عطری آبزی ایجاد کرد که آفتاب گرم را بر روی پوست شما پخش می کند. ترنج Calabrian یکی از نت های سیتریک است که به عطر جیو اکوا طراوت می بخشد ، اما هرچه عمیق تر می شوید یاس و رزماری شیرین را کشف می کنید. سرانجام Acqua Di Gio ازرنگهای تازه و دریایی دریایی که مردانگی را ایجاد می کند ، پرده میدارد .

    ۷) ایوسن لورن الهون لنویت La Nuit de l`Homme

    هل جسورانه همراه با ترنج تازه ، اسطوخودوس و سدر گرم برای ایجاد دلربا La Nuit de l’Homme همکاری کرده است . پختگی ایوسن لورن الهوم لنویت عمیق بوده که به اغوای بیشتر حواس کمک می کند.

    ۸) کلوین کلین ایفوریا اینتنس Euphoria Intense

    ایفوریا اینتنس عطری است که با الهام از ایفوریا من بصورت غلیظ تر تولید شد. ایفوریا اینتنس رایحه ای چوبی و ادویه ای با بوی غنی تر در اوج جذابیت جنسی خود نسبت به نسخه اولیه خود می باشد .

    ۹) پاکو رابان اینوکتوس Paco Rabanne Invictus

    شما مانند پیروز یک نبرد سنگین با اسپری کردن اینوکتوس احساس پیروزی و احساس قهرمانی می کنید. اینوکتوس دارای ترکیبی جسورانه از طراوت و گرما است که به شما در هر شرایطی ، هر چقدر هم که سخت باشد ، جذابیت می بخشد . این عطر جسورانه با داشتن نت های تازه و زیبا از گریپ فروت همراه با تن های چوبی برگ درخت خلیج ، پاتچولی و بلوط خزه بلوط ، نوید بخش افزایش اعتماد به نفس و حس بی انتهای مردانگی است.

    ۱۰) لالیک انکر نویر Encre Noire

    از زمان معرفی، Encre Noire  توسط Lalique در سراسر جهان این عطر شخصیتی خاص خود را برای نجیب زادگان جهان زیبا و دلپذیر کرده است . رایحه معطر چوبی لالیک مشکی تجسم مدرنیته را با یک نت بویایی میانی جسورانه از خود نشان می دهد. از طرف دیگر ، نت اصلی لالیک انکر نویر دارای سرو است در حالی که نت پایه آن حاوی نت هایی از چوب مشک و ترمه است. به هر سو هر آنچه در لالیک انکر نویر می شنوید حس برتری و جذابیت است. لالیک مشکی یکی از پرطرفدارترین عطر مردانه جهان است.

    منبع: فروشگاه عطر و ادکلن آف کالا 


    votre commentaire
  • در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم!

    ویژگی های رقابت هیجان انگیز پابجی موبایل:

    ·         ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره ۸ در ۸ کیلومتری زمین قرار دارند که فقط یک نفر می تواند برنده شود آن هم کسی است که بتواند زنده بماند 

    ·         هر بازیکن باید به پیدا کردن سلاح ، وسایل نقلیه و شکست تمام بازیکنان دیگر در میدان جنگ فکر کند 

    ·         گرافیک و صدا با بالاترین کیفیت: چهار موتورقدرتمند غیرواقعی یک تجربه بصری خیره کننده، سرشار از جزئیات، اثرات گیم پلی واقع گرایانه برای نبرد ها ایجاد می کند 

    ·         سلاح های واقع گرایانه: سلاح گرم کشنده، سلاح سرد برای استفاده در درگیری های شما وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید 

    ·         وسایل جابجایی متفاوت: راه های مختلفی برای تعقیب دشمان وجود دارد از جمله وسایل نقلیه مانند اتومبیل، موتور سیکلت و قایق و بالگرد 

    ·         به عنوان یک تیم با دوستان بازی کنید : دوستان خود را دعوت کنید و در تیم بازی کنید برنامه نبرد خود را از طریق چت صوتی هماهنگ کنید


    votre commentaire
  • یکی از فاکتورهای بسیار اساسی بهترین سئوکار این است که سئو مناسب انجام دهد. بسیاری از سئو ها با الگوریتم های جدید گوگل جور در نمی آیند. بهترین سئوکار باید این الگوریتم ها را بشناسد و سئو سایت را کاملا گوگل پسندانه نهیه کند. مثلا سایت های مختلف هرگز با سئو کلاه سیاه و سئو های غیراستاندارد دیگر پروژه های سئو را پیش نمی برد. 

     

    دانش بالا و به روز بودن اطلاعات بهترین سئوکار

    سئو یکی از موضوعاتی است که چون هر سال توسط گوگل الگوریتم ها یا قوانین متفاوتی اجرا می شود که ممکن است یک فاکتوری را که قبلا در سئو و برای گوگل بسیار مهم بوده است، در آپدیت جدید یا الگوریتم جدید خود کاملا تغییر دهد. پس سئوکار انتخابی شما باید اهل یادگیری و دانش باشد و دائما در حال بروز کردن اطلاعات خود باشد. سایت های مختلف هم با در اختیار داشتن به روزترین ابزار ها و دانش ها این کار را به نحو احسنت انجام می دهد. 

     

    نظم و ثبات کاری بهترین متخصص سئو

    متخصص سئو که سایت های مختلف به کار می گیرد، فردی منظم است تا مقالات را سر زمان بندی خاصی در سایت قرار دهد. بی نظمی در این کار به سئو سایت صدمه می زند. پس اگر سئوکار فرد منظمی نباشد و در کارش استمرار و ثبات نداشته باشد، سایت شما نمی تواند در نتایج گوگل به خوبی ظاهر شود. 

     

    ارائه گزارش های متوالی توسط بهترین سئوکار

     بهترین سئوکار در سایت های آموزش مختلف سعی می کند گزارش هفتگی در مورد نحوه عملکردش ارائه دهد تا شما را از وضعیت سایت تان و روند سفارش سئوتان مطلع کند. این گونه هم هم افراد دارای سایت احساس بهتری دارند که پروژه شان در حال پیشرفت است و هم متخصصان سئو، نظم و تعهد بیشتری را به اثبات میرسانند.

     

      

    مسئولیت پذیر بودن متخصص سئو

    یک فرد سئو کار باید بتواند صفر تا صد پروژه را به اتمام برساند. رها کردن پروژه در میانه ی کار ضرر زیادی به صاحب پروژه ی سئو وارد خواهد کرد. متخصص سئو در سایت های مختلف همه پروژه ها را با تعهد کامل از ابتدا تا انتها به بهترین نحو انجام می دهند. متخصص سئو که مسئولیت پذیر نباشد با بی نظمی ها و عدم تعهد کاری فقط زمان را از شما می گیرد و باعث عدم بازگشت سرمایه می شود. سئو به زمان و کار مستمر و پیگیری نیاز دارد. 

     

    اهل تجزیه و تحلیل بودن بهترین سئوکار

    بهترین سئو کار باید اهل تحلیل باشد و دائما پروژه ای را که در دست دارد تحلیل کند. بدون تحلیل درست شرایط اولیه سایت شما و تحلیل در حین انجام کارتان و در نهایت تحلیل نهایی برای به نتیجه رسیدن سئو، تمامی فعالیت های سئوکار بی معنی خواهد بود. سایت های مختلف با بهترین متخصصین سئو انجام این کار را برای افراد دارای سایت بسیار آسان کرده است. 

    از متخصصین سئو می توانید درمورد نمونه کار، مدت زمان رسیدن به موفقیت در امر سئو، ذکر تجربه های موفق، میزان سابقه کاری اش سوالاتی پرسید تا با اطمینان بیشتری بتوان یک متخصص سئو را انتخاب کرد. یک سئو کار حرفه ای هیچ وقت به شما قول نمی دهد که حتما شما را در مدت زمان کمی به صفحه اول گوگل می آورد. نتیجه بخش بودن نتایج سئو تا حد زیادی به زمان نیاز دارد تا ربات های گوگل به سایت سر بزنند و مقالات را بررسی کنند و آن را به صفحات بالاتر بیاورند. متخصصین سيو نمی توانند به یک باره بازدید سایت را افزایش دهند، هرکس چنین قول هایی می دهد باید در مورد متخصص بودنش تا حدی شک کرد.

    متخصصین سئو در سایت های آموزش مختلف با در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و دانش، با تحلیل های منظم، با مسئولیت بالا برای انجام پروژه ها، با در اختیار داشتن خلاق ترین و با تجربه ترین اعضا و قیمت های مناسب و داشتن یک تیم حرفه ای برای تحقیق و پژوهش پروژه های شما را به بهترین شکل انجام می دهد تا کمک کند افراد سئو سایت شان را به بهترین شکل انجام دهند. در واقع نکات بسیاری در سئو وجود دارد که شما باید آن ها را بشناسید و با کمک آن ها اقدام به بهینه سازی کسب و کار آنلاین خود کنید.

     

     


    votre commentaire
  • آیا رژیم لاغری سریع امکان دارد؟ در این مقاله سعی داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که بدون تحمل گرسنگی و با رعایت اصول ساده به تناسب اندام برسید و رژیم لاغری سریع را تجربه کنید. برای دانستن این روش ها با ما همراه شوید. راه های زیادی وجود دارد که می توانیم با کمک شان سریع چربی بسوزانیم. با این حال بیشتر این راه ها باعث می شوند گرسنه و ناراضی شوید. اگر قدرت اراده آهنینی ندارید، گرسنگی باعث می شود خیلی سریع در مقابل این روش ها تسلیم شوید. برنامه ای که اینجا می خواهیم به آن بپردازیم

    کاهش اشتها به صورت چشمگیر رژیم لاغری سریع ، بدون احساس گرسنگی بهبود همزمان سلامت متابولیک است.

    نقش ورزش در لاغری سریع

    اگر قصد دارید از طریق روش های لاغری سریع به تناسب اندام و وزن ایده آل خود دست یابید، شما باید در کنار رژیم غذایی اصولی خود، ورزش هم کنید، تا خیلی سریع به تناسب اندام و وزن دلخواه خود دست یابید. ورزش های بسیار موثر در رابطه با کاهش وزن، اروبیک، پیلاتس و اخیراً باراسل هستند. در کنار رژیم غذایی خود یکی از این ورزش ها را انتخاب کنید و انجام دهید. بدن شما روزانه باید حداقل یک ساعت تحرک داشته باشد. بنابراین ورزش ها را نادیده نگیرید. 

    هفت غذا که باید برای لاغری سریع آنها را فراموش کنید!

    غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر وزن شما دارند. برخی غذاها می توانند به کاهش وزن شما کمک کنند، اما برخی دیگر باعث چاقی شما می شوند. در این قسمت می خواهیم 7 غذایی که نباید آنها را مصرف کنید، نام ببریم تا با فراموش کردن آنها به لاغری سریع دست یابید. 

    1-    سیب زمینی سرخ کرده و چیپس 

    سیب زمینی یک غذای سالم است اگر آن را بصورت آبپز میل کنید. مطالعات نشان می دهند خوردن سیب زمینی سرخ کرده و چیپس می تواند باعث افزایش سریع وزن شود.

    2-    نوشیدنی های پر از شکر 

    تا می توانید از خوردن نوشابه و نوشیدنی های حاوی قند خودداری کنید. این نوع نوشیدنی ها علاوه بر چاقی ممکن است باعث بیمارهای خطرناک دیگری شوند.

     

    3-    نان سفید نخورید 

    نان سفید شامل مقدار زیادی شکر اضافه شده است. نان سفید دارای شاخص گلیسمی بالایی است و می تواند سطح قند خون شما را افزایش دهد. یک مطالعه بر روی 9،267 نفر نشان داد که خوردن دو تکه (120 گرم) نان سفید در روز با 40٪ افزایش وزن و چاقی همراه است. شما می توانید برای لاغری سریع از جایگزین های نان سفید، مانند نان جو استفاده کنید. 

    4-    شیرینی، کوکی و کیک  

    اگر دلتان شیرینی می خواهد، می توانید به جای کیک و کوکی، شکلات تلخ با درصد کم که گزینه خوبی برای لاغری سریع و کاهش وزن است میل کنید. 

    5-    بستنی  

     بیشتر انواع بستنی غنی از شکر هستند. خوردن مقدار خیلی کم مانند یک پیاله کوچک مشکلی ندارد، اما مشکل این است که با خوردن بستنی دلتان می خواهد که بیشتر از آن میل کنید. 

    6-    پیتزا و فست فودها 

    اگر می خواهید از خوردن یک تکه پیتزا لذت ببرید، سعی کنید آن را در خانه با استفاده از مواد سالم تهیه کنید. سس خانگی پیتزا نیز سالم تر است، زیرا سس های آماده غنی از شکر هستند. 

    7-    غذاهای با شکر افزوده 

    مقدار اضافی شکر با برخی از بیماری های جدی در دنیا مرتبط است. غذاهایی با شکر افزوده معمولا کالری زیادی دارند، اما شما را سیر نمی کنند. شما باید هنگام انتخاب غذاهای کم چرب یا بدون چربی بسیار مراقب باشید زیرا اغلب این غذاها پر از شکر هستند. 

    غذاهایی که می توانید برای رسیدن به لاغری سریع و غلبه بر گرسنگی بخورید

    سعی کنید هرکدام از وعده های غذایی تان شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات باشد. منابع پروتئین مانند گوشت قرمز ، گوشت سفید ، ماهی و تخم مرغ بهترین انتخاب ها هستند. سبزیجات مانند گوجه فرنگی، کلم، کلم بروکلی، اسفناج و کاهو می توانند فیبر و ویتامین مورد نیاز شما را تامین کنند.

    برای تامین چربی مورد نیاز می توانید ازروغن زیتون، روغن نارگیل و کره در وعده های غذایی خود استفاده کنید. 


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique